AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli hei, jeg tok en graviditetstest i dag tidlig. Forventet mensen er førstkommende lørdag, og det var IKKE en «test tidlig» test. Altså en helt vanlig test fra clearblue. Den viser en svak positiv strek som er blå. Er jeg da gravid? Klarer ikke laste opp bilde:) synes den ga veldig tidlig utslag isåfall. Hadde positiv eggløsningstest på onsdag og samleie samme dag Anonymkode: f28b6...899
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Clearblue er kjent for skyggestreker. Og hvis du hadde eggløsning etter positiv test på onsdag denne uken er det ikke mulig med positiv graviditetstest nå. Da har du i så fall hatt eggløsning tidligere. Anonymkode: 6aaa3...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli Sorry, mente positiv eggløsning forrige lørdag og samleie samme dag Anonymkode: f28b6...899
AnonymBruker Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (59 minutter siden): hei, jeg tok en graviditetstest i dag tidlig. Forventet mensen er førstkommende lørdag, og det var IKKE en «test tidlig» test. Altså en helt vanlig test fra clearblue. Den viser en svak positiv strek som er blå. Er jeg da gravid? Klarer ikke laste opp bilde:) synes den ga veldig tidlig utslag isåfall. Hadde positiv eggløsningstest på onsdag og samleie samme dag Anonymkode: f28b6...899 El-tester slår også ut når man er gravid. Anonymkode: b5fdd...b62
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Sorry, mente positiv eggløsning forrige lørdag og samleie samme dag Anonymkode: f28b6...899 Da ga datoene litt mer mening ja. Men vanskelig å svare på uansett, spesielt når du har testet med clearblue. Anonymkode: 6aaa3...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå