AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Nyfødt har bikket en knapp måned. Samboer hadde sin fødselspermisjon og tok i tillegg ut ferie for å være med oss. I de ukene han har hatt ferie har han vært ute av huset stort sett hver eneste dag på diverse. Lagd avtaler med venner uten å.høre med meg først. Avtalt besøk hjem til oss uten å sjekke med meg først. Alt han sa han ikke skulle gjøre før fødsel. Han har dårlig tidsperspektiv og sier ofte han bare skal ut 1 time som ofte blir til både 3 og 4 timer uten noe beskjed. Er rett og slett skuffa! Han hjelper til når han er hjemme, og er knyttet og glad i baby. Men føler at jeg ikke kan stole på han i den grad jeg burde når så mye skjer over hodet på meg. Tatt praten og han blir bare lei seg, defensiv og sier han gjør så godt han kan.. Anonymkode: 97b95...409
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Han var sånn før fødsel også? Trudde du en unge ville løse problemene deres? De de bare setter mer fokus på det. Lev med eller gjør det slutt er det enkleste. Anonymkode: dfd26...bd5 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli Han er dust. Du overreagerer definitivt ikke. … men til hans forsvar: antagelig føler han at babyen er din og at han er til overs og at du ikke har brukt for ham. Slik er det ofte de første månedene. Anonymkode: 59946...bf2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli For en dust! Du må nesten prøve å få han til å forstå. Ta deg turer ut selv etterhvert, uten baby? Anonymkode: 42c2f...753
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli Å sånn var han før dere valgte å få barn. Få mennesker forandrer seg og du valgte å få barn med denne mannen, kan ikke forvente så mye mer da... Anonymkode: b0ab7...eb4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli Barnet er din hovedoppgave. Han er der for å avlaste. Det klarer han 20/24 timer. Synes det er helt innafor Anonymkode: 72bec...f52 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå