Gå til innhold

Sko - litt billige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha brudesko og vil gjerne ha dem billige.

Er det steder som har billige brudesko som jeg også kan se bilde av på nett???

Gjest Binna
Skrevet

For å finne billigst mulig kan det være lurt å kjøpe sko fra 2vanlig" skobutikk, mange som gjør det. Eller kjøper brukt fra f.eks finn, QXL.

Hvis du er ute etter "typiske" brudesko ville jeg sett på disse sidene, regner med du må ut med ca 500 for et par til sammen(og det er jo billig til å være fine brudesko).

http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...earch&dept_id=1

http://www.bridalshoes.com/ (-alle er hvite på bildene, men kan farges før de sender dem ut)

http://www.bridalpeople.com/wedding-shoes/

(jeg har bare surfet litt her på KG etter brudesko)

Skrevet (endret)

Bare husk at brudesko bestillt fra utlandet normalt sett overstiger 200,- grensen, og dermed blir det MVA/toll på både sko og porto.

Dermed kan det nesten være like greit å finnenoen litt billige noen på lisenett.no eller andre norske nettbutikker.

Brukt er jo også et godt tips.

Mange skobutikker har jo skomerket "I do" som er kjempebillig.

Endret av Sensommerbruden
Skrevet

Hva regner du som billig da?

Högl har brudesko rundt 700,- og finnes bl.a. hos Skoringen. Et veldig godt skomerke, i hvert fall til mine bein.

Du bør i hvert fall huske på at det kan bli mye gåing / ståing den dagen, så du bør ha sko som er gode på beina.

Hilsen Lille meg

Skrevet
Hva regner du som billig da?

Högl har brudesko rundt 700,- og finnes bl.a. hos Skoringen. Et veldig godt skomerke, i hvert fall til mine bein.

Du bør i hvert fall huske på at det kan bli mye gåing / ståing den dagen, så du bør ha sko som er gode på beina.

Hilsen Lille meg

Billig - når det er et par sko som skal brukes kanskje bare 1 DAG - under 500kr

Har sett mange fine på amerikanske butikker som koster rundt 2-300 men når man legger på frakt og sånt har de likevel kommet opp i 800 ca.

HB - jeg skal ikke ha noe tradisjonelt "hele dagen" bryllupp så de trenger ikke være såååååå gode ;) (Vi skal ha seremoni, fotografering og middag på restaurant....)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fant mine på salg i Lille Grensen skobutikk ved en tilfeldighet.

Og jeg så slike sko på tilbud mange andre steder også (men ikke min størrelse..)

Det beste sparetipset når det gjelder bryllupsinnkjøp er i grunnen å handle slik du vanligvis ville gjort, og unngå alt som heter "brude-xxx"

Skrevet
Jeg fant mine på salg i Lille Grensen skobutikk ved en tilfeldighet.

Og jeg så slike sko på tilbud mange andre steder også (men ikke min størrelse..)

Det beste sparetipset når det gjelder bryllupsinnkjøp er i grunnen å handle slik du vanligvis ville gjort, og unngå alt som heter "brude-xxx"

Takk...ja det koster vel gjerne litt extra om det skal være til bryllup. Jeg kommer nok til å gå i en vanlig butikk - hadde bare håpet å fått sett noen bilder på nett. Men jeg har sett nå og funnet sånn ca hva jeg vil ha så da sterter jakten...og jeg har god tid...he he..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte mine på Økonomisko til 249 og er kjempefornøyd!!

Gjest Binna
Skrevet (endret)
regner med du må ut med ca 500 for et par til sammen

Tilsammen mener jeg inkludert frakt, MVA og toll. Slike sko kan man farge etter bryllupet og bruke ved senere anledninger. Men jeg holder med deg i at det er litt dyrt ja..

Endret av hæxa
Skrevet
Tilsammen mener jeg inkludert frakt, MVA og toll. Slike sko kan man farge etter bryllupet og bruke ved senere anledninger. Men jeg holder med deg i at det er litt dyrt ja..

Huff jeg vet ikke hvorfor jeg er så gjerrig på akkurat dette men nå er jeg nå det da...har liksom betalt over 10 for kjolen og det var greit, men sko...hmmm...

Skrevet
Billig - når det er et par sko som skal brukes kanskje bare 1 DAG - under 500kr

Du MÅ jo ikke bruke dem bare en dag, da --- På de fleste brudesalonger har de sko i silke som man kan få farget ... enten slik at de matcher kjolen perfekt - eller slik at du kan farge dem senere til å bli selskapssko.

Evt hvis du får tak i billigere sko andre steder, men passer på at de er laget i silke, vil du kunne få farget dem, selvfølgelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...