AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli Ja, hvis du ikke er redd for å søle på den. Anonymkode: aae92...f1d 2
Macro Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, hvis du ikke er redd for å søle på den. Anonymkode: aae92...f1d Men den logikken må man jo gå kledd i håndklær hver gang man skal et sted med mat. Voksne søler da ikke med mindre man er skikkelig uheldig. Veldig fin TS, kos deg på party! 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli Macro skrev (1 minutt siden): Men den logikken må man jo gå kledd i håndklær hver gang man skal et sted med mat. Voksne søler da ikke med mindre man er skikkelig uheldig. Veldig fin TS, kos deg på party! Eller søppelsekk, kanskje sånn gjennomsiktig til finere anledninger Anonymkode: 4ca21...ea7
AnonymBruker Skrevet 13. juli #12 Skrevet 13. juli Synes kanskje den passer bedre på en date enn et grillparty. Anonymkode: a32cc...70c
AnonymBruker Skrevet 13. juli #13 Skrevet 13. juli Kjolen er søt. Passer grillselskap bedre enn grillparty… Anonymkode: 9e985...4c1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #14 Skrevet 13. juli Macro skrev (1 time siden): Men den logikken må man jo gå kledd i håndklær hver gang man skal et sted med mat. Voksne søler da ikke med mindre man er skikkelig uheldig. Veldig fin TS, kos deg på party! Lett å søle hvis man griller selv. Jeg hadde ikke kledd med i kjole . Anonymkode: e3a8f...9c6
AnonymBruker Skrevet 13. juli #15 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Lett å søle hvis man griller selv. Jeg hadde ikke kledd med i kjole . Anonymkode: e3a8f...9c6 Det er altså så mange merkelige argumenter for alt mulig på KG. Ts skal på grillfest en sommerkveld. Hvis været er like fint som det har vært i Oslo-området de siste dagene tipper jeg at nær 100% av kvinnene vil ha på seg kjole. Det er ikke verre å søle på en kjole enn på en T-skjorte. Anonymkode: 9489e...129 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli #16 Skrevet 13. juli Jeg har vært på mange grillfest i Oslo/Akershus området og den kjolen passet fint til en grillfest om sommeren. Kos deg ts:) Anonymkode: 5e776...369
AnonymBruker Skrevet 13. juli #18 Skrevet 13. juli Hadde vært kulere med pølse og kotelettmotiv enn blomster. Blomster er så kjedelig. Anonymkode: 50a41...44a 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #20 Skrevet 14. juli Litt kort for min smak, men ellers nydelig kjole! Gå med den du:) Anonymkode: c7f19...1cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå