Frida Skrevet 13. juli #61 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Okok, jeg skal svare. Jeg holder meg på kjøkkenet så lenge platene er på. Jeg er altfor distré til å tørre å gå for å gjøre noe annet, etter et par episoder hvor jeg har latt eggene nesten tørrkoke fordi jeg ble opptatt med noe annet. Anonymkode: 3e1d0...552 Samme her. Så jeg slår av platene.
pennyless Skrevet 13. juli #62 Skrevet 13. juli Har komfyrvakt, så det slipper jeg tenke på. Den piper jo bare jeg koker egg.
AnonymBruker Skrevet 13. juli #63 Skrevet 13. juli Må jeg bare tisse, så skrur jeg ikke av platene. Er det nummer to, da skrur jeg av platene. Skal jeg ut av hjemmet, så skrur jeg av platene. Med andre ord, er det bare snakk om sekunder jeg skal være borte fra stekeovnen så er det ikke noe problem. Anonymkode: 2e98a...674
AnonymBruker Skrevet 13. juli #64 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skjønner ikke agget her. Kvinneguiden er til å diskutere. Om dere ikke har noe spesielt å tilføye om saken kan dere jo la være å svare Anonymkode: c2e56...fd7 Det gjelder å bruke alle anledninger til få spydd ut litt galle vet du. Anonymkode: d4433...bb4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #65 Skrevet 13. juli Som regel holder jeg meg på kjøkkenet, men om det er noe som tar ett minutt så slår jeg ikke av. Anonymkode: d4433...bb4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #66 Skrevet 13. juli Man kan ikke overtenke slik! Du kan besvime eller få hjertestans om du står ved komfyren og. Jeg har til og med latt en vaffel steke mens jeg var på badet og tok morgenstellet 😅 Anonymkode: 5dec0...b81 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #67 Skrevet 13. juli Det avhenger av hva jeg skal gjøre. Hvis jeg kun skal gå og tisse lar jeg de stå på – det tar ikke lang tid. Men hvis jeg skal bæsje kan det fort ta en stund, så da er det best å skru de av. Så må det også sies at hvis jeg først skal forlate de, så er jeg lynrask, jeg er klar over at det kan bli farlig hvis det står for lenge uten at noen følger med. Anonymkode: 090f0...636
AnonymBruker Skrevet 14. juli #68 Skrevet 14. juli Skrur ned varmen om jeg går fra mer enn et par minutter. Komfyrvakten hadde varslet i noen sekunder også skrudd alt av tvert om jeg hadde gått uten å skru ned varmen og blitt borte mer enn et minutt. Det har skjedd at den har varslet, men har rukket å reagere før den har skrudd av alt. Anonymkode: 51c13...695
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå