AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Det dukker hele tiden opp opptak av telefonsamtaler på notater og når jeg fjerner det så dukker det opp igjen automatisk. Jeg tar aldri opp samtaler heller, noen som har funnet en løsning på dette? Anonymkode: 7d086...b4f
TBL12 Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Kan du ved et uhell aktivert opptak? Opptak er enkelt å aktivere: https://support.apple.com/no-no/guide/iphone/iph57c6590e9/ios
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli TBL12 skrev (3 minutter siden): Kan du ved et uhell aktivert opptak? Opptak er enkelt å aktivere: https://support.apple.com/no-no/guide/iphone/iph57c6590e9/ios Nei og det går ikke an å høre på opptak heller om jeg går inn på notater, og det dukker opp igjen umiddelbart etter jeg har slettet det som ikke gir mening Anonymkode: 7d086...b4f
AnonymBruker Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli Bor du med en mann? Kan han ha gjort noe på telefonen din Anonymkode: b1d4c...32b
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bor du med en mann? Kan han ha gjort noe på telefonen din Anonymkode: b1d4c...32b Bor alene Anonymkode: 7d086...b4f
Snublefot62 Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august Jeg ville kontaktet Apple Support. Last ned appen Kundestøtte og ta det derifra.
AnonymBruker Skrevet 18. august #7 Skrevet 18. august Kan hende telefonen din (som min) har huket av denne som default. Gikk inn på telefon på innstillinger og fant dette valget. Anonymkode: 0d6ed...00c
AnonymBruker Skrevet 18. august #9 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan hende telefonen din (som min) har huket av denne som default. Gikk inn på telefon på innstillinger og fant dette valget. Anonymkode: 0d6ed...00c Er allerede slått av Anonymkode: 7d086...b4f
TBL12 Skrevet 19. august #10 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er allerede slått av Anonymkode: 7d086...b4f Prøv å slå funksjonen for opptak på og deretter av igjen.
AnonymBruker Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august TBL12 skrev (4 timer siden): Prøv å slå funksjonen for opptak på og deretter av igjen. Gjort, virker umulig å løsne 😕 Anonymkode: 7d086...b4f
Snublefot62 Skrevet 19. august #12 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjort, virker umulig å løsne 😕 Anonymkode: 7d086...b4f Har du prøvd å kontakte Apple Support?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå