AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Et serveringssted lar 15åringer servere alkohol, mikse drinker og shots. Ofte står en 15åring alene i bare også. Hvem melder man fra til? Politiet? Og hvordan gjør man det anonymt? Anonymkode: c40cc...763
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Du varsler kommunen som har ansvar for bevilgninger. Anonymkode: 7aaa8...d83
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du varsler kommunen som har ansvar for bevilgninger. Anonymkode: 7aaa8...d83 Bevillinger (tillatelser), ikke bevilgninger (pengestøtte) Anonymkode: 29111...a5e 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Kan man gjøre det anonymt? Finner bare e-post og mobilnummer Anonymkode: c40cc...763
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan man gjøre det anonymt? Finner bare e-post og mobilnummer Anonymkode: c40cc...763 Du kan tipse politiet anonymt. Anonymkode: 8ad4e...359
AnonymBruker Skrevet 14. juli #6 Skrevet 14. juli Takk. Politet er tipset. Mulig dette er vanlig å utnytte unge ferievikarer slik. Men jeg synes ikke det er greit. Hadde heller ikke syntes det var greit om jeg skulle kjøpt meg en drink, og den var mikset av en person med minimal opplæring. Men det er nå virkelig ikke noe n stor sak i det hele Anonymkode: c40cc...763
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk. Politet er tipset. Mulig dette er vanlig å utnytte unge ferievikarer slik. Men jeg synes ikke det er greit. Hadde heller ikke syntes det var greit om jeg skulle kjøpt meg en drink, og den var mikset av en person med minimal opplæring. Men det er nå virkelig ikke noe n stor sak i det hele Anonymkode: c40cc...763 Det er kommunen du bør tipse til, ev. arbeidstilsyn og lignende, men i første omgang myndigheten som gir tillatelse til å servere, som er kommunen. Når du ser utnytting av barn så har det ingenting å si om du kan være anonym eller ikke, barnets liv og helse trumfer jo det. Anonymkode: 2719c...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå