AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Hei hei. Sitter her i sommer feriens store begivenhet og raser er sur trøtt å lei av mas og kjas. Her for 2 år siden møtte jeg den gang en vakker dame på fest med flott fasade og det hele. Bak siden jo den var noe annet. Hun hadde pådratt seg gjeld et barn og barnefar var 110 prosent uintressert i kontakt med barnet da deres den gang økonomi var dårlig. De fikk det til og gå rundt uten noe særlig hjelp uten penge støtte i ny og ne. Men så gikk det ikke lengre. Hun flytter da tilbake til hjemsted og har store problemer etter utroskap oprasjoner og et barn hun egentlig ikke hadde råd og ta vare på alene i utgangspunktet. Men så kommee det store jeg møter hun på en fest blir intressert. Hun lurer på og få være med en tur i en pen bil jeg hadde den gang. Å blir så med hjem i leiligheten min. Vi koser oss og har det hyggelig. Så kommer telefonen ja hvortid kommer du hjem. Oki tenkte jeg hva er dette. Nei det var moren så lurte på hvortid hun skulle hente datteren son igjen. Joda så da måtte hun reise hjem. Ble mer intressert da vi hadde vil kos og dette var jeg utsultet på da jeg ikke hadde noen sånne forhold på en periode på flere år. Så bestemte meg for og reise på besøk til denne damen å der ble jeg møtt med ja du har vel tenkt og reise igjen. Emm det var ganske langt ut her så tenkte ja er ikke muligheten tilstedet da. Da hun hadde et stort hus på landet som jeg trodde hun eide men som hun leide. Saken er den at hun går på nav på ap sliter en del økonomisk og har fått mye mye hjelp og støtte fra foreldrene for at dette skulle gå rundt. Jeg som var inne i min beste rus av forelskelse så jo ikke problemene før det gikk en stund da jeg begynte og få etterslep på regninger og slikt selv fordi jeg valgte hun. Men rusen var der fortsatt. Jeg ble jo møtt med kjælighet. Så da ble både hundene og datteren involvert hun hadde muligheten til og hva skal jeg si være en litt sånn tøff i trynet type og vise seg selv som en sterk men svak type. Da jeg fant ut at hun brukte anti depresiva så begynte alarmen og gå. Men så alikevel muligheten i henne da hun var veldig snill. Men tiden gikk og problemene lyste i mot men syntes det var fælt og gå i fra henne da hun var snill mot meg og jeg mot henne så best jeg kunne helt til det klikket for meg fordi hun bare trakk seg vekk jeg følte meg ikke velkommen lengre fordi hun måtte prioritere datteren og hundene. Så da kjente jeg på javel satt i siste rekke hvorfor gidde. Men rusen var der fortsatt så lampene ble feid bort. Så skulle vi møte faren og moren som i en årekke har gått på nav. Faren hadde gått i arbeid i mange år og har 1 sønn fra før og en datter som jeg er i lag med nå. Greien er det at han har en slags forventning om at jeg skal på en måte skal betale hennes livsopphold på denne jord fordi vi har fått et felles barn. Jeg jobber og har ellers hatt en stabil inntekt i mange år før jeg møtte henne. Etter jeg møtte henne har der vert mer gi enn ta der hun prioritere seg selv først.med datteren først så vi har jo på en måte gått fra hverandre før men har følt på skyld i det visst jeg gikk i fra henne at der gjorde vondt da jeg hadde en tøff periode i livet før jeg traff henne jeg var langt nede pga en dårlig jobb situasjon. Men han har altid pushet på og gått og snakket i lavmælt setning som og vri meg til at visst du ikke gjør sånn for hun så gjør vi sånn mot deg. Da de samarbeider å kaller det et tett bånd. Men orker ikke skrive alt da det er mange episoder og ting jeg skulle ønske forholdet var foruten. Anonymkode: 15c3c...b23
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli Mildt sagt vanskelig å følge historien her. Høres ikke ut som du har blitt lurt inn i noe så hva er problemet egentlig? Om dere ikke liker hverandre og har prøvd å løse det uten hell er alternativet å slå opp ordentlig og få på plass gode rutiner/samvær for det felles barnet. Anonymkode: 5b22e...e40 8 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli Imponerende ansvarsfraskrivelse. Det er jo ikke andres feil om du "begynte å få etterslep på regninger." Anonymkode: 1c8fb...0ee 11 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei hei. Sitter her i sommer feriens store begivenhet og raser er sur trøtt å lei av mas og kjas. Her for 2 år siden møtte jeg den gang en vakker dame på fest med flott fasade og det hele. Bak siden jo den var noe annet. Hun hadde pådratt seg gjeld et barn og barnefar var 110 prosent uintressert i kontakt med barnet da deres den gang økonomi var dårlig. De fikk det til og gå rundt uten noe særlig hjelp uten penge støtte i ny og ne. Men så gikk det ikke lengre. Hun flytter da tilbake til hjemsted og har store problemer etter utroskap oprasjoner og et barn hun egentlig ikke hadde råd og ta vare på alene i utgangspunktet. Men så kommee det store jeg møter hun på en fest blir intressert. Hun lurer på og få være med en tur i en pen bil jeg hadde den gang. Å blir så med hjem i leiligheten min. Vi koser oss og har det hyggelig. Så kommer telefonen ja hvortid kommer du hjem. Oki tenkte jeg hva er dette. Nei det var moren så lurte på hvortid hun skulle hente datteren son igjen. Joda så da måtte hun reise hjem. Ble mer intressert da vi hadde vil kos og dette var jeg utsultet på da jeg ikke hadde noen sånne forhold på en periode på flere år. Så bestemte meg for og reise på besøk til denne damen å der ble jeg møtt med ja du har vel tenkt og reise igjen. Emm det var ganske langt ut her så tenkte ja er ikke muligheten tilstedet da. Da hun hadde et stort hus på landet som jeg trodde hun eide men som hun leide. Saken er den at hun går på nav på ap sliter en del økonomisk og har fått mye mye hjelp og støtte fra foreldrene for at dette skulle gå rundt. Jeg som var inne i min beste rus av forelskelse så jo ikke problemene før det gikk en stund da jeg begynte og få etterslep på regninger og slikt selv fordi jeg valgte hun. Men rusen var der fortsatt. Jeg ble jo møtt med kjælighet. Så da ble både hundene og datteren involvert hun hadde muligheten til og hva skal jeg si være en litt sånn tøff i trynet type og vise seg selv som en sterk men svak type. Da jeg fant ut at hun brukte anti depresiva så begynte alarmen og gå. Men så alikevel muligheten i henne da hun var veldig snill. Men tiden gikk og problemene lyste i mot men syntes det var fælt og gå i fra henne da hun var snill mot meg og jeg mot henne så best jeg kunne helt til det klikket for meg fordi hun bare trakk seg vekk jeg følte meg ikke velkommen lengre fordi hun måtte prioritere datteren og hundene. Så da kjente jeg på javel satt i siste rekke hvorfor gidde. Men rusen var der fortsatt så lampene ble feid bort. Så skulle vi møte faren og moren som i en årekke har gått på nav. Faren hadde gått i arbeid i mange år og har 1 sønn fra før og en datter som jeg er i lag med nå. Greien er det at han har en slags forventning om at jeg skal på en måte skal betale hennes livsopphold på denne jord fordi vi har fått et felles barn. Jeg jobber og har ellers hatt en stabil inntekt i mange år før jeg møtte henne. Etter jeg møtte henne har der vert mer gi enn ta der hun prioritere seg selv først.med datteren først så vi har jo på en måte gått fra hverandre før men har følt på skyld i det visst jeg gikk i fra henne at der gjorde vondt da jeg hadde en tøff periode i livet før jeg traff henne jeg var langt nede pga en dårlig jobb situasjon. Men han har altid pushet på og gått og snakket i lavmælt setning som og vri meg til at visst du ikke gjør sånn for hun så gjør vi sånn mot deg. Da de samarbeider å kaller det et tett bånd. Men orker ikke skrive alt da det er mange episoder og ting jeg skulle ønske forholdet var foruten. Anonymkode: 15c3c...b23 Jeg tror faktisk dette er din standard og at du ikke kan sikte noe høyere. Ut fra måten du ordlegger deg, skriveferdigheter, du har selv slitt med jobb og hatt tøffe perioder rundt det. Antidepressiva er ikke negativt, det betyr at hun har søkt hjelp og det er sterkt å gjøre. Mens du rømte så fort du møtte problemer så har nok hun stått i vanvittig mye. Hvis du har etterslep av regninger så betyr det at du ikke har betalt dine regninger. Fordi du valgte å bruke penger på henne? Det er ikke hennes skyld. Du ble forelsket, du trengte kos og nærheten, du har hatt lite av dette, hun tok deg i mot. Og etter alt samlet så er du sint på henne.. Gir ingen mening. Anonymkode: 7c5e0...285 7 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli Du forelsket deg i feil dame og nå angrer du. Veldig dumt du ikke innså dette før det kom barn til verden. Nå er hun i ferd med å dra deg ned i samme fattigdomsfelle. Klart foreldrene hennes var lei av å dele trygda si med henne og håpet du kunne overta forsørgeransvaret noe du vel også har gjort. Litt av ei felle du har gått i, men om du angrer kan du bryte og bli 50 % pappa. Økonomisk er du uansett i ei hengemyr. Anonymkode: e1325...fa9 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #7 Skrevet 13. juli Utrolig vanskelig å forstå hva du skriver. Du må ha med Punktum og avsnitt i en så lang tekst hvis det skal gi mening. Mitt inntrykk gjennom det du skriver er at dere begge er ganske grenseløse og umodne. Selvsagt kommer barna før deg. Noe annet hadde vært spinnvilt og omsorgssvikt. At du skal betale for henne er selvfølgelig ikke ok. Men som familie vil det komme flere utgifter du kanskje ikke hadde tenkt over. Barn koster, og dere må dele 50/50 på alt som involverer deres felles barn. Anonymkode: b35b7...ec8 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #8 Skrevet 13. juli tror ikke du helg har tenkt over hva det innebærer å involvere deg i ei med barn, selvfølgrlig kommer barna først. Viss hun går på aap har hun vell en viss formening selv om hun skal tilbake i jobb eller bli uføretrygdet? prater dere ikke sammen? Hvorfor tar hun ikke tak i økonomien sin? hvorfor bor hun ikke har råd til? Er planen at foreldrene hjelper henne mens hun er på aap? om hun blir uføretrygdet vil økonomien bli bedret så lenge datteren er under 18. økonomi på aap/trygd blir ofte trangt, spesielt med barn når man er alene og ikke har noen å dele utgiftene med. Anonymkode: 08b43...f63
AnonymBruker Skrevet 13. juli #9 Skrevet 13. juli Du skriver ganske tungvindt så fikk ikke med meg at du også har fått barn med henne. Trodde bare dere var kjærester og ikke bodde sammen. du høres ikke så investert ut i forholdet og i ditt barns mor? Hvorfor er hun på aap i så mange år? Hva er planen? jeg er uføretrygdet og er samboer uten felles barn. Men jeg og samboer deler på utgifter selv om jeg har flere barn enn han og han har mer inntekt enn han. Noe han ser på som en selvfølge siden vi er en familie🥰 han visste jeg gikk mot uføretrygd da vi begynte å date, men ville flytte inn til meg og barna Anonymkode: 08b43...f63
AnonymBruker Skrevet 13. juli #10 Skrevet 13. juli Dere fikk tydeligvis barn for fort, du må lære deg å ta ansvar for egne handlinger. Du kan avslutte forholdet. Det er lov. Og ang huset, det kan man lett sjekke opp selv om hvem som eier… Og din måte å skrive på, er det gjort i rus? Anonymkode: 6536f...fd0 2
BobbySocks Skrevet 13. juli #11 Skrevet 13. juli Du fikk barn med henne, du betalte ikke regningene dine, du må ta ansvar. 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #12 Skrevet 13. juli Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger… Anonymkode: 77d0a...126 1
Kålrota Skrevet 13. juli #13 Skrevet 13. juli Først helt mot slutten av innlegget kommer den lille detaljen om at dere fikk barn sammen? Det endrer jo selvsagt alt.
AnonymBruker Skrevet 13. juli #14 Skrevet 13. juli Kom deg vekk mens du fortsatt har muligheten til å ha et liv. Du kan stille opp for barnet i stedet for mora. Anonymkode: 92b08...908 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #15 Skrevet 13. juli Du har gjort noen dumme valg her. Forstår du er sur, men du er vel sur på seg selv først og fremst? 🤷 Morsomme er jo at menn her på fora skryter av at " de bryr seg ikke om dama ikke har jobb...." vel det burde dere. Anonymkode: cfb1c...1be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå