AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Hei, bor på innlandet. Skal ikke ha ferie i år, men har lyst til å ta noen dags turer. Vet det finnes noen sætere, lokale butikker, fine gå turer etc rundt omkring. Så har du noen gode tips, som byr på feks opplevelse, mat og eller utsikt man bør få med seg på innlandet, så takker jeg på forhåbd. Har vurdert en tur på thorbjørnrud for middag bla. Ps jeg kan ikke gå langt, så gå tur forslag bør ikke være for lang og krevende. Anonymkode: 3b723...323
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei, bor på innlandet. Skal ikke ha ferie i år, men har lyst til å ta noen dags turer. Vet det finnes noen sætere, lokale butikker, fine gå turer etc rundt omkring. Så har du noen gode tips, som byr på feks opplevelse, mat og eller utsikt man bør få med seg på innlandet, så takker jeg på forhåbd. Har vurdert en tur på thorbjørnrud for middag bla. Ps jeg kan ikke gå langt, så gå tur forslag bør ikke være for lang og krevende. Anonymkode: 3b723...323 Vil også høre om det er noe markeder eller andre lokale arrangement også, på gitte tider. Anonymkode: 3b723...323
enkefru Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli Lokstallen Røykenvik. Et fantastisk spiseri og butikk! 🤩 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli Kommer jo litt an på interessen, men… Se på ringebu stavkirke og utstillingen på ringbu prestegård og spis middag på Annies etterpå. det er mange arrangementer rundt peer gynt forestillingene på gålå. Kanskje det er noe du liker der? Anonymkode: 3bb68...eed 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli Vet ikke hvor i Innlandet du tenker å dra, men her er det noen fine gåturer hvertfall: Kvernbekkfallet Grindfallhølet Torafossen Skulhuselva Biri Odnesberget Øksna falls Balbergkampen Bangsberget Anonymkode: de446...427 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #7 Skrevet 13. juli Da må du nord i Gudbrandsdalen. Der finner du hva du søker. Anonymkode: 4a2ae...56e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå