AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Jeg tenker å gjøre det slutt. Vi har vært sammen litt nå. Han kom hjem fra USA én uke siden. Og når vi møttes igjen kunne han nesten ikke se på meg. Etter hvert gjorde vi en del praktiske gjøremål hos han. Hadde det ok, men hele helga ingen kyss eller klem, bortsett fra når jeg følte jeg nesten tvang han. Sov sammen, ingen klem da heller. Når jeg ville vise han ting, eller snakker om.ting som er viktige for meg, engasjerer det ikke ham. Han bare trekker på skuldre og virker som han ikke er interessert. Det får meg til å føle at han ikke bryr seg om meg. Jeg sa til ham at jeg ikke klarer å ha det sånn. Jeg føler ingen kjærlighet. Føler nesten at han syns jeg er litt ekkel. Likevel påstår han det ikke er sånn og at han har følelser for meg. Mye følelser. Men jeg føler det ikke. Lyver han, eller er det noen som bare er sånn? Anonymkode: b8d7e...49b 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Antar han ikke var slik før han dro? At det har skjedd en drastisk endring? Noe har skjedd. Han har gjort noe dumt, fjernet seg emosjonelt fra deg. Eller noe har skjedd han, da kan man også reagere med å trekke seg unna på den måten. Anonymkode: 1ea1b...853 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Antar han ikke var slik før han dro? At det har skjedd en drastisk endring? Noe har skjedd. Han har gjort noe dumt, fjernet seg emosjonelt fra deg. Eller noe har skjedd han, da kan man også reagere med å trekke seg unna på den måten. Anonymkode: 1ea1b...853 Nei, han har stortsett vært sånn hele tiden. Anonymkode: b8d7e...49b
AnonymBruker Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Etter hvert gjorde vi en del praktiske gjøremål hos han. Hva slags ting var det? Og 'VI'? Du gjorde klesvasken hans? AnonymBruker skrev (9 minutter siden): han har følelser for meg. Mye følelser. Men jeg føler det ikke. Lyver han, eller er det noen som bare er sånn? Han liker vel at du liker han vil jeg tro... du er sikkert en god hushjelp for han? 🤷♀️ Anonymkode: f78bc...c96 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (På 13.7.2025 den 11.43): Jeg tenker å gjøre det slutt. Vi har vært sammen litt nå. Han kom hjem fra USA én uke siden. Og når vi møttes igjen kunne han nesten ikke se på meg. Etter hvert gjorde vi en del praktiske gjøremål hos han. Hadde det ok, men hele helga ingen kyss eller klem, bortsett fra når jeg følte jeg nesten tvang han. Sov sammen, ingen klem da heller. Når jeg ville vise han ting, eller snakker om.ting som er viktige for meg, engasjerer det ikke ham. Han bare trekker på skuldre og virker som han ikke er interessert. Det får meg til å føle at han ikke bryr seg om meg. Jeg sa til ham at jeg ikke klarer å ha det sånn. Jeg føler ingen kjærlighet. Føler nesten at han syns jeg er litt ekkel. Likevel påstår han det ikke er sånn og at han har følelser for meg. Mye følelser. Men jeg føler det ikke. Lyver han, eller er det noen som bare er sånn? Anonymkode: b8d7e...49b Hadde en katt som var slik når jeg hadde vært bortreist. Katten virket nærmest såret fordi jeg hadde reist fra han, bare ignorerte meg og ville ikke kose. Kom seg etter noen dager, med litt god mat og sånn. Anonymkode: 16f03...017
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (På 13.7.2025 den 11.48): Nei, han har stortsett vært sånn hele tiden. Anonymkode: b8d7e...49b Har du vært sammen med en som ikke vil kose eller kysse hele tiden ? Som ikke hører eller engasjerer seg i hva du sier ? Da er du nok bare en hushjelp og sex dokke. Og han lyver for han vil ikke miste fordelene han får ved å være sammen med deg. Anonymkode: 16f03...017 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #7 Skrevet 16. juli Høres ikke ut som en som er særlig glad i deg. Eller så er han bare sånn og i tilfellet blir nok det vanskelig å gjøre noe med, når det er så ille. Anonymkode: f5805...513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå