AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Jeg hadde alltid ømme bryster før mens før jeg fikk barn. Etter første barnet har jeg ikke hatt noe vondt. Heller ikke etter andre barn. Nå er det 5 dager til mens, og en av brystene har vært ømme i et par dager.. jeg har ikke hatt ømme bryster på årevis, med mindre jeg har vært gravid. Men kroppen kan vel umulig vite om jeg er gravid allerede nå? Ps. Jeg har aldri blitt gravid på egenhånd (begge barna kom til verden ved ivf, og vi har aldri brukt prevensjon). 9 år med samme mann… Anonymkode: 21977...5ac
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Vennligst ikke post samme innlegg i masse underfora. Du må ta en test. Ingen kan spå om du er gravid eller ikke. Ømme bryster kan man få hormonell ubalanse uten at det betyr graviditet. Også varmen som er nå kan påvirke dette. Anonymkode: ffeec...0fb
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vennligst ikke post samme innlegg i masse underfora. Du må ta en test. Ingen kan spå om du er gravid eller ikke. Ømme bryster kan man få hormonell ubalanse uten at det betyr graviditet. Også varmen som er nå kan påvirke dette. Anonymkode: ffeec...0fb Kan folk slutte være så hater på disse gruppene! Ikke sikkert det er samme person jeg postet et lignende innlegg for noen dager siden. Dette er et åpent forum og folk må da få spørre det de vil! Svar på spørsmålet eller bla videre!! Svar til innlegget jeg er i samme situasjon har så ømme bryster, har hatt så mange symptomer 3 dager til mensen nå 😭😭 Anonymkode: b7932...e3a
mommyaka Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan folk slutte være så hater på disse gruppene! Ikke sikkert det er samme person jeg postet et lignende innlegg for noen dager siden. Dette er et åpent forum og folk må da få spørre det de vil! Svar på spørsmålet eller bla videre!! Svar til innlegget jeg er i samme situasjon har så ømme bryster, har hatt så mange symptomer 3 dager til mensen nå 😭😭 Anonymkode: b7932...e3a Om dette er symptomer på graviditet..vil du gå positive test. Om ikke kan det være pga mens koner
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan folk slutte være så hater på disse gruppene! Ikke sikkert det er samme person jeg postet et lignende innlegg for noen dager siden. Dette er et åpent forum og folk må da få spørre det de vil! Svar på spørsmålet eller bla videre!! Svar til innlegget jeg er i samme situasjon har så ømme bryster, har hatt så mange symptomer 3 dager til mensen nå 😭😭 Anonymkode: b7932...e3a Det holder å poste i ett forum. Anonymkode: ffeec...0fb
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke sikkert det er samme person Samme innlegg postet i ulike fora med noen sekunders mellomrom. Anonymkode: ffeec...0fb
AnonymBruker Skrevet 13. juli #7 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Samme innlegg postet i ulike fora med noen sekunders mellomrom. Anonymkode: ffeec...0fb Okei so? Kanskje noen er stresset. Men sannheteten er du vet ikke. Slutt og hat. Folk spør ikke for gøy Anonymkode: b7932...e3a
AnonymBruker Skrevet 13. juli #8 Skrevet 13. juli Okey Okey: telefonen mistet nettverket akkurat da jeg postet, så da den koblet seg på var jeg på «skrive»-siden og det eneste som var borte var overskriften. Skrev ovaerskift på nytt og trykket post, og da var det plutselig to innlegg. Altså *en feil*. Og det er ikke mulig å slette innlegg… Jeg har ikke postet noen andre steder enn dette her - i dag. Så hvorfor blir det så stor diskusjon? Jeg vil ikke bruke masse penger på g-test 5 dager før mens… TS Anonymkode: 21977...5ac
AnonymBruker Skrevet 13. juli #9 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Okey Okey: telefonen mistet nettverket akkurat da jeg postet, så da den koblet seg på var jeg på «skrive»-siden og det eneste som var borte var overskriften. Skrev ovaerskift på nytt og trykket post, og da var det plutselig to innlegg. Altså *en feil*. Og det er ikke mulig å slette innlegg… Jeg har ikke postet noen andre steder enn dette her - i dag. Så hvorfor blir det så stor diskusjon? Jeg vil ikke bruke masse penger på g-test 5 dager før mens… TS Anonymkode: 21977...5ac Du trenger ikke forklare deg, om du vil poste 100 innlegg do so! Er bare noen her inne som skal tolke alle innlegg om om noen innlegg er like blir man angrepet for å spammet som om ingen andre kvinner er i samme situasjon ❤️ Anonymkode: b7932...e3a 1
Sander33 Skrevet torsdag kl 08:16 #10 Skrevet torsdag kl 08:16 Min samboer fikk store blødningsforstyrrelser og ømme pupper etter mRNA vaksineringen. Blør som en foss. Fått to barn før. Veldig ømme bryster før mens. Noe skjedde umiddelbart etter injeksjonen. Legen derimot avfeier det jo. Noe skjedde iaf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå