AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Har irritert meg en del over denne boksen, det er mye klikking frem og tilbake, klønete å hoppe mellom kanaler osv. I dag tok kaka: Jeg skulle se på 90 day fiance (datingprogram) på TLC, og måtte opprette pinkode så jeg kunne ligge meg inn og bekrefte at jeg var over 18 år 😳. Måtte logge meg inn med bank-id. Kan ikke skjønne hva som var så våget i den episoden. Mye styr for ingenting. Noen andre som synes brukergrensesnittet ikke er så smart? Anonymkode: 0558b...405
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Jeg har ikke hatt problemer med Telia boksen, like enkel som alt det andre vi har vært bort i. Har ikke måttet logge meg inn med bank id heller. Anonymkode: a2fae...4d0
Brunello Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har irritert meg en del over denne boksen, det er mye klikking frem og tilbake, klønete å hoppe mellom kanaler osv. I dag tok kaka: Jeg skulle se på 90 day fiance (datingprogram) på TLC, og måtte opprette pinkode så jeg kunne ligge meg inn og bekrefte at jeg var over 18 år 😳. Måtte logge meg inn med bank-id. Kan ikke skjønne hva som var så våget i den episoden. Mye styr for ingenting. Noen andre som synes brukergrensesnittet ikke er så smart? Anonymkode: 0558b...405 Det er noe nytt som gjelder alle bokser fra alle operatører. Man må bruke kode for å bekrefte at man er en person med ekstremt lite å gjøre på fritiden og med dårlig vurderingsevne.
AnonymBruker Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli Brunello skrev (11 minutter siden): Det er noe nytt som gjelder alle bokser fra alle operatører. Man må bruke kode for å bekrefte at man er en person med ekstremt lite å gjøre på fritiden og med dårlig vurderingsevne. Ja, eller veldig syk 😔, hilsen ts Anonymkode: 0558b...405
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli Aldri noen slike problemer med Apple TV Anonymkode: a3e72...e51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå