Gå til innhold
Rhodiola
Melding lagt til av Rhodiola,

Hei.

Innleggene 1-23 er splittet fra emnet ''Vurderer å flytte til Lillehammer…Hamar?'' fordi den tråden har stått inaktiv i tre år.

Rhodiola, adm.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.6.2025 den 10.26):

Jeg er født på Hamar. Fødeavdelingen på Hamar ble nedlagt i 1999. Så jo, det har vært.

Anonymkode: 9f825...510

Ops, skulle gjerne skyldt på det under her og at jeg med "aldri" mente etter 2000, men påstanden min kommer nok heller av kunnskapsmangel og uvitenhet (dessverre blandet med påståelighet) 🙈 Beklager!

AnonymBruker skrev (På 11.6.2025 den 18.04):

Jeg er også født på fødeavdelingen på Hamar, så nå har jeg lært at "aldri" enten betyr: 

• ikke dette årtusenet, eller 
  • hvis det er mer enn 25 år siden noe fantes, så har det aldri eksistert 

Anonymkode: 392fe...037

Anonymkode: 7a9f5...d04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyttet vekk ifra Lillehammer en stund siden grunnet at det var veldig vanskelig å bli kjent med nye folk og ikke minst at det er blitt dyrere å leie og det var vanskelig å finne seg jobb.

Dersom dere allerede har jobb i orden. Go for it, men hvis ikke ville jeg ha tenkt lenge, og prøvd å finne noe først. For det er vanskelig jobb marked.

AnonymBruker
Skrevet

Hva rører du om? Er fra indre østlandet selv, men aldri hørt om «midtlandet». Og flatbygdene rundt Mjøsa og Gudbrandsdalen er ikke Midt-Norge 😂 Midt-Norge er Trøndelag, muligens inkl litt av Nordmøre…

Anonymkode: ae640...b30

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...