Gjest BIA Skrevet 22. november 2002 #1 Skrevet 22. november 2002 HEI! Jeg er en 30 år ung dame som akkurat har startet opp som 'Dildoparty-konsulent', og i den forbindelse lurer jeg på hvor åpne vi kvinner egentlig er??? :kgsmil: Hvor handler vi mest? På nett, party eller i butikk? Hvor stort behov er det for hemmelighold mellom venninner? Bør jeg som konsulent trekke kundene inn på kjøkkenet slik at de i enerom kan gjøre sin bestilling, eller er det greit at alle er sammen? Egne erfaringer er at netthandel er enklest, party er gøyest, og butikk kan være alt fra gøy og anonymt til regelrett flaut... Noen synspunkter???
aline Skrevet 22. november 2002 #2 Skrevet 22. november 2002 har handlet sexleketøy to ganger, en gang i butikk og en gang på nettet. Skal jeg kjøpe mer, kommer jeg til å velge enten butikk eller party, slik at jeg kan se og kjenne på det jeg kjøper før jeg betaler i dyre dommer for noe som kanskje ikke er slik det ser ut som i reklamen. Så, jeg "liker best" å kjøpe i butikk eller party.
Gjest pulverheksa Skrevet 22. november 2002 #3 Skrevet 22. november 2002 Tror du må se festen litt an. Da jeg var på dildoparty handlet alle åpent. Vi var en venninnegjeng som stort sett kjenner hverandre godt, og det ble bare til at en tenkte skitt au og så fulgte resten etter. Ble en del knising og "flettring" men veldig morsomt.
Mogens Skrevet 22. november 2002 #4 Skrevet 22. november 2002 Tror du glemte det tredje alternativet i avsemningen :D Mogens
@lfa Skrevet 22. november 2002 #5 Skrevet 22. november 2002 Jeg har shoppet både på nett og i butikk. Har ingen favoritt. Har vært fornøyd alle stedene. Når det gjelder homeparties, så behøver man jo ikke gjøre det slik at alle roper ut hva de vil ha, da. Men er det venninnegjeng som møtes, er vel de fleste såpass usjenerte at det går greit likevel.
Megan Skrevet 22. november 2002 #6 Skrevet 22. november 2002 Pleier å handle på butikk. Er jo greit så lenge man har kondomeriet ++ i nærheten. Men er jo mange som synes det er flaut å kjøpe i en butikk. Har aldri vært på homeparty, men tror at det er en fin måte å "bli kjent med" produktene sammen med nære venninner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå