Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Hva anbefaler dere av Krakow eller London på nyttår - for kjærestepar? 

Anonymkode: eb178...f7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Krakow! Utrolig koselig middelalderby. Mye mer romantisk enn London. Og ikke så overfylt med folk. 

Anonymkode: 217e9...3bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i både Krakow og i London på nyttårsaften. Jeg ville definitivt valgt London. 

ikke det at London er så wow, men fordi Krakow er skikkelig dritt på nyttårsaften. Det er et fyllekalas uten like. Null orden, null politi, null sikkerhet. Det er ingen restriksjoner for fyrverkeri, og folk står med pinneraketter midt i folkemengden og avfyrer raketter ved å holde de opp, eller å fyre de av langs bakken. Folk er fulle, og på alle utesteder og restauranter forsøker man å svindle turister ved å først servere billig mat og øl, og så forlange store summer etterpå. Eller de bruker andre lugubre metoder. I folkemengdene er det også lommetyver og det som verre er. Folk blir rett og slett trampet ned. 

london er på en måte et ordnet kaos. Folkemengdene er store, men sikkerheten er på topp. Politiet er overalt, og holder også orden ved T-banestasjonene og slipper inn grupper av mennesker. Trafalgar Square og picadilly er det store på nyttårsaften. Det er også mye liv i bydelen Westminster. Pass på å ha en plan for å komme hjem, jeg ville valgt å være på et sted jeg kunne gå frem og tilbake til. Hold dere unna Angus Steakhouse (finnes på hvert hjørne i London, men maten er æsj). Jeg anbefaler Happy London ved Picadilly, det er et dritkult konsept (husk å reservere bord). Ikke ta London Eye. Book heller bord på Sky Garden (eller bestill gratisbilletter opp dit, men da er det umulig å få bord).

det er like mye mennesker i London, men det oppleves likevel som trygt og sikkert og er det noe politiet i London er gode på, så er det kontroll over folkemengder. 

men… London er ikke en romantisk by… 

hilsen halvt London’er

Anonymkode: a0e87...243

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dra heller til Spania 

Anonymkode: da475...65c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Krakow, er veldig mye tryggere enn London.

Anonymkode: 3b06d...eda

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vært i både Krakow og i London på nyttårsaften. Jeg ville definitivt valgt London. 

ikke det at London er så wow, men fordi Krakow er skikkelig dritt på nyttårsaften. Det er et fyllekalas uten like. Null orden, null politi, null sikkerhet. Det er ingen restriksjoner for fyrverkeri, og folk står med pinneraketter midt i folkemengden og avfyrer raketter ved å holde de opp, eller å fyre de av langs bakken. Folk er fulle, og på alle utesteder og restauranter forsøker man å svindle turister ved å først servere billig mat og øl, og så forlange store summer etterpå. Eller de bruker andre lugubre metoder. I folkemengdene er det også lommetyver og det som verre er. Folk blir rett og slett trampet ned. 

london er på en måte et ordnet kaos. Folkemengdene er store, men sikkerheten er på topp. Politiet er overalt, og holder også orden ved T-banestasjonene og slipper inn grupper av mennesker. Trafalgar Square og picadilly er det store på nyttårsaften. Det er også mye liv i bydelen Westminster. Pass på å ha en plan for å komme hjem, jeg ville valgt å være på et sted jeg kunne gå frem og tilbake til. Hold dere unna Angus Steakhouse (finnes på hvert hjørne i London, men maten er æsj). Jeg anbefaler Happy London ved Picadilly, det er et dritkult konsept (husk å reservere bord). Ikke ta London Eye. Book heller bord på Sky Garden (eller bestill gratisbilletter opp dit, men da er det umulig å få bord).

det er like mye mennesker i London, men det oppleves likevel som trygt og sikkert og er det noe politiet i London er gode på, så er det kontroll over folkemengder. 

hilsen halvt London’er

Enig! 
Vært på begge stedene. Ville holdt meg langt unna Krakow på nyttårsaften. 

Anonymkode: f1e61...826

Skrevet

Ville valgt London, 100% :)

AnonymBruker
Skrevet

En tilfeldig dato kunne jeg godt sagt Krakow, det er en fin by.

MEN nyttårsaften - da må det bli London. Hvis man vil gjøre noe ekstra ut av nyttårsaften.

Anonymkode: c2695...030

AnonymBruker
Skrevet

Skottland, Edinburgh - hogmanay (nyttår) er definitivt bedre der enn London om du aboslutt vil den veien, ellers ville jeg nok valgt Krakow. 

Anonymkode: 2c575...62a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

hilsen halvt London’er

Må bare legge til at jeg ville valgt Krakow i en vanlig helg, men absolutt ikke på nyttårsaften. Men igjen; jeg har vært mye i London og derfor er ikke London noe spesielt for meg. For de som ikke haR vært i London før, så er det sikkert magisk der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...