Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jo, jeg er heldig som er en så engasjert og snill bestemor til barna. Og hun er veldig snill med de. Men av og til føler jeg litt hun tar over vel mye av rollen som egentlig er min. Hun har laget baby album til de, hvor hun klipper inn billetter fra parker vi har vært med de i.. Hun kjøper inn klær som ligger til de, tannbørster og lignende. Rydder på rommene deres når hun er her. En gang tok hun ut av skuffene og gjorde om alt i skuffene deres. Alltid når vi er der så føler jeg hun passer på meg «har de spist kveldsmat? Har de smurt seg? Har de gjort ditt og datt». Jeg husker jeg og min svigerinne og snakket om det, hun tok litt mye ansvar. Når de var små så bare hentet hun barna ut av sengen om morgenen. På julaften og slik så rydder hun plass ut av hyllene på rommene og legger gavene der, for hun tror sikkert ikke jeg klarer å gjøre det. Hun skulle trille tur med minste når den var helt nyfødt, men da triller hun på en cafe og setter seg, baby våkner såklart opp og hyyylskriker. 
Mulig jeg er rar og gal, men hadde du syntes dette ble vel mye? 

Anonymkode: 9a262...d11

AnonymBruker
Skrevet

Ser virkelig ikke problemet 

Anonymkode: 6a453...1f5

AnonymBruker
Skrevet

Høres helt himmelsk ut spør du meg. Så lenge ikke noe går på tvers av deres grenser som foreldre, altså at hun gjør noe dere ikke liker at barna får lov til etc, så ser jeg ikke noe problem. Dette er luksus

Anonymkode: 01219...e3a

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

synes det høres litt vel invaderende ut. 

Anonymkode: 7ef4a...a5a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det høres slitsomt ut. Men også noe der jeg tenker at jeg ville prøvd å svelge en hel del kameler fordi det kommer fra et godt sted, og det er vanskelig å ta opp på en måte som ikke vil bli tatt som angrep. Så pust heller med magen og tell til ti. Spesielt om det er svigermor, det er en relasjon som fort kan bli sår. Tenk på det du fåe i bytte heller. 

Anonymkode: 2aaf4...9ce

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fått litt fnatt. Samtidig høres hun egentlig koselig og omsorgsfull ut. Det med å sette seg på kafé istedenfor å trille må vel regnes som en honest mistake. Det kunne jeg lett gjort selv med baby, og selvfølgelig angrer etterpå 😄

Anonymkode: 84351...130

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er jo bare fint ment altså. Men samtidig så synes jeg kanskje mye er over grensen. Å ommøblere i skuffene er ikke greit. Hun skriver med tusj inne i klærne for å merke de, jeg bruker selv lapper fordi jeg vil selge de videre. Når vi pottetrener nå, skal hun alltid vise meg og gjøre «bedre» føler jeg. Når vi var der sist så bare tar hun trusen av når barnet går ute, og bare «mye bedre å gå rundt naken så h*n kjenner når det må på do». Greit nok, men vi må nesten få gjøre det vi har tenkt tenker jeg da… Det er liksom så mye hele tiden.. 

Anonymkode: 9a262...d11

AnonymBruker
Skrevet

For meg hadde det vært himmelsk om barna mine hadde en slik bestemor :) Og MYE hjelp til meg også. Hadde elsket det. 

Anonymkode: ff656...a74

• Nyttig 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

veronica<3, mod. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...