Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tittelen sier alt☺️

Anonymkode: 5f792...0ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han spanderer mye god mat på meg. Får meg til å le. Støtter meg når jeg har det tungt. Er den eneste jeg egentlig kan snakke med uten å ta på meg en eller annen maske for å tilfredsstille den andres behov. 

Anonymkode: 01aad...926

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er min beste venn. Det vil si at jeg har en å lene meg på, en å være hele meg selv med og en å le med.

Han gjør at livskvaliteten min blir bedre rett og slett, ved å være den han er. Rolig, trygg og varm. 

Jeg er heldig!

Anonymkode: e2772...470

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Kjæreste er ikke positivt med mindre man virkelig har funnet den rette. Det er gøy å bruke livet med en som både er romantisk partner OG din beste venn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er min sjelevenn - får meg til å le masse, vi er partnere i prosjekter / oppgaver i huset og livet, gir kjærlighet ++. Gjør hverdagen 100 ganger bedre. 

Anonymkode: 0573b...cf2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trygghet i en relasjon. Trives og ha det gøy sammen. Kommuniserer godt, og kan ha interessante samtaler. Tar hensyn og ønsker det beste for hverandre. 

Anonymkode: fc9bd...2f6

Skrevet

For meg blir det en jeg kan dele opp og nedturer med. En jeg kan snakke med om alt mulig. En jeg kan støtte meg på, på de dagene jeg ikke har det bra. 

Han jeg dater nå er en sånn fyr. Jeg føler jeg kan snakke med han om det aller meste. Og han lytter og forstår uansett ❤️Jeg (og han) sliter noe psykisk og det er godt å ha en som kan støtte meg og som vil høre på "klagingen" min. Og jeg støtter selvfølgelig han på de dagene han har det vanskelig. Vi hjelper hverandre.... Jeg kan ikke snakke med familien min om psykiske problemer, da de ikke forstår den slags ting. Da er det godt å ha en så fin og god fyr i livet mitt. Vi er ikke offisielt kjærester enda, men er nok på vei dit snart. 

Sex og kos er jo selvfølgelig en god del av det å ha kjæreste også, men hovedsakelig er det en jeg kan dele hverdagen med. Og som jeg kan oppleve ting med. 

Jeg trives ikke som singel og synes livet generelt er bedre om man er to ❤️

• Hjerte 2
Skrevet

Poenget er ikke å finne seg en kjæreste fordi man ønsker alle de gode tingene, poenget er at man finner den personen og blir kjærester.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tilgang til sex og nærhet. Billigere å bo sammen med noen. Noen å få barn med 

Anonymkode: 8eec3...387

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Tilgang til sex og nærhet. Billigere å bo sammen med noen. Noen å få barn med 

Høres ikke ut som det er den store kjærligheten akkurat

Anonymkode: 6507b...205

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Min bestevenn sønn jeg kan gjøre alt med❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (30 minutter siden):

For meg blir det en jeg kan dele opp og nedturer med. En jeg kan snakke med om alt mulig. En jeg kan støtte meg på, på de dagene jeg ikke har det bra. 

Han jeg dater nå er en sånn fyr. Jeg føler jeg kan snakke med han om det aller meste. Og han lytter og forstår uansett ❤️Jeg (og han) sliter noe psykisk og det er godt å ha en som kan støtte meg og som vil høre på "klagingen" min. Og jeg støtter selvfølgelig han på de dagene han har det vanskelig. Vi hjelper hverandre.... Jeg kan ikke snakke med familien min om psykiske problemer, da de ikke forstår den slags ting. Da er det godt å ha en så fin og god fyr i livet mitt. Vi er ikke offisielt kjærester enda, men er nok på vei dit snart. 

Sex og kos er jo selvfølgelig en god del av det å ha kjæreste også, men hovedsakelig er det en jeg kan dele hverdagen med. Og som jeg kan oppleve ting med. 

Jeg trives ikke som singel og synes livet generelt er bedre om man er to ❤️

Jeg er så glad på dine vegne Mardina, du høres så lykkelig ut når jeg leser hvordan du beskriver han i tråd etter tråd💜

Jeg er ikke i et forhold nå, men savner tryggheten og felleskapsfølelsen i å være to. "Min beste venn" var dessverre aldri min eks, han var ikke noe glad i å prate med meg, og det var kommunikasjon som knakk forholdet til slutt. 

Håper jeg en dag møter en som er rett for meg🤞🏻

Anonymkode: 9445f...7cd

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Høres ikke ut som det er den store kjærligheten akkurat

Kjærlighet er kjemiske reaksjoner som oppstår når man føler seg trygg eller er yr. For meg som baserer livet mitt på vitenskap, er det absolutt "kjærlighet".

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er så glad på dine vegne Mardina, du høres så lykkelig ut når jeg leser hvordan du beskriver han i tråd etter tråd💜

Jeg er ikke i et forhold nå, men savner tryggheten og felleskapsfølelsen i å være to. "Min beste venn" var dessverre aldri min eks, han var ikke noe glad i å prate med meg, og det var kommunikasjon som knakk forholdet til slutt. 

