Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet med p-pillen i januar, og siden den gang har jeg hatt mensen to (!) ganger.. :-? To ganger på snart ett år!! Sist gang var i september. Jeg vet det kan ta lang tid før kroppen blir normal igjen, men det må da være grenser! Etter råd fra en venninne som har litt peiling på sånt, bestillte jeg time hos legen idag, men fikk ikke time før tirsdag... Venninnen sa det muligens kunne være betennelse/cyste på eggstokkene, da jeg også ofte har vondt i sidene. Hjelp! :( Er det andre som har opplevd det eller hørt om noe lignende? Det er jo umulig å finne ut når jeg har eggløsning, hvis jeg i det hele tatt har det...

Pumpkin :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har hørt om andre som har det på samme måte, og legen min sa at det var noe jeg selv kunne regne med å oppleve når jeg sluttet, da jeg har brukt p-pille i mange år. Han sa også at det kunne hende kroppen rett og slett trengte litt hormoner for å komme i gang, og at man fikk noen tabletter. Men jeg måtte først prøve ca. ett år.

Men hos meg er det tvert i mot.... Får menstrasjon oftere og oftere :( nå er det snart bare 20-dagers syklus, istedet for 28 som jeg har hatt regelmessig siden jeg kom i puberteten. Like skuffet hver gang den kommer :(

Gjest Zalomine
Skrevet

Siden du er skuffet når dn kommer tipper jeg du prøver å bli gravid. Det jeg sier videre er antakelig ting du allerede vet, og som er bortkastet, men likevel... stadig kortere syklus gir stadig tidligere EL. Så da må man passe godt på for å treffe den. Det er da det blir baby vet du :)

Lykke til uansett, og ha ei fin helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...