AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Sier han hele tiden Jeg blir såret, vil bare gå. Føler at det er ingen fremtid i dette. Er det en hersketeknikk ? Provosere meg? Hva vil han med det ? Dere menn, hva mener han ? Anonymkode: b8094...f4c 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli Det er en slem mann. La ham gå. Anonymkode: b13c3...605 4 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sier han hele tiden Jeg blir såret, vil bare gå. Føler at det er ingen fremtid i dette. Er det en hersketeknikk ? Provosere meg? Hva vil han med det ? Dere menn, hva mener han ? Anonymkode: b8094...f4c Veldig feil å si hvis han faktisk er glad i deg. La han bli singel da tenker jeg. Anonymkode: 63531...12d 6 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #7 Skrevet 13. juli Han vil fortelle deg at han ikke ser på dere som noe langvarig, han ser etter noe bedre, han bare gidder ikke ta steget ut av forholdet selv. Anonymkode: 4b66c...972 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli #8 Skrevet 13. juli Haha. Jeg hadde spurt «når? Du er singel, jeg vil ikke være sammen med en «mann» som deg» MED hermetegn med fingrene på mann. Anonymkode: b846b...6d9 4 1
Flintis Skrevet 14. juli #9 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sier han hele tiden Jeg blir såret, vil bare gå. Føler at det er ingen fremtid i dette. Er det en hersketeknikk ? Provosere meg? Hva vil han med det ? Dere menn, hva mener han ? Anonymkode: b8094...f4c Hm... hva er det han ikke kan gjøre i forhold da, begrenser dere hverandre? Merkelig utsagn, om han da ikke vil gå.
AnonymBruker Skrevet 14. juli #10 Skrevet 14. juli Har du prøvd å spørre han? Jeg hadde stilt han til veggs og spurt hva mener du med NÅR du blir singel? Ser du ingen fremtid i dette? For da er jo ikke jeg interessert i å bruke mer tid på dette heller. Anonymkode: 7da74...ef3 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #11 Skrevet 14. juli Har dere barn og er sammen pga dem? Anonymkode: a32c5...043
AnonymBruker Skrevet 14. juli #12 Skrevet 14. juli Hadde dumpet han på flekken. Anonymkode: 2018b...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #14 Skrevet 14. juli Han sier det fordi du er puledokka hans Anonymkode: beb94...21b
AnonymBruker Skrevet 14. juli #15 Skrevet 14. juli Hvis han uansett har planer om å bli singel så kan dere vel bare få det unnagjort. Slå opp nå og bli ferdig med det. Anonymkode: d8d54...1e2 1 1
Helene1982 Skrevet 14. juli #16 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (På 13.7.2025 den 18.23): Han vil fortelle deg at han ikke ser på dere som noe langvarig, han ser etter noe bedre, han bare gidder ikke ta steget ut av forholdet selv. Anonymkode: 4b66c...972 Dette 👆🏻 Kvinner må høre etter når menn snakker, ikke lure på om det er en kode for noe annet. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #17 Skrevet 15. juli Helene1982 skrev (17 timer siden): Dette 👆🏻 Kvinner må høre etter når menn snakker, ikke lure på om det er en kode for noe annet. Ts her Tipper du er mann Takk for svar Jeg skal ta det etterretning Har dessverre skjønt det, men er likevel forvirret. Det er HAN som har vært PÅ dette forholdet, jeg har vært litt avventende og usikker. Kan det være noe han har plukket opp ? Har lyst å være sammen med han for rest of my life, men redd for å bli såret. Anonymkode: b8094...f4c 1
TomKrus Skrevet 15. juli #18 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (På 13.7.2025 den 18.02): Sier han hele tiden Jeg blir såret, vil bare gå. Føler at det er ingen fremtid i dette. Er det en hersketeknikk ? Provosere meg? Hva vil han med det ? Dere menn, hva mener han ? Anonymkode: b8094...f4c En "mann" som har null sosiale antenner og som lever som en forbannet stor guttunge. Hadde bare tatt det direkte opp med han og sagt at det sårer deg dypt. Forstår han ikke dette ? La han fare. 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #19 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (På 13.7.2025 den 18.02): Sier han hele tiden Jeg blir såret, vil bare gå. Føler at det er ingen fremtid i dette. Er det en hersketeknikk ? Provosere meg? Hva vil han med det ? Dere menn, hva mener han ? Anonymkode: b8094...f4c AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ts her Tipper du er mann Takk for svar Jeg skal ta det etterretning Har dessverre skjønt det, men er likevel forvirret. Det er HAN som har vært PÅ dette forholdet, jeg har vært litt avventende og usikker. Kan det være noe han har plukket opp ? Har lyst å være sammen med han for rest of my life, men redd for å bli såret. Anonymkode: b8094...f4c Drit i å prøve å forstå han. Du skal tenke på din egen psykiske helse og forebygge at den brytes ned. For å gjøre det, må du kvitte deg med denne karen som gjør sitt beste for å ødelegge deg. La han bli singel. Og ikke fall for de søte ordene han da vil komme med, for det bare tomme ord og tomme lovnader. Ikke tro at du har lyst til å bli værende med en fyr som til stadig sårer deg! Er du alltid selvdestruktiv? Tenk på deg selv først!! Anonymkode: af946...4e5 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #20 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Drit i å prøve å forstå han. Du skal tenke på din egen psykiske helse og forebygge at den brytes ned. For å gjøre det, må du kvitte deg med denne karen som gjør sitt beste for å ødelegge deg. La han bli singel. Og ikke fall for de søte ordene han da vil komme med, for det bare tomme ord og tomme lovnader. Ikke tro at du har lyst til å bli værende med en fyr som til stadig sårer deg! Er du alltid selvdestruktiv? Tenk på deg selv først!! Anonymkode: af946...4e5 Jo, takk du har rett. Kan ikke gå rundt å være redd for å bli såret. Det gjør han jo allerede...Må bare få snudd tankegangen tenker jeg. Ikke lett😝 Anonymkode: b8094...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå