AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Jeg skjønner ikke dette jeg. Jeg er singel etter nesten 20 års ekteskap. Jeg leser i mange av trådene om at folk finner en ny etter å ha blitt singel en stund. Men hvor finner dere disse? Jeg har som sagt vært gift i 20 år, og aldri på disse 20 årene kan jeg huske at jeg har møtt noen jeg kunne hatt en connection med. Er det bare fordi man ikke aktivt leter eller tenker over det når man er gift? Hvem er alle disse mennene og hvor treffer jeg plutselig "den rette" som er mye bedre enn eksen min.. Kan virkelig ikke huske at noen har prøvd å sjekke meg opp på 20 år.. og det er ikke fordi jeg alltid hang med mannen min. Anonymkode: adc06...d4f
AnonymBruker Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli Jeg møtte min kjæreste for 20 år siden. Ble sammen nylig, etter begge hadde hatt lange forhold og lange liv uten hverandre. noen ganger er man rett foran hverandre uten å vite det. Anonymkode: 440d7...aa9
AnonymBruker Skrevet 12. juli #3 Skrevet 12. juli 1. Noen kommer mer naturlig i kontakt med andre 2. Du har nok ikke utlyst "ledig og sulten" når du har møtt folk Det blir annerledes nå som du er på leit. Men du bør jo bevege deg på steder og i sammenhenger der du har sjans for å møte single, interessante folk som deler dine interesser eller livssyn. Anonymkode: 68ba6...cbe 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Skilte meg etter 28 års ekteskap Jeg var ganske bestemt at jeg IKKE skulle treffe noen nye, ingen ONS eller noe. Jeg var ferdig med menn Men allerede første kvelden jeg var ute på byen med en gjeng damer for å feire at jeg var blitt singel (3 uker etter jeg flyttet fra ektemann) traff jeg tilfeldigvis på en mann jeg aldri hadde sett før. Vi ble sammen den kvelden og er fortsatt sammen 5 år etter. Ble selvfølgelig mistenkt for utroskap av eksmannen. Anonymkode: 7ba77...077 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli Jeg syns ikke det er lett. 10 år siden samlivsbrudd, og har kun hatt noen korte forhold etter det. Veldig vanskelig å finne oppegående menn som faktisk vil være i et forhold, som ikke stikker ved første antydning til uenighet... Anonymkode: 66188...d65 1
Mardina Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli Jeg traff min på Facebook dating. Eller dvs. han tok kontakt med meg. Så snakket vi sammen der litt og fant fort tonen sammen. Nå har vi hatt daglig kontakt siden begynnelsen av mars. Stortrives i hverandres selskap. Jeg tror det er ganske vanlig å møte hverandre på datingsider. Og de finnes det jo mange av. Ikke alle trives med å gå på byen, drikke seg full og treffe noen av det motsatte kjønn på den måten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå