AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:30 #1 Skrevet søndag kl 18:30 Er det noen som har tips om gode ørepropper (altså for musikk!) som sitter komfortabelt i trange øreganger? Jeg har kjøpt flere ulike på måfå som likevel ikke sitter så greit selv med å bytte til den lille knotten. Ofte er det som om selve klumpen hvor maskineriet er, er for stort på en måte. Er så frustrert, for jeg vil gjerne ha et godt alternativ for løping og trening, uten at jeg må dytte de inn igjen hele tiden. Sånne store over ørene sitter heller aldri godt pga lite hode, så de sklir alle litt. Ekstremt irriterende. Alle tips mottas med stor takknemlighet! Anonymkode: 6fb7f...ac8
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:03 #2 Skrevet mandag kl 20:03 Jeg har samme issue og bruker powerbeats pro, den minste der er bitteliten og funker, bøylen gjør at de sitter fint til løping. Anonymkode: 44dc3...8e1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:07 #3 Skrevet tirsdag kl 00:07 Sliter med det samme, og kan anbefale Jabra Active 8. Er laget for trening, og sitter godt i øret. Kjøpte de på tilbud. Veldig god lyd på også selvsagt. https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/hodetelefoner-og-tilbehor/hodetelefoner/jabra-elite-8-active-helt-tradlose-in-ear-hodetelefoner-sort/642902 Anonymkode: 848ba...ebd
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:21 #4 Skrevet tirsdag kl 00:21 Spør i butikken, kanskje prøve noe som er beregnet til barn 🤷♀️ Anonymkode: 37146...8b6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:42 #5 Skrevet tirsdag kl 07:42 Prøvd AirPods? Anonymkode: 21cf2...d82
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:02 #6 Skrevet tirsdag kl 08:02 Jeg har prøvd utallige, men det som fungerer best er AirPods pro Anonymkode: 72b28...458
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå