Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på ferie og jeg hadde sett for meg å bruke noen av bonusovernattingene våre. Nå finner jeg imidlertid ingen hoteller som godtar disse. Dette har aldri vært ett problem tidligere. Har andre samme erfaring? 
Har Hotels.com endret seg? Disse bonusovernattingene er jo verdiløse når ingen hoteller kan velges å bruke de på.

AnonymBruker
Skrevet

Har du spurt i resepsjonen selv på hotellene, eller har du vært inne på Hotels.com og sjekket hvilke hoteller som aksepterer det der? Kanskje det må bestilles via nettsiden for å bli godkjent? 

Anonymkode: ef3bb...2d0

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke erfaring men har du gjort sånn? 

Slik løser du inn bonusovernattingen* din
Logg på og søk etter deltagende overnattingssteder
Filtrer resultatene dine etter Hotels.com™ Rewards og velg «Løs inn bonusovernattinger*» for å se deltagende overnattingssteder.

Velg alternativet «Betal online»
Når du har valgt et overnattingssted, velger du alternativet «Betal online».

Løs inn bonusovernattingen* din
På betalingssiden velger du «Legg til en kupong eller Hotels.com™ Rewards» og velg bonusovernattingen* du vil løse inn.

Anonymkode: c787f...510

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke inntrykk av at det er vanskeligere å finne enn før, men det kommer litt an på hvor man er i verden. For å kunne bruke bonusovernatting må det være et hotell som aksepterer betaling via hotels.com. I noen land er det mer vanlig at de kun aksepterer betaling ved innsjekk, og da kan selvfølgelig ikke bonusovernatting benyttes. Det er som regel enklere å finne noe hos store hotellkjeder enn hos små uavhengige budsjetthoteller. 

De siste gangene jeg har brukt bonusovernattinger har det vært på diverse Ibis-hoteller. 

Anonymkode: 4a694...2c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du spurt i resepsjonen selv på hotellene, eller har du vært inne på Hotels.com og sjekket hvilke hoteller som aksepterer det der? Kanskje det må bestilles via nettsiden for å bli godkjent? 

Anonymkode: ef3bb...2d0

Bestiller i appen til Hotels.com. Kan ikke brukes direkte på hotellet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke erfaring men har du gjort sånn? 

Slik løser du inn bonusovernattingen* din
Logg på og søk etter deltagende overnattingssteder
Filtrer resultatene dine etter Hotels.com™ Rewards og velg «Løs inn bonusovernattinger*» for å se deltagende overnattingssteder.

Velg alternativet «Betal online»
Når du har valgt et overnattingssted, velger du alternativet «Betal online».

Løs inn bonusovernattingen* din
På betalingssiden velger du «Legg til en kupong eller Hotels.com™ Rewards» og velg bonusovernattingen* du vil løse inn.

Anonymkode: c787f...510

Ja, prøvde dette da jeg ikke fant noen. Men samme hoteller som dukker opp og ingen av de står at kan løse inn kuppng hos.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har ikke inntrykk av at det er vanskeligere å finne enn før, men det kommer litt an på hvor man er i verden. For å kunne bruke bonusovernatting må det være et hotell som aksepterer betaling via hotels.com. I noen land er det mer vanlig at de kun aksepterer betaling ved innsjekk, og da kan selvfølgelig ikke bonusovernatting benyttes. Det er som regel enklere å finne noe hos store hotellkjeder enn hos små uavhengige budsjetthoteller. 

De siste gangene jeg har brukt bonusovernattinger har det vært på diverse Ibis-hoteller. 

Ok. Ja ikke opplevd dette selv. Jeg har prøvd å bruke de nå i Tyskland, Frankrike, Strasbourg.  
Bonusovernattingene er eneste grunn til at jeg bruker Hotels.com så hvis jeg opplever det samme videre bestiller jeg nok heller direkte hos hotellene fremover.

AnonymBruker
Skrevet

Trodde man måtte bruke det i appen jeg. 

Anonymkode: 96863...d36

AnonymBruker
Skrevet

Husk på at du kan få 5,4 % Trumf bonus hos Hotels, hvis du bestiller gjennom Viatrumf 😉 Men det kan kun gjøres på pc.

Anonymkode: 973b6...23a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Husk på at du kan få 5,4 % Trumf bonus hos Hotels, hvis du bestiller gjennom Viatrumf 😉 Men det kan kun gjøres på pc.

Jeg booker gjennom Viatrumf på Ipad og telefon, og har fått trumf på alle mine bookinger.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Husk å sammenlikn prisene ved å gå inn UTEN viatrumf også, for de legger ofte på prisen når du går den veien... 

Anonymkode: 28c35...491

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg booker gjennom Viatrumf på Ipad og telefon, og har fått trumf på alle mine bookinger.

Takk for at du gir beskjed! 😊 Har fått fortalt før at det bare kan gjøres gjennom pc, så jeg må prøve telefon neste gang

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Husk å sammenlikn prisene ved å gå inn UTEN viatrumf også, for de legger ofte på prisen når du går den veien... 

Anonymkode: 28c35...491

Dette har jeg hørt før, men aldri opplevd selv. Jeg bruker hotels.com veldig mye, rundt 20 bookinger i året. Sjekker alltid priser først, og går ikke gjennom viatrumf før jeg faktisk skal bestille. Husker det var et problem med booking.com før, da de var på viatrumf. Har du opplevd dette når du har sjekket priser på pc? Noen ganger har de gode mobiltilbud (altså kun i appen), og disse får du jo ikke hvis du bruker viatrumf. Kan det være årsaken?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.7.2025 den 12.16):

Trodde man måtte bruke det i appen jeg. 

Anonymkode: 96863...d36

Ja, det stemmer (eller hotels.com på pc) og det er det som ikke går fordi det kommer ikke opp noen hoteller som vil ta bonusovernatting. 

AnonymBruker
Skrevet
Pedagogen skrev (4 timer siden):

Ja, det stemmer (eller hotels.com på pc) og det er det som ikke går fordi det kommer ikke opp noen hoteller som vil ta bonusovernatting. 

Tipper du velger hoteller der du ikke må forhåndsbetalt? Man må velge forhåndsbetaling for å kunne benytte bonusnetter.

Anonymkode: 1e0df...33e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestiller bonusovernattinger stadig vekk, ikke hatt problemer med det så langt. Men hatt et annet problem, at jeg ikke får stempler fordi de hevder jeg ikke var innlogget. Noe jeg alltid sørger for å være. Men kundeservice har ordnet det manuelt i etterkant, gjelder bare å følge med. 

Anonymkode: e8ffa...5d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...