AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Kjøpte en 7 år gammel Kia . Fikk brev om at nybil garanti var utløpt og at jeg kunne betale og forlenge den. Er det lurt? Eller ikke? Anonymkode: 8b22d...849
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Er bare lureri, siden den neppe kom fra Kia. Anonymkode: 04086...476
TBL12 Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjøpte en 7 år gammel Kia . Fikk brev om at nybil garanti var utløpt og at jeg kunne betale og forlenge den. Er det lurt? Eller ikke? Anonymkode: 8b22d...849 Er det Nordisk Bilgaranti er det i beste fall i gråsonen. Eller heter firma noe annet? Nordisk Bilgaranti har holdt på i mange år, sender ut brev som en faktura, og spekulerer i at folk betaler tilsendt regning. Trenger en forsikringen er listen over det som ikke er dekket så lang det knapt er noe igjen. Søk på nettet, så finner du mye om dem. https://www.tv2.no/broom/mange-klager-pa-firma-som-selger-garantier/15251371/ Endret 13. juli av TBL12
Gladgutten79 Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (På 13.7.2025 den 18.28): Kjøpte en 7 år gammel Kia . Fikk brev om at nybil garanti var utløpt og at jeg kunne betale og forlenge den. Er det lurt? Eller ikke? Anonymkode: 8b22d...849 Vet Toyota har 10 år eller 200000 km om du tar service på Toyota verksted, min sønn fikk brev fra Norsk bilgaranti ang sin snart 10 år gamle BMW og han tenkte ikke å bruke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå