Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er ofte veldig pene damer sammen med ofte veldig rike menn? Og hvordan finner sånne hverandre? 

Anonymkode: e8b02...7d1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor er ofte veldig pene damer sammen med ofte veldig rike menn?

Han blir brukt for pengene sine. Hun blir brukt for kroppen sin.

Vinn–vinn.

Anonymkode: dbf94...62e

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som noen sa, det er vinn vinn for begge. Mannen får en trophy dame og hun kan leve i luksus. Vi ser mange av disse. 

Anonymkode: 82bd2...4f8

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun ene av mine pene venninner valgte rik mann, fordi det tilfeldigvis var ham hun forelsket seg i og elsker. Tja han var vel student da de møttes. Blitt rik etterpå.

Jeg ble regnet som veldig attraktiv da jeg var yngre. Valgte ikke rik mann. Hadde absolutt muligheter til det, men forelsket meg i en uten penger, god utdannelse og med små muligheter til å bli rik. Var han som vant hjertet mitt, så...

Kvinner liker menn med god selvtillit. Mange menn vektlegger penger i slikt, så ikke så rart at mange velstående menn har god selvfølelse. Falt for god selvtillit jeg også, men altså uten penger bak. 

Noen kvinner går bevisst etter rike menn. De fleste kvinner vil rett og slett ha den der de opplever gjensidig kjærlighet. At mannen ikke er helt tafatt og uten tak i er likevel ikke attraktivt for oss kvinner. Rik ikke nødvendig for de fleste av oss, men evne til å bidra på alle måter betyr absolutt noe. Vi ønsker jo ikke en belastning. (En del kvinner får det likevel, men da oppdages dette gjerne ikke før det allerede er sterke følelser. )

Anonymkode: aee0d...e51

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som noen sa, det er vinn vinn for begge. Mannen får en trophy dame og hun kan leve i luksus. Vi ser mange av disse. 

Anonymkode: 82bd2...4f8

Dette er tilfelle med de fleste arter, hunnen sprader rundt å viser hvor fruktbar, hannen beskytter territoriet og innehar ressurser for å fø på avkom.

Anonymkode: 0594e...12c

AnonymBruker
Skrevet

Kun ene av mine pene venninner valgte rik mann, fordi det tilfeldigvis var ham hun forelsket seg i og elsker. Tja han var vel student da de møttes. Blitt rik etterpå.

Jeg ble regnet som veldig attraktiv da jeg var yngre. Valgte ikke rik mann. Hadde absolutt muligheter til det, men forelsket meg i en uten penger, god utdannelse og med små muligheter til å bli rik. Var han som vant hjertet mitt, så...

Kvinner liker menn med god selvtillit. Mange menn vektlegger penger i slikt, så ikke så rart at mange velstående menn har god selvfølelse. Falt for god selvtillit jeg også, men altså uten penger bak. 

Noen kvinner går bevisst etter rike menn. De fleste kvinner vil rett og slett ha den der de opplever gjensidig kjærlighet. At mannen ikke er helt tafatt og uten tak i er likevel ikke attraktivt for oss kvinner. Rik ikke nødvendig for de fleste av oss, men evne til å bidra på alle måter betyr absolutt noe. Vi ønsker jo ikke en belastning. (En del kvinner får det likevel, men da oppdages dette gjerne ikke før det allerede er sterke følelser. )

Anonymkode: aee0d...e51

Nå skal sant sies at dem så velger en rik å velstående mann har som regel ambisjoner og baktanker om hvordan livet blir. De aller fleste liker og klare seg selv når muligheten er der vil jeg tro. Men som sagt penger er makt og et nyttig verktøy på jord. En lever bare en gang og kommer ikke tilbake som en hvit due uansett. At en låner masse penger for og se overfladisk ut ok. Men ikke legg det over på andre som en byrde.

Anonymkode: bae10...118

AnonymBruker
Skrevet

Både skjønnhet og rikdom har mange ulike definisjoner. Hvordan kan vi vurdere hva som er «rik» og hva som er «pen»? Det må de selv gjøre.

Uttrykk som «trophy husband» og «trophy wife» er litt nedlatende ovenfor mannen/kvinnen..

Kjenner flere kvinner som kan kategoriseres som «rik», som også er blitt sammen med det som sikkert kan kategoriseres som pene menn, så det går litt begge veier..

Anonymkode: dde7c...497

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han blir brukt for pengene sine. Hun blir brukt for kroppen sin.

Vinn–vinn.

Anonymkode: dbf94...62e

Hvis begge blir brukt, som du hevder, så er det jo tap-tap.

Anonymkode: 80aa8...fdf

• Nyttig 4
Skrevet

Kan det være at tilgang på penger gjør at det er lettere å holde seg pen også? 😊 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg ikke lagt merke til.

Jeg har derimot lagt merke til at veldig ambisiøse/  ærekjære kvinner finner en rik mann.

For eksempel kvinner som ikke bare er lege, men som gjør et stort nummer ut av det på Insta støtt og stadig.

Anonymkode: 3be63...526

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis begge blir brukt, som du hevder, så er det jo tap-tap.

Anonymkode: 80aa8...fdf

Det var min tanke også. Det har jo ingenting med kjærlighet å gjøre, men blir et tvers gjennom overfladisk forhold uten substans. Jeg er egentlig glad for at jeg ikke er rik selv, for da vet jeg at forholdene mine er ekte. Det er viktig for meg.

Anonymkode: cfe66...c28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette er tilfelle med de fleste arter, hunnen sprader rundt å viser hvor fruktbar, hannen beskytter territoriet og innehar ressurser for å fø på avkom.

Anonymkode: 0594e...12c

Jeff Bezos, løvenes konge 🥰

Anonymkode: 40fd7...f0e

AnonymBruker
Skrevet

Gold diggers

Anonymkode: ff6fe...3f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Og hvordan finner sånne hverandre? 

Hun finner ham. Når hun oppdager at han er steinrik, begynner hun å legge an på han. Siden han er rik og mest sannsynligvis ikke pen selv, går han rett i garnet. 

Anonymkode: 2f51f...2f1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor er ofte veldig pene damer sammen med ofte veldig rike menn? Og hvordan finner sånne hverandre? 

Enkelt: rike menn trekker til seg pene damer. Hvorfor skal en rik mann som vil ha en pen dame ta til takke med noen mindre pene? Trenger ikke det, mange kvinner er generelt ganske enkle mtp. tiltrekking av rikdom. Det er bevist gang på gang, på gang.

De finner hverandre her og der, på byen, på tinder, på jobben, i diverse sosiale settinger osv.

Anonymkode: 2a773...ec8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er på ferie på Tjøme / Hvasser. Kun dyre biler og kun pene damer med eldre menn. Money talks. Sjelden en ser en rik mann med stygg dame.

Anonymkode: b52ff...b28

Skrevet

Utseende er kvinners kapital. Alltid vært sånn.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enkelt: rike menn trekker til seg pene damer. Hvorfor skal en rik mann som vil ha en pen dame ta til takke med noen mindre pene? Trenger ikke det, mange kvinner er generelt ganske enkle mtp. tiltrekking av rikdom. Det er bevist gang på gang, på gang.

De finner hverandre her og der, på byen, på tinder, på jobben, i diverse sosiale settinger osv.

Anonymkode: 2a773...ec8

Du legger bare ikke merke til alle unntakene. Du har bitt deg merke i de rike som har pene damer og da tror du alle er sånn. Mange menn med penger forelsker seg da i normale kvinner også, og velger dem.

En av Norges rikeste, Andresen med tobakksimperiet, giftet seg med en ganske alminnelig utseende kvinne, Kristine. Hun var vel søt nok den gangen da hun var ung, men med kort rødt hår og et utseende man ikke snur seg etter på gata. Likevel kapret hun en av Norges store arvinger og rikeste.

Reder Fredriksen, er han Norges rikeste? En av de i hvert fall. Hans kone var en ganske alminnelig utseende blond dame. Ingen modell eller noe sånt.

Anonymkode: e2a16...807

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du legger bare ikke merke til alle unntakene. Du har bitt deg merke i de rike som har pene damer og da tror du alle er sånn. Mange menn med penger forelsker seg da i normale kvinner også, og velger dem.

En av Norges rikeste, Andresen med tobakksimperiet, giftet seg med en ganske alminnelig utseende kvinne, Kristine. Hun var vel søt nok den gangen da hun var ung, men med kort rødt hår og et utseende man ikke snur seg etter på gata. Likevel kapret hun en av Norges store arvinger og rikeste.

Reder Fredriksen, er han Norges rikeste? En av de i hvert fall. Hans kone var en ganske alminnelig utseende blond dame. Ingen modell eller noe sånt.

Anonymkode: e2a16...807

Dette er jo de ekstremt rike. Det folk flest tenker på som rike er disse mennene og kvinnene som tjener over millionen i året. Der er det en overvekt av rike menn med pene damer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er jo de ekstremt rike. Det folk flest tenker på som rike er disse mennene og kvinnene som tjener over millionen i året. Der er det en overvekt av rike menn med pene damer.

Det må være i spesielle miljøer. Er selv fra et tettsted i nærheten av en by der svært mange har høye inntekter. Kjenner maange som tjener 1 mill pluss, de har alle omtrent jevnaldrende kvinner med vanlig nordisk utseende fra gjennomsnittlig minus til gjennomsnittlig pluss.

Rike menn vil alltid tiltrekke seg gold-diggere, for de finnes. Akkurat som unge vakre og uskyldige kvinner allltid vil ha valgmuligheter fordi menn som vil ha lammekjøtt fremfor en livspartner finne. Men de fleste i Norge i dag, etter min erfaring, vil ha et partnerskap der de bidrar på lik linje og er selvstendige nok til å klare seg alene hvis det blir slutt 😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...