AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Hei står i en kinky situasjon der eksen ikke betaler for felles huslån og har tenkt å ta det til oppløsning av sameiet tvangssalg, kanskje ikke den lureste ideen men hva annet kan jeg gjøre? Jeg sliter selv da det er ganske dyrt rundt regnet med regninger, huslån osv Anonymkode: 0ab24...b53
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Eksen din som ikke bor sammen med deg betaler ikke for lånet som dekker der han ikke bor? Anonymkode: d88ad...d46 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eksen din som ikke bor sammen med deg betaler ikke for lånet som dekker der han ikke bor? Anonymkode: d88ad...d46 Ja Anonymkode: 0ab24...b53
AnonymBruker Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli Hvorfor betaler ikke du for lånet..? Eller mener du han ikke betaler sin del? Jeg hadde ihvertfall snakka med banken. Det dummeste man gjør er å ikke kommunisere med kreditor. Anonymkode: 3ab85...2b4
NakenPanda Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli Når man eier skal man også betale for det, så ja oppløsning av sameie jo før jo heller og ta gode notater med dokumentasjon på hvor mye som er i skyld så kan det skjevfordeles ved salg. 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli Betaler du leie til han da? Hvis ikke så hadde inne jeg heller betalt på lånet. Anonymkode: 9a2de...e22 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #7 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor betaler ikke du for lånet..? Eller mener du han ikke betaler sin del? Jeg hadde ihvertfall snakka med banken. Det dummeste man gjør er å ikke kommunisere med kreditor. Anonymkode: 3ab85...2b4 Han betaler ikke for sin del av huslånet Anonymkode: 0ab24...b53
AnonymBruker Skrevet 13. juli #8 Skrevet 13. juli NakenPanda skrev (2 minutter siden): Når man eier skal man også betale for det, så ja oppløsning av sameie jo før jo heller og ta gode notater med dokumentasjon på hvor mye som er i skyld så kan det skjevfordeles ved salg. Ok Anonymkode: 0ab24...b53
Brunello Skrevet 13. juli #9 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han betaler ikke for sin del av huslånet Anonymkode: 0ab24...b53 Det skal han, men du skal vel da også betale husleie til han. 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli #10 Skrevet 13. juli Å stå for lånekosten når man blir boende. Frem til man kjøper den andre ut, eller finner seg noe nytt. Er en ganske vanlig løsning. Går som regel opp om man regner husleie. Anonymkode: ebff7...f92 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #11 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei står i en kinky situasjon der eksen ikke betaler for felles huslån og har tenkt å ta det til oppløsning av sameiet tvangssalg, kanskje ikke den lureste ideen men hva annet kan jeg gjøre? Jeg sliter selv da det er ganske dyrt rundt regnet med regninger, huslån osv Anonymkode: 0ab24...b53 Er leiligheten lagt ut for salg? Hvis han har flyttet betaler han vel husleie der han nå bor? Hvorfor bor du der fortsatt, er vel bedre du flytter og ordner med banken så du betaler bare renter til den er solgt? Lite info i hi.. Anonymkode: 7f926...42e
AnonymBruker Skrevet 13. juli #12 Skrevet 13. juli Hvorfor tvangssalg? Hvorfor ikke bare helt ordinært salg av boligen? Anonymkode: 2884c...2a4 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #13 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): eksen ikke betaler for felles huslån og har tenkt å ta det til oppløsning av sameiet tvangssalg Anonymkode: 0ab24...b53 Tenkte du at du skulle fortsette å bo der mens han fortsetter å betaler for huslånet? Hva betaler du i leie til han? Anonymkode: 9716d...abb
AnonymBruker Skrevet 13. juli #14 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenkte du at du skulle fortsette å bo der mens han fortsetter å betaler for huslånet? Hva betaler du i leie til han? Anonymkode: 9716d...abb Ingenting i leie Anonymkode: 0ab24...b53
AnonymBruker Skrevet 13. juli #15 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingenting i leie Anonymkode: 0ab24...b53 Kan du ikke komme med mer info så man faktisk skjønner greia? Er casen at du sitter i felles bolig, han blir ikke kvitt deg og derfor må han gå så drastisk til verks? Ønsker han egentlig ordinert salg men du har satt deg på bakbeina? Det er veldig mistenklig at du er gnien på info i denne saken. Anonymkode: 3ab85...2b4 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #16 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ingenting i leie Anonymkode: 0ab24...b53 Skjønner godt at han framprovoserer at banken kommer på banen. Anonymkode: 9716d...abb
AnonymBruker Skrevet 13. juli #17 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei står i en kinky situasjon der eksen ikke betaler for felles huslån og har tenkt å ta det til oppløsning av sameiet tvangssalg, kanskje ikke den lureste ideen men hva annet kan jeg gjøre? Jeg sliter selv da det er ganske dyrt rundt regnet med regninger, huslån osv Anonymkode: 0ab24...b53 Du gir så lite info at jeg vil tippe at han ikke blir kvitt deg på annen måte enn å tvinge deg ut ved å ikke betale og leiligheten da går på tvangssalg. Anonymkode: 7f926...42e 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #18 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du ikke komme med mer info så man faktisk skjønner greia? Er casen at du sitter i felles bolig, han blir ikke kvitt deg og derfor må han gå så drastisk til verks? Ønsker han egentlig ordinert salg men du har satt deg på bakbeina? Det er veldig mistenklig at du er gnien på info i denne saken. Anonymkode: 3ab85...2b4 Det er motsatt faktisk og jeg har faktisk betalt i 6-7 måneder på huslånet pluss regninger og nå er det faktisk kritisk angående å få betalt alt, greia er at det er null kommunikasjon mellom oss å jeg vil ut av dette men når jeg tar kontakt med megler så får de ingen respons fra han, null nada faktisk, jeg sitter å betaler ganske mye ut i måneden Anonymkode: 0ab24...b53
AnonymBruker Skrevet 13. juli #19 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei står i en kinky situasjon der eksen ikke betaler for felles huslån og har tenkt å ta det til oppløsning av sameiet tvangssalg, kanskje ikke den lureste ideen men hva annet kan jeg gjøre? Jeg sliter selv da det er ganske dyrt rundt regnet med regninger, huslån osv Anonymkode: 0ab24...b53 Du mener kinkig antar jeg? Kinky betyr noe helt annet. Anonymkode: 1c5c3...f99 9 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #20 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du mener kinkig antar jeg? Kinky betyr noe helt annet. Anonymkode: 1c5c3...f99 Ja Anonymkode: 0ab24...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå