Gå til innhold

De som bestilte sydentur dreit seg ut nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som angrer? Det er jo kjempefin sommer i Norge nå. 

Anonymkode: 1311c...f82

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke enig. Tur til utlandet er for meg mye bedre enn Norges-ferie. Slapper mere av. Og greit nok at det er bra vær nå en uke eller to. Men man kan ikke stole på norsk sommervær.

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest Alaenera
Skrevet

Hadde heller vært på Gran Canaria enn i hovedstaden nå. Syden er mer enn bare varme temperaturer.

AnonymBruker
Skrevet
Alaenera skrev (Akkurat nå):

Hadde heller vært på Gran Canaria enn i hovedstaden nå. Syden er mer enn bare varme temperaturer.

Mens jeg hadde gjort alt for å slippe GC.

Vi er alle forskjellige.

Anonymkode: 7d7d5...50b

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den varte i 3 dager? 
skulle gjerne vært en tur i syd Europa. Norge er fantastisk når vi har fint vær, men det er vel 6 år siden sist vi hadde en fin lang sommer.  

Anonymkode: 240b1...5b6

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Syden er stranda hele dagen, digg mat på kvelden, annen stemning, sirisser i trærne og en helt annen pakke en Norge. 

Dog er det jo morsommere om man treffer på en uke med drittvær i Norge. 

• Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ferierer hjemme i år men bedre å reise sydover nå enn for en uke siden da det var hetebølge. Mange reiser også for å komme seg bort og oppleve noe annet. 

Anonymkode: 23325...7e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Noen som angrer? Det er jo kjempefin sommer i Norge nå. 

Anonymkode: 1311c...f82

I to dager kanskje...

Men de som dro til Spania nå og fikk flom bommet jo litt, man håper jo selvsagt på hetebølge.

Anonymkode: 3a627...802

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I to dager kanskje...

Men de som dro til Spania nå og fikk flom bommet jo litt, man håper jo selvsagt på hetebølge.

Anonymkode: 3a627...802

Godt og varmt på Costa Blanca nå, i alle fall :) Bittelitt regn i går og regn på tirsdag forrige uke, noe som i og for seg er bare bra ettersom det ellers er altfor tørt her om sommeren.

Vi bestemte oss for å reise etter fjorårets begredelige sommer. Men det gjør da meg ingenting at det er pent vær hjemme mens jeg er her, hvor er logikken i det? Badevannet er herlig både i basseng og på strand, ungene koser seg, vi voksne har hvilepuls og føler ikke hele tiden at vi egentlig skulle ryddet garasjen og besøkt tante Magnhild på sykehjemmet. 

Kos dere hjemme :) Vi koser oss her, og håper det blir ok når vi kommer hjem også. Men det er jo mer variasjon i det norske sommerværet, sånn er det bare.

Anonymkode: 26d2a...28d

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er du gærn - det er ikke ferie å være hjemme selv med fint vær.  I "syden" spiser man på restaurant, får rommet vasket, basseng i "hagen" etc.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er aldri bitter for at det er fint vær når jeg er i syden. Det er ikke bare «solgaranti» jeg reiser dit for, det er hele opplevelsen med annen kultur og å komme seg bort.

faktisk så foretrekker jeg regn når jeg kommer hjem igjen. Bli nedkjølt litt etter en varm uke eller to.

Anonymkode: 671e3...732

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Mye lurere å dra til Syden om våren eller høsten

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fint du føler for å skrive på et forum for å føle du selv har tatt et bedre valg enn andre. 

Anonymkode: 9bd3f...e69

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen hadde ikke råd til å dra noen plass.... 

Misunnelse er stygge greier

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ferietur handler om mye mer enn bare vær da 

Anonymkode: 032e8...6b1

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har begynt å legge alle sommerferier til norge, og høstferie i syden. Orker ikke 40 grader kok i juli. Og i år er det jo gull da sommeren i norge for en gangs skyld traff sommerferien. Veldig glad vi ikke er i syden nå, koser oss glugg med hjemme-bassenget og ferskvannsbading, magisk!

Anonymkode: c8ce6...d80

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hatt overskyet, regn og mellom 9 og 13 grader så langt i sommer. Har vært 2 dager med sol og litt over 15 grader. 
Så glad vi skal reise sørover i august😀😀

Anonymkode: 88823...dca

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er jo at det ikke er badetemperaturer i Norge uansett hvor varmt det er i en periode. 

Anonymkode: 782c6...19d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi har hus i Spania, og vet hvert år at vi er garantert sol og varme. Men det å reise sydover er ikke bare  sol og varme, det er å komme seg bort fra daglige rutiner, andre omgivelser, spise ute og slappe av på en helt annen måte. Jeg må reise bort for å føle at vi har ferie

Anonymkode: f44ae...4c6

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Problemet er jo at det ikke er badetemperaturer i Norge uansett hvor varmt det er i en periode. 

Anonymkode: 782c6...19d

Huh? Er da deilig temp i vannet sørpå hver sommer.

Anonymkode: 7d7d5...50b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...