Håper jeg en dag møter en som er rett for meg🤞🏻

Anonymkode: 9445f...7cd

Tusen takk ❤️ Han er virkelig en fin fyr, som har tatt hjertet mitt med storm. Det er nesten som jeg leter etter "feil" med han, men det er jaggu ikke mye. Vi snakker så fint sammen og bygger hverandre opp. Vi hadde en liten diskusjon i går, hvor ting gikk litt skeis. Men da sa jeg hva jeg mente, han sa unnskyld og vi skværet opp. Litt diskusjoner og uenigheter vil det jo bli innimellom. Viktig å da ikke dvele med det og snakke sammen. Regner med at han (eller jeg) ringer senere i dag, så vi kan få luftet tanker og sånn. Jeg orker ikke gå rundt å være lei meg og nedfor. Han er ikke i form heller, så da er det jo lett for at man kan si ting man egentlig ikke mener. 

Jeg håper og tror at jeg har funnet en fin og god (etterhvert) kjæreste i denne mannen. Han gjør meg godt og "ser" meg på en måte som jeg ikke har opplevd med noen annen mann. Han er så utrolig fin og god 🥰 Og veldig lett å bli glad i ❤️

Jeg håper du også en dag finner en fin og god mann, som du kan ha det godt sammen med. Det finnes gode og fine menn der ute, men innimellom så må man bare lete litt for å finne dem... Men når man gjør det, så er det absolutt verdt det ❤️

Endret av Mardina
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjærlighet er kjemiske reaksjoner som oppstår når man føler seg trygg eller er yr. For meg som baserer livet mitt på vitenskap, er det absolutt "kjærlighet".

Så det å kunne snakke og le sammen er underordnet for deg?

Høres trist ut.

• Nyttig 1
Skrevet

Å elske noen, og bli elsket tilbake.

I tillegg er det trygghet, nærhet, intimitet, glede generelt i livet, samhold, tosomhet, en bestevenn, en livspartner, noen man gleder seg å se når man kommer hjem fra jobb, en som er der for deg når du trenger det som mest, en som gir kjærlighet, ros, oppmuntring, og som tørker tårene når livet er litt for tøft. En som ser deg og som kjenner deg bedre enn sin egen bukselomme. En som liker å høre på mine tanker, betrakninger og interesser, og som jeg også får lov til å ta interesse i. En å dele hobbyer og interesser med, og som introduserer det han er glad i for meg. En som jeg kan spille brettspill med i timesvis, eller ligge i armkroken til. En som lager lunsj til deg en lørdag, bare fordi han hadde lyst og ville glede deg, og som fyller deg med så mye kjærlighet at du egentlig ikke helt vet hvor du skal gjøre deg. 

Mannen min er den som står der støtt, fjellstøtt, og forsvarer meg. Han er ikke redd for å vise at han elsker meg - og det er oss to mot verden. Vi kjemper de samme kampene, og vi gleder oss mye for vi de samme tingene. Vi opplever og deler. Vi planlegger og skaper historie. Vi snakker sammen i timesvis, lekeslåss og ler så vi hikster av latter. Han er den som kan kile meg til jeg blir helt gal, men også kjøper blomster på butikken - bare fordi han er så glad i meg. Mannen min er en sånn fyr som elsker å være praktisk, å få brukt kroppen når han er ferdig med kontorjobben sin. Da liker han å støpe til gjerdet han skal sette opp, mure, fikse vasken eller rydde. Han er alt-mulig-mann og en fikser. Han stiller opp og hel ved. Han kjører og henter medisiner når jeg trenger det, og er der gjennom tykt og tynt. 

For meg er det kjærlighet når man elsker meg gjennom det verste. Når jeg lå der, forferdelig dårlig etter MA, og jeg trengte ikke å fortelle han hva jeg trengte. Han så og visste. Han fant kluter til å tørke vekk svetten min, holdt bena mine høyt når jeg svimte av liggende grunnet blodtap, han hentet vann, og han søkte hjelp fra helsepersonell (min mor/lege/legevakt) når jeg ble så dårlig at han ble redd for meg.

Fordelene med å ha en kjæreste er ikke bare å elske, og bli elsket. Men også det at man blir sett og hørt. At man har noen som er tilstede, og som løfte deg og vil ditt aller beste. Og som lar det få lov til å gjøre det samme. 

Jeg visste ikke hva ordentlig kjærlighet var før jeg traff min mann. Da merket hvor dedikert en som elsker deg kan og skal være. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så det å kunne snakke og le sammen er underordnet for deg?

Høres trist ut.

Det hører inn under trygghet og tiltrekning. Tror nok bare vi ordlegger hverandre forskjellig, men mener det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Sex

Selskap 

Eller er det en FF ?

Har ikke kjæreste i så fall

Anonymkode: e5660...3dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sex

Selskap 

Eller er det en FF ?

Har ikke kjæreste i så fall

Anonymkode: e5660...3dd

Om det ikke spiller noen rolle hvem det er, så er det en FF....

Anonymkode: fc9bd...2f6

AnonymBruker
Skrevet

Å ikke føle seg helt alene i verden.

Å ha en å dele interesser og hobbyer med (for oss introverte som ikke har eller vil ha mange folk rundt seg).

Å ha en å lene seg på. 

Anonymkode: ace43...70b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...