AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Jeg bruker garnier både i spray og roll on. Den ene lover og holde i 48 timer og den andre i 72 timer, selvfølgelig veldig individuelt fra person til person, men føler jeg lukter etter et par timer. Nivea sin deo syns jeg lukter svette i seg selv🥴 Har prøvd en del andre også. Jeg foretrekker deo med lukt, ikke slike øko greier som ikke lukter noen ting. Tips til deo? Anonymkode: f2b0c...9aa
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Mitchum er fantastisk. Fikk tipset fra ei venninne som bor i Sør-Italia - og der trenger man virkelig at den fungerer.Og har vært trofast til denne siden. Men - selv uten deodorant skal det ikke lukte så raskt. Du skrubber deg godt under armen med en svamp eller klut når du dusjer? Anonymkode: e3325...f2d
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli Jeg svetter mye og lukter fort. Vasker meg med klut og såpe mellom dusj annahver dag. Nå er det noen mnd siden jeg oppdaget Wild Deodorant, og for første gang lukter jeg ikke svette i det hele tatt! Det er helt sykt, har aldri skjedd før, og jeg elsker den! 🙏 Anonymkode: 9ddb6...713 1
K@tt Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mitchum er fantastisk. Fikk tipset fra ei venninne som bor i Sør-Italia - og der trenger man virkelig at den fungerer.Og har vært trofast til denne siden. Men - selv uten deodorant skal det ikke lukte så raskt. Du skrubber deg godt under armen med en svamp eller klut når du dusjer? Anonymkode: e3325...f2d Får man kjøpt denne i Norge eventuelt på nett?
Daisy-love Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli Jeg ble anbefalt Palmolive av en venninne for noen år siden. 19kr på Normal, og den har flere gode, men milde lukter. Jeg hadde ikke troen på at den skulle virke på mine harde dager, men den gjør virkelig susen. Billig å teste også. 1
Elle Melle Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli (endret) Funker bedre enn alt annet jeg har forsøkt. Følte meg faktisk litt teit som ikke hadde forsøkt et så populært merke bare fordi jeg ikke kunne skjønne hypen. Har testet denne og den med hvit kork, begge funker godt. Blir aldri svettelukt i klærne lenger. Endret 13. juli av Elle Melle 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #7 Skrevet 13. juli Jeg har vært veldig fornøyd med Vichy, men på disse 30 gradersdagene fungerer ingenting. Anonymkode: 4d64f...2af 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #8 Skrevet 13. juli Har brukt Sterilan de siste 20 årene. Har aldri opplevd svettelukt i klærne. Jeg dusjer minimum hver morgen, ofte også hver kveld. Kan glatt bruke en topp både 2 og 3 jobb-dager før vask, lufter den bare over natta og tar den på en annen dag. Har aldri kjent lukt av hverken meg selv eller klær. Ikke har mannen min kjent det heller, jeg spør av og til. Anonymkode: dcb42...4a9
AnonymBruker Skrevet 13. juli #9 Skrevet 13. juli Jeg har testet mange, og anti-perspirant er viktigst for meg. Jeg har finne min deo i NIVEA Dry Comfort Anti-Perspirant: https://www.nivea.no/produkter/dry-comfort-roll-on-423494330068.html Anonymkode: fcac1...dc5 1
lille_fiol Skrevet 13. juli #10 Skrevet 13. juli https://www.apotek1.no/produkter/feelosophy-deo-tea-jasmine-959963p Lukter godt og holder hele dagen😊 det er antiperspirant hvis du er opptatt av det. 1
monican94 Skrevet 13. juli #11 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mitchum er fantastisk. Fikk tipset fra ei venninne som bor i Sør-Italia - og der trenger man virkelig at den fungerer.Og har vært trofast til denne siden. Men - selv uten deodorant skal det ikke lukte så raskt. Du skrubber deg godt under armen med en svamp eller klut når du dusjer? Anonymkode: e3325...f2d hvor kjøper du ?
AnonymBruker Skrevet 13. juli #12 Skrevet 13. juli Sterilan er selvfølgelig ikke bra nok for de som virkelig sliter med svette. Jeg har slitt mye med svette oppgjennom selv. Jeg var en av dem som fikk digre svetteringer under armene i det sekundet stoff kom borti armhulen min. Dette var riktignok i puberteten, i ettertid har det ikke vært like ille, men jeg har svettet mer/lettere enn gjennomsnittet og får fort lukt. Jeg stinker ikke mannesvette liksom, men får litt sur lukt etter kort tid med feil deo, f.eks Sterilan, Dove, Sunsilk og slike billigmerker fra matbutikken. Da fungerer det faktisk bedre å droppe deo. Denne har vært helt i særklasse for meg: https://lyko.com/no/vichy/vichy-stress-resist-antiperspirant-deodorant-roll-on-72h?pv2=eyJhbGciOiJFUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJjIjoiTk9LIiwiZXhwIjoxNzUyNDMzNzY2LCJtIjoiMTA5MjA4NDA0IiwibyI6IjIyNDAtMzUxLTAwMDAiLCJwIjoxMjR9.fI_CXChLWc-fsOtuGwOT84OQxl6Oj_FgjvIReLg6pNBWbL0gaByYAGA-_NLCUQH4X7idmmMbaDPP9r4TDb6s7w&gad_source=1&gad_campaignid=16718898170&gbraid=0AAAAADgCiChR5ChiNP9uKdwPsuXMNO0PQ&gclid=Cj0KCQjwss3DBhC3ARIsALdgYxPKsx9_bexRBAgrnE4wOzsCqMNtyhVzcpP-n3n_DrnKP7mvVHkVaVYaAiEWEALw_wcB Anonymkode: 75d05...7b1
Vera Vinge Skrevet 15. juli #13 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (På 13.7.2025 den 20.05): Har brukt Sterilan de siste 20 årene. Har aldri opplevd svettelukt i klærne. Jeg dusjer minimum hver morgen, ofte også hver kveld. Kan glatt bruke en topp både 2 og 3 jobb-dager før vask, lufter den bare over natta og tar den på en annen dag. Har aldri kjent lukt av hverken meg selv eller klær. Ikke har mannen min kjent det heller, jeg spør av og til. Anonymkode: dcb42...4a9 Jeg har alltid også brukt Sterilan, den turkise, og syns alltid den har fungert veldig bra. Men for et par år siden endret de noe som gjorde at den liksom skal holde i 72 timer (noe jeg ikke skjønner poenget med, siden de fleste dusjer før det), og da har den blitt sterkere. Såpass at jeg får røde og sviende merker i armhulene. Merker det mest når deoen er ny. Så når jeg bare skal være hjemme, bruker jeg heller en type naturlig deo uten lukt. Har også droppet å ta på deo hvis jeg dusjer om kvelden, venter heller til neste dag. Irriterende. Men klarer ikke å bytte bort Sterilanen heller, siden den er så god. Holder lukt unna, lukter svakt og godt i seg selv, og føles ikke klissete (noe jeg syns flere deoer gjør).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå