AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Jeg leter etter en oppskrift på Lise Finckenhagens oppned ostekake. Jeg har ikke Instagram,så får ikke sett oppskriften,bare videoen. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: a3fec...565
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Lag deg en profil? Det tar bare få sekunder. Jeg prøvde å bla gjennom postene hennes, men hun poster mye og jeg har hittil kommet over minst fire ostekaker, men ingen opp-ned. Det blir altfor tidkrevende å bla gjennom alt, så jeg foreslår at du oppretter en bruker. Anonymkode: a073b...862 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Fyll 300 g skogsbærblanding 100 g syltesukker Bunn 400 g kjeks, digestive 2 ss brunt sukker 150 g smeltet og avkjølt smør Ostekrem 600 g kremost naturell 250 g mascarpone 150 g rømme 150 g sukker Anonymkode: b5679...444 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli Hun sier 7 oppskrifter med ostekake ble utgitt med Hjemmet, 2023, uke 12, for de som er interessert. Anonymkode: f6c12...785
AnonymBruker Skrevet 14. juli #6 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fyll 300 g skogsbærblanding 100 g syltesukker Bunn 400 g kjeks, digestive 2 ss brunt sukker 150 g smeltet og avkjølt smør Ostekrem 600 g kremost naturell 250 g mascarpone 150 g rømme 150 g sukker Anonymkode: b5679...444 Tusen takk! Anonymkode: a3fec...565
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lag deg en profil? Det tar bare få sekunder. Jeg prøvde å bla gjennom postene hennes, men hun poster mye og jeg har hittil kommet over minst fire ostekaker, men ingen opp-ned. Det blir altfor tidkrevende å bla gjennom alt, så jeg foreslår at du oppretter en bruker. Anonymkode: a073b...862 Takk for innsatsen! Fikk oppskriften under her! Anonymkode: a3fec...565
AnonymBruker Skrevet 14. juli #8 Skrevet 14. juli Har ikke insta men fant lett den over med skogsbærfyll da jeg googlet "Instagram Lise Finckenhagen opp-ned ostekake". https://www.instagram.com/reel/DIYjIzaovkb/ Man behøver ikke konto for å se oppskrifter når man vet hva man leter etter. Skjønner godt at du ikke vil ha konto overalt, det gidder ikke jeg heller. Anonymkode: 7808b...f62
AnonymBruker Skrevet 14. juli #9 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke insta men fant lett den over med skogsbærfyll da jeg googlet "Instagram Lise Finckenhagen opp-ned ostekake". https://www.instagram.com/reel/DIYjIzaovkb/ Man behøver ikke konto for å se oppskrifter når man vet hva man leter etter. Skjønner godt at du ikke vil ha konto overalt, det gidder ikke jeg heller. Anonymkode: 7808b...f62 Jeg får sett videoen,men ikke trykket meg inn på oppskriften. Nei,ha nok med Facebook og Snap,det holder i massevis for meg! Anonymkode: a3fec...565
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå