AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Jeg har testet og jeg ser en svak svak skyggestrek. Jeg tør ikke håpe. Burde ikke testene vært mer positivt med så tydelig symtomer? Skal teste imorgen. Jeg er helt slått ut liksom. Orker ingenting. Anonymkode: e7e40...c61
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli Veldig spesielt å ha så mye symptomer så tidlig at du får såvidt skyggestrek. Hcg-nivået i kroppen er veldig lavt til å gi så mye symptomer. Anonymkode: 0b568...f03 1 1
HeleneHS Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Burde ikke testene vært mer positivt med så tydelig symtomer? Anonymkode: e7e40...c61 Hvilken merke test er det? Brukte du morgenurin? Jeg har selv aldri fått en strek som var like sterk eller sterkere enn teststreken før noen uker etter ikm (babyplan), men symptomene begynner gjerne to-tre dager før uteblitt mens. Tror vi er alle litt ulik i både hvordan man reagerer på hcg i blodet og hvor mye hcg som skilles ut i urin. Så absolutt mulig å ha symptomer og svak test. Edit: bare at det ikke blir misforstått, jeg fikk svake streker og tydelige streker som var lysere enn kontrollen rett før og rundt ikm! Endret 13. juli av HeleneHS Tilleggsinfo
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Veldig spesielt å ha så mye symptomer så tidlig at du får såvidt skyggestrek. Hcg-nivået i kroppen er veldig lavt til å gi så mye symptomer. Anonymkode: 0b568...f03 Er nettopp det jeg også tenkte, men igjen så finnes folk som ikke får positiv test før lenge etterpå. Anonymkode: e7e40...c61
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli HeleneHS skrev (5 minutter siden): Hvilken merke test er det? Brukte du morgenurin? Jeg har selv aldri fått en strek som var like sterk eller sterkere enn teststreken før noen uker etter ikm (babyplan), men symptomene begynner gjerne to-tre dager før uteblitt mens. Tror vi er alle litt ulik i både hvordan man reagerer på hcg i blodet og hvor mye hcg som skilles ut i urin. Så absolutt mulig å ha symptomer og svak test. Er vel noe i det, at noen får positivt sent men kan reagere på hormonene i kroppen. Jeg er bare helt gåen, måtte legge meg er så dårlig og føles som brystspreng. Får bare teste igjen om noen dager Anonymkode: e7e40...c61
mommyaka Skrevet 13. juli #7 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har testet og jeg ser en svak svak skyggestrek. Jeg tør ikke håpe. Burde ikke testene vært mer positivt med så tydelig symtomer? Skal teste imorgen. Jeg er helt slått ut liksom. Orker ingenting. Anonymkode: e7e40...c61 Brystspreng kommer jo ikke før du går melk. Og om kastet opp en gang kan jo komme av mye annet. Dpo er du? Ta ny test imorgen tidlig
AnonymBruker Skrevet 13. juli #8 Skrevet 13. juli mommyaka skrev (9 minutter siden): Brystspreng kommer jo ikke før du går melk. Og om kastet opp en gang kan jo komme av mye annet. Dpo er du? Ta ny test imorgen tidlig Skrev føltes som brystspreng, ikke at jeg har det Anonymkode: e7e40...c61
mommyaka Skrevet 13. juli #9 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skrev føltes som brystspreng, ikke at jeg har det Anonymkode: e7e40...c61 Dpo er du?
AnonymBruker Skrevet 13. juli #10 Skrevet 13. juli mommyaka skrev (16 minutter siden): Dpo er du? Litt usikker men hadde mensen sist 19 juni tror jeg Anonymkode: e7e40...c61
mommyaka Skrevet 13. juli #11 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Litt usikker men hadde mensen sist 19 juni tror jeg Anonymkode: e7e40...c61 La oss si på 28 dagers syklus så ville du vært ca 18 dpo. Ksm være der du føler er at du har eggløsning
AnonymBruker Skrevet 13. juli #13 Skrevet 13. juli mommyaka skrev (12 minutter siden): La oss si på 28 dagers syklus så ville du vært ca 18 dpo. Ksm være der du føler er at du har eggløsning Hvis hun fikk mensen (dag 1) 19. Juni så er ts på syklusdag 24, og da ca 10 dpo. Det er veldig riktig tidspunkt for å få helt svake streker hvertfall. Litt tidlig å bli kvalm av det, for det kommer vel oftere når hcg stiger mer? men det går helt fint an å ha symptomer så tidlig, men de kjennes mer ut som veldig kraftige "mensensymptomer", fordi det er samme hormonet som forårsaker det. Ømme bryster er vel ganske vanlig. Lykke til videre ts, håper det blir sterkere streker om noen dager! Anonymkode: 49cbb...ee6
AnonymBruker Skrevet 13. juli #14 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis hun fikk mensen (dag 1) 19. Juni så er ts på syklusdag 24, og da ca 10 dpo. Det er veldig riktig tidspunkt for å få helt svake streker hvertfall. Litt tidlig å bli kvalm av det, for det kommer vel oftere når hcg stiger mer? men det går helt fint an å ha symptomer så tidlig, men de kjennes mer ut som veldig kraftige "mensensymptomer", fordi det er samme hormonet som forårsaker det. Ømme bryster er vel ganske vanlig. Lykke til videre ts, håper det blir sterkere streker om noen dager! Anonymkode: 49cbb...ee6 Takk får prøve teste igjen imorgen evt tirsdag Anonymkode: e7e40...c61 1
mommyaka Skrevet 13. juli #15 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis hun fikk mensen (dag 1) 19. Juni så er ts på syklusdag 24, og da ca 10 dpo. Det er veldig riktig tidspunkt for å få helt svake streker hvertfall. Litt tidlig å bli kvalm av det, for det kommer vel oftere når hcg stiger mer? men det går helt fint an å ha symptomer så tidlig, men de kjennes mer ut som veldig kraftige "mensensymptomer", fordi det er samme hormonet som forårsaker det. Ømme bryster er vel ganske vanlig. Lykke til videre ts, håper det blir sterkere streker om noen dager! Anonymkode: 49cbb...ee6 Jeg gikk etter siste dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå