AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:10 #1 Skrevet søndag kl 17:10 Etter en samtale for noen dager sider…eller samtale og samtale…jeg ble irritert fordi han ikke eier filter og sto på matbutikken og elta ut som ræv og spank og sex og diverse og hva han skulle gjøre med ræva mi, og hvilken flogger han skulle bruke så sa jeg at jeg liker ikke alt det der Jeg er ikke lengre så gira på å bli slått med fiskestenger og bambusrør. Syns ikke den julinga er så spesielt opphissende lengre. så nå går han rundt og tramper og pakker det bort. Vet ikke om det er en «respekt» eller en surking. Good riddance. Anonymkode: b0e44...26e 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:14 #3 Skrevet søndag kl 17:14 Det skulle blitt tatt en samtale både rundt det at du vil det skal opphøre og det at du ikke ønsker å inkludere kassadamen i sexlivet deres. Merkelig å ha en bdsmrelasjon til noen så umoden. Jeg ville dumpet ham. Anonymkode: b6347...b77 1 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:14 #4 Skrevet søndag kl 17:14 Æsj!! En gang sa typen min når han var dritings på fest "eg gleder meg til å gå hjem og sleike deg" til meg foran masse folk, og det var virkelig ille nok. Din mann tar det til et helt nytt nivå av ekkelt. Ville aldri vært sammen med ham hvis jeg var deg. Anonymkode: e6f86...233 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:15 #5 Skrevet søndag kl 17:15 Det er så mange rare par her i verden.. Anonymkode: ca815...d5b 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:18 #6 Skrevet søndag kl 17:18 Kan du ikke bare pakke bort forholdet til han der da?? Anonymkode: 88058...cb4 6
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:26 #7 Skrevet søndag kl 17:26 Så ekkelt! Aldri hørt om flogger, og det er nok like greit. Anonymkode: 451f2...684
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:29 #8 Skrevet søndag kl 17:29 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Etter en samtale for noen dager sider…eller samtale og samtale…jeg ble irritert fordi han ikke eier filter og sto på matbutikken og elta ut som ræv og spank og sex og diverse og hva han skulle gjøre med ræva mi, og hvilken flogger han skulle bruke så sa jeg at jeg liker ikke alt det der Jeg er ikke lengre så gira på å bli slått med fiskestenger og bambusrør. Syns ikke den julinga er så spesielt opphissende lengre. så nå går han rundt og tramper og pakker det bort. Vet ikke om det er en «respekt» eller en surking. Good riddance. Anonymkode: b0e44...26e La han få smake pisken, så skal du se at ræva hans får en ny låt 😂 Anonymkode: 8c774...9c5 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:42 #9 Skrevet søndag kl 17:42 Pegging på han fremover. Det mens Bullen tar deg bakfra. Tut tut, toget går. La han være lokomotiv i sin nye rolle. Anonymkode: 17744...eac 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:13 #10 Skrevet søndag kl 19:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er så mange rare par her i verden.. Anonymkode: ca815...d5b Jepp. I fjor sommer f.eks når jeg stoppet på en bensinstasjon gikk et par ut av en bil og inn i butikken på bensinstasjonen iført bare undertøy... Han i en bokser og hun med en stringtruse og BH. Anonymkode: fe8ba...033
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:26 #11 Skrevet søndag kl 19:26 Dette er jo bare kjempe snålt! Kommunikasjon må være litt dårlig her fra din side også? Du må jo si klart og tydelig du ikke tenner mer på det Anonymkode: 9c9af...993
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:29 #12 Skrevet søndag kl 19:29 Er dette en slik tråd, fortell meg at du er i et dysfunksjonelt forhold uten å si det direkte - tråd? Anonymkode: 3e9b0...2be 2
Flintis Skrevet søndag kl 22:47 #13 Skrevet søndag kl 22:47 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Etter en samtale for noen dager sider…eller samtale og samtale…jeg ble irritert fordi han ikke eier filter og sto på matbutikken og elta ut som ræv og spank og sex og diverse og hva han skulle gjøre med ræva mi, og hvilken flogger han skulle bruke så sa jeg at jeg liker ikke alt det der Jeg er ikke lengre så gira på å bli slått med fiskestenger og bambusrør. Syns ikke den julinga er så spesielt opphissende lengre. så nå går han rundt og tramper og pakker det bort. Vet ikke om det er en «respekt» eller en surking. Good riddance. Anonymkode: b0e44...26e Hm....er det greit for deg at han pakker det bort da? Dere kunne nå pratet litt sammen. Endret søndag kl 22:49 av Flintis
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:50 #15 Skrevet søndag kl 22:50 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jepp. I fjor sommer f.eks når jeg stoppet på en bensinstasjon gikk et par ut av en bil og inn i butikken på bensinstasjonen iført bare undertøy... Han i en bokser og hun med en stringtruse og BH. Anonymkode: fe8ba...033 Så sykt og unormalt! Hva tenker enkelte…. Anonymkode: 451f2...684
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:55 #16 Skrevet søndag kl 22:55 For all del, ikke noe skam med bdsm og alt det der, men at han ikke eier noe type selvinnsikt å drive å snakke om sexuelle ting på butikken av alle steder 😅 Anonymkode: 1ad63...4f4 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:14 #17 Skrevet søndag kl 23:14 Snakk om slike ting på butikken ( hvis det er en av sex greia hans ) så absolutt slå ned på det og krev stopp. Du kan si nei, ferdig, stopp! Har dere begge vær enige og likt den måten å piske, tilfredsstille hverandre under sex, så snakk med fyren hvis du ikke liker det lenger. Kanskje forhold ferdig! Anonymkode: 645a4...837
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:21 #18 Skrevet mandag kl 00:21 AnonymBruker skrev (1 time siden): For all del, ikke noe skam med bdsm og alt det der, men at han ikke eier noe type selvinnsikt å drive å snakke om sexuelle ting på butikken av alle steder 😅 Anonymkode: 1ad63...4f4 Nå med pride skal jo alle fetish og sex saker ut i offentligheten i gatene. Den nye normalen. Anonymkode: fe8ba...033 1
SlemUlv Skrevet tirsdag kl 06:25 #19 Skrevet tirsdag kl 06:25 AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 2.21): Nå med pride skal jo alle fetish og sex saker ut i offentligheten i gatene. Den nye normalen. Anonymkode: fe8ba...033 Uhm nei. Det er ikke det kink i pride betyr. Kink handler fortsatt om samtykke, for alle involverte. Og de fleste kinky mennesker vet å ikke snakke høyt om det på butikken, eller involvere andre i sin kink. Kink I pride betyr bare at vi er en del av den skeive verdenen, og vil ha de samme beskyttelsen som alle andre. Vet du at folk fortsatt blir sparket fra jobber, om det at man er kinky kommer ut? Selv om det ikke hindrer folk i å gjøre jobben sin... 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:55 #20 Skrevet tirsdag kl 06:55 AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 2.21): Nå med pride skal jo alle fetish og sex saker ut i offentligheten i gatene. Den nye normalen. Anonymkode: fe8ba...033 Du har åpenbart ikke faktisk gått og sett et pridetog i levende live ser jeg. Du bare gjentar feilaktig oppgulp du har hørt av noen andre. Anbefaler deg å neste år faktisk dra å se et pridetog og så kan du uttale deg Anonymkode: 0eac0...1e9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå