Gå til innhold

Seksuelle overgrep og utsette seg på nytt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd seksuelle overgrep og voldtekt. Jeg merker nå jeg er en blanding av å holde igjen, men samtidig gir ut seksuell energi. Gutter/menn sier jeg virker mer anstendig og rolig i forhold til andre på min alder (20 årene). Men jeg ender allikevel opp med å eksponere meg med å feste og drikke. Være ute blant folk. Tiltrekker meg som regel de som er confident, og oftest eldre menn. Flere kan syns det er spennende å prøve å forstå meg. Også fordi jeg fort avviser, og sier de får ingenting. Fordi jeg er ikke veldig utadvendt, men jeg passer godt inn med alle jeg prater med. Jeg tar ikke mye plass, men jeg er heller ikke shy. Jeg bare observerer og lytter, og kommer med smart humor når det passer. Jeg kan ha dype eller overfladiske samtaler med de jeg sitter vedsiden av. Jeg skaper ikke drama men har good vibes. Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette. Men jeg er lei av hjertebank, jeg er lei av å føle kroppen ikke er min. At andre menn skal se og ville ha, når jeg egentlig vil bare trives med meg selv. Jeg hater jakt, jeg vil bare ha genuine mennesker. Men de finnes ikke. Jeg har ikke troa lengre. Jeg savner den gamle meg.

Anonymkode: 014a6...9e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men det må da finnes håp? At man ikke er så ødelagt

AnonymBruker
Skrevet

Menn vil ha sex. Slutt å prat med dem når du drikker.

Anonymkode: ff9cf...88b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Menn vil ha sex. Slutt å prat med dem når du drikker.

Kanskje litt overfladisk, men sant nok😉
Høres ut som TS trenger en miljøforandring? 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje prøve andre arenaer enn fylla og nach 

Anonymkode: cb65d...025

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn vil bare ha sex? Hva er galt med de? Finnes det ikke menn som er la oss si.  Ekte menn og ikke guttunger?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker ikke å skremme deg nå, men du fortjener ærlighet. Seksuelle overgrep har en betydelig høyere forekomst på fester/nach og andre steder hvor alkohol og rus befinner seg. Jeg anbefaler deg å finne andre miljøer å oppholde deg, fordi du vil aldri føle deg trygg der du befinner deg nå, og det er fordi du ikke er trygg der. Ønsker deg lykke til videre.

Anonymkode: 49b29...ac7

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Menn vil bare ha sex? Hva er galt med de? Finnes det ikke menn som er la oss si.  Ekte menn og ikke guttunger?

Ikke på byen i fylla.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.7.2025 den 17.07):

Jeg har opplevd seksuelle overgrep og voldtekt. Jeg merker nå jeg er en blanding av å holde igjen, men samtidig gir ut seksuell energi. Gutter/menn sier jeg virker mer anstendig og rolig i forhold til andre på min alder (20 årene). Men jeg ender allikevel opp med å eksponere meg med å feste og drikke. Være ute blant folk. Tiltrekker meg som regel de som er confident, og oftest eldre menn. Flere kan syns det er spennende å prøve å forstå meg. Også fordi jeg fort avviser, og sier de får ingenting. Fordi jeg er ikke veldig utadvendt, men jeg passer godt inn med alle jeg prater med. Jeg tar ikke mye plass, men jeg er heller ikke shy. Jeg bare observerer og lytter, og kommer med smart humor når det passer. Jeg kan ha dype eller overfladiske samtaler med de jeg sitter vedsiden av. Jeg skaper ikke drama men har good vibes. Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette. Men jeg er lei av hjertebank, jeg er lei av å føle kroppen ikke er min. At andre menn skal se og ville ha, når jeg egentlig vil bare trives med meg selv. Jeg hater jakt, jeg vil bare ha genuine mennesker. Men de finnes ikke. Jeg har ikke troa lengre. Jeg savner den gamle meg.

Hm... med fare for å tråkke ordentlig i salaten som ligger i klaveret, har du hatt noen positiv seksuell eller annen intim erfaring etter overgrepene, og får du hjelp med dette?

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes selvfølgelig gode menn, som respekterer deg og verdsetter deg for den du er. Men de er kanskje ikke dem du treffer flest av på fest og nach. 

De du opplever som selvsikre der, er nok ikke det. De kan være selvsikre på at deres utseende og tøffe, seksuelle utstråling kan lande dem en dame for natta. Men ofte mangler de generelt et godt selvbilde og sunne tanker ellers. Menn som er skikkelig trygge på seg selv har ikke behov for å bli fulle, være kulest og alt det der. 

Du virker som du har sune tanker om ting. Hvordan det er å gå videre etter sånt som du har opplevd, vet jeg ingenting om. Jeg ville brukt psykolog. Jeg ville  valgt arenaer som er bra for meg. Fest er gøy, men det er ingenting galt i å dra hjem tidligere og heller ta det små porsjoner. Hva med andre sosiale hobbyer hbor du kan bygge deg en bank av gode opplevelser? 

Anonymkode: b2a78...eb2

Skrevet

Menn merker fort hvordan andre menn ser på en kvinne og behandler henne deretter selv. Det blir på en måte selvforsterkende 

Skrevet

TS, har du fått hjelp til å bearbeide opplevelsen? Store traumer som overgrep og voldtekt sitter i, og det er viktig å få utløp for tanker og følelser og få bearbeidet alt før man prøver å gå videre. Å feste og drikke alkohol er ikke rett metode. Det er tydelig at du fortsatt sliter med det som skjedde. Søk hjelp!

AnonymBruker
Skrevet
Engel skrev (På 15.7.2025 den 17.24):

TS, har du fått hjelp til å bearbeide opplevelsen? Store traumer som overgrep og voldtekt sitter i, og det er viktig å få utløp for tanker og følelser og få bearbeidet alt før man prøver å gå videre. Å feste og drikke alkohol er ikke rett metode. Det er tydelig at du fortsatt sliter med det som skjedde. Søk hjelp!

Jeg skal prøve, min terapaut vil jeg skal søke dps for traumene. Men det blir etter ferien. Må bare prøve finne tid selv om jeg jobber 100% jeg vet at tar jeg ikke tak i dette blir det nok sykemelding, og det ønsker jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2025 den 10.05):

Det finnes selvfølgelig gode menn, som respekterer deg og verdsetter deg for den du er. Men de er kanskje ikke dem du treffer flest av på fest og nach. 

De du opplever som selvsikre der, er nok ikke det. De kan være selvsikre på at deres utseende og tøffe, seksuelle utstråling kan lande dem en dame for natta. Men ofte mangler de generelt et godt selvbilde og sunne tanker ellers. Menn som er skikkelig trygge på seg selv har ikke behov for å bli fulle, være kulest og alt det der. 

Du virker som du har sune tanker om ting. Hvordan det er å gå videre etter sånt som du har opplevd, vet jeg ingenting om. Jeg ville brukt psykolog. Jeg ville  valgt arenaer som er bra for meg. Fest er gøy, men det er ingenting galt i å dra hjem tidligere og heller ta det små porsjoner. Hva med andre sosiale hobbyer hbor du kan bygge deg en bank av gode opplevelser? 

Anonymkode: b2a78...eb2

Jeg skal prøve å søke om psykolog, det er bare vanskelig å innrømme det for legen. Men det må til. Jeg har noen gode opplevelser, tror jeg? Jeg hadde det med en på 40 og jeg er 23. Han gikk ikke over noen grenser. Men ja jeg kan se i etterkant han brukte meg pga at jeg var lett tilgjengelig pga traumer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...