AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Jeg hadde alltid ømme bryster før mens før jeg fikk barn. Etter første barnet har jeg ikke hatt noe vondt. Heller ikke etter andre barn. Nå er det 5 dager til mens, og en av brystene har vært ømme i et par dager.. jeg har ikke hatt ømme bryster på årevis, med mindre jeg har vært gravid. Men kroppen kan vel umulig vite om jeg er gravid allerede nå? Ps. Jeg har aldri blitt gravid på egenhånd (begge barna kom til verden ved ivf, og vi har aldri brukt prevensjon). 9 år med samme mann… Anonymkode: 62b50...ba9
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Du må ta en test. Ingen her kan spå om du er gravid eller ikke. Anonymkode: 2c464...e06
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du må ta en test. Ingen her kan spå om du er gravid eller ikke. Anonymkode: 2c464...e06 Hyggelig svar… Anonymkode: 62b50...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli Jeg har kjempe ømme bryster og nå, og det har vært tegn i alle mine graviditeter samtidig vet jeg som prøver at man kjenner ekstra godt etter er så frustrende man må bare prøve være tålmodig selv er det er kjempe vanskelig . Virker som mange er i samme situasjon. Blir spennende se hvem som er gravid og ikke Anonymkode: 10898...d0f
mommyaka Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli Dette e din 2 tråd... eller 3. Ta test..eller vent 5 dager og se om mens kommer
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli mommyaka skrev (34 minutter siden): Dette e din 2 tråd... eller 3. Ta test..eller vent 5 dager og se om mens kommer Herregud kan ikke folk slutte? Du vet ikke om det er henne? Anonymkode: 10898...d0f
mommyaka Skrevet 13. juli #7 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Herregud kan ikke folk slutte? Du vet ikke om det er henne? Anonymkode: 10898...d0f Jeg har aldri blitt gravid på egenhånd (begge barna kom til verden ved ivf, og vi har aldri brukt prevensjon). 9 år med samme mann… Anonymkode: 21977...5ac Jeg har aldri blitt gravid på egenhånd (begge barna kom til verden ved ivf, og vi har aldri brukt prevensjon). 9 år med samme mann… Anonymkode: 62b50...ba9 Så jo samme 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #8 Skrevet 13. juli mommyaka skrev (14 minutter siden): Jeg har aldri blitt gravid på egenhånd (begge barna kom til verden ved ivf, og vi har aldri brukt prevensjon). 9 år med samme mann… Anonymkode: 21977...5ac Jeg har aldri blitt gravid på egenhånd (begge barna kom til verden ved ivf, og vi har aldri brukt prevensjon). 9 år med samme mann… Anonymkode: 62b50...ba9 Så jo samme Ja og hu har forklart internet klikket. Er det noe legge seg opp i, bare det har du har gått inn kopiert begge innleggene sier litt… Anonymkode: 10898...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #9 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja og hu har forklart internet klikket. Er det noe legge seg opp i, bare det har du har gått inn kopiert begge innleggene sier litt… Anonymkode: 10898...d0f Å kopiere noen linjer med skrift er vel ikke akkurat særlig tid- eller arbeidskrevende? Anonymkode: 2c464...e06 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #10 Skrevet 13. juli Det kan være hormoner som gjør brystene ømme (ikke gravid-hormoner). Sånt kan endre seg med alderen. Anonymkode: 6c401...c47
mommyaka Skrevet 13. juli #11 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Ja og hu har forklart internet klikket. Er det noe legge seg opp i, bare det har du har gått inn kopiert begge innleggene sier litt… Anonymkode: 10898...d0f Du spurte..fikk svar. Jeg viste ikke at hennes internett klikket
AnonymBruker Skrevet 13. juli #12 Skrevet 13. juli mommyaka skrev (3 minutter siden): Du spurte..fikk svar. Jeg viste ikke at hennes internett klikket Så det å være uhyggelig er kanskje ikke så lurt når du ikke vet all verden🤦🏼♀️ Anonymkode: 62b50...ba9 1
mommyaka Skrevet 13. juli #13 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Så det å være uhyggelig er kanskje ikke så lurt når du ikke vet all verden🤦🏼♀️ Anonymkode: 62b50...ba9 Er jeg slem? Nei..jeg bare sa at dette er 2 tråden henne og hun har fått likt svar på begge. Nei jeg vet ikke alt, men det er mange her inne som legger 2-5 innlegg om samme ting men de bare jager forskjellige "innlegg"
AnonymBruker Skrevet 13. juli #14 Skrevet 13. juli mommyaka skrev (9 minutter siden): Er jeg slem? Nei..jeg bare sa at dette er 2 tråden henne og hun har fått likt svar på begge. Nei jeg vet ikke alt, men det er mange her inne som legger 2-5 innlegg om samme ting men de bare jager forskjellige "innlegg" Men er du sjef her? Kan ikke folk legge ut det de vil innenfor retningslinjene? Om det plager deg får du slutte være her fremfor prøve kontrollere hva folk legger ut Anonymkode: 10898...d0f
mommyaka Skrevet 14. juli #15 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men er du sjef her? Kan ikke folk legge ut det de vil innenfor retningslinjene? Om det plager deg får du slutte være her fremfor prøve kontrollere hva folk legger ut Anonymkode: 10898...d0f Nei har heller ikke sakt der. Og det e flere som har påpekt dette. Folk kan legge ut 10 av samme spørsmål om de vil, men ofte spør de litt anderledes i hop om få svar at de er gravid. Men om folk legger ut 1 eller 10 innlegg er der ingen som kan svar på om ts er gravid eller ikke. Test og tid vil vise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå