Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og kjæresten min har hatt sex i ett ferskvann oppå fjellet. Men min etterpåklokskap tenker att dette kanskje var en dårlig idee? Jeg har mensen også… Så nå er jeg veldig engstelig for bakteriell infeksjon eller kjøttetende bakterier.. Dette var sikkert kjempedumt og jeg angrer veldig. Noen som har gjort det samme? Trenger jeg og være redd?

Hilsen en engstelig person 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fuglene bæsjer i fjellvann og du kan i værste fall få "badelopper". Er ikke farlig men ubehagelig. Har du fått røde prikker på kroppen?

Jeg tenker at det går bra med underlivet ditt. Men man har jo hørt at man bør unngå å bade når man har mensen nettopp pga fare for infeksjon. 

Anonymkode: 62136...204

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fuglene bæsjer i fjellvann og du kan i værste fall få "badelopper". Er ikke farlig men ubehagelig. Har du fått røde prikker på kroppen?

Jeg tenker at det går bra med underlivet ditt. Men man har jo hørt at man bør unngå å bade når man har mensen nettopp pga fare for infeksjon. 

Det er sant.. Nei ikke røde prikker. Det var veldig dumt hele greia.. Nysjerrigheten tok over. Håper virkelig ikke dette fører til noe farlig..

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro at det ikke er spesielt mer farlig enn å bade i ferskvann uten å ha sex, men jeg er ingen ekspert.

Anonymkode: 4ac65...e24

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Man bør alltid unngå å bade i stillestående skogs- og fjellvann.

Anonymkode: 1863e...1ae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vil tro at det ikke er spesielt mer farlig enn å bade i ferskvann uten å ha sex, men jeg er ingen ekspert.

Jeg kjente att det kom grumsete vann inn i kjeden.. Håper ikke det er farlig.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man bør alltid unngå å bade i stillestående skogs- og fjellvann.

Det renner inn fra andre vann og ut igjen i andre vann så det står kanskje ikke helt stille? Uff nå blir jeg redd…

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
TheaMK skrev (1 minutt siden):

Skjeden er selvrensende så vi er utrolig fint laget sånn sett. Skjønner at du tenker på det. Men kjøttetende bakterier har du ikke fått. Jeg fikk de nevnte "badeloppende" fordi jeg badet i stillestående vann på fjellet. Men merket ikke noe i skjeden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
TheaMK skrev (2 minutter siden):

Det kan det vel gjøre om man bader vanlig og? I hvert fall hvis man har født barn 😌 Jeg har aldri hørt at det kan være farlig å bade i fjellvann.

• Liker 1
Skrevet

Det kan det vel gjøre om man bader vanlig og? I hvert fall hvis man har født barn 😌 Jeg har aldri hørt at det kan være farlig å bade i fjellvann.

Født barn i fjellvann? Eller hva mener du?🙈

AnonymBruker
Skrevet

Nå hadde ts mensen og hadde i tillegg sex i fjellvannet. Hun var redd for infeksjon av den grunn. Ikke bare selve badingen❤️

AnonymBruker
Skrevet

Født barn i fjellvann? Eller hva mener du?🙈

Jeg svarer bare. Når man har født barn kan man lettere kjenne at vann kommer inn i skjeden ved bading. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
TheaMK skrev (6 minutter siden):

Det renner inn fra andre vann og ut igjen i andre vann så det står kanskje ikke helt stille? Uff nå blir jeg redd…

Da er det i hvert fall mindre risikabelt. Allikevel, det er flere parasitter i ferskvann enn saltvann. 

AnonymBruker
Skrevet
TheaMK skrev (12 minutter siden):

Det heter skjeden, bare for å ha det riktig.

Kjede er det vi har på sykkelen.

Anonymkode: e5dcd...446

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det heter skjeden, bare for å ha det riktig.

Kjede er det vi har på sykkelen.

Anonymkode: e5dcd...446

Du skjønte jo tydeligvis hva ts mente eller hva?

Får du det godt i hjertet ved å korrigere på andre?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Skjeden er selvrensende så vi er utrolig fint laget sånn sett. Skjønner at du tenker på det. Men kjøttetende bakterier har du ikke fått. Jeg fikk de nevnte "badeloppende" fordi jeg badet i stillestående vann på fjellet. Men merket ikke noe i skjeden. 

Så det kan renne grumsete vann inn i skjeden uten att man har sex også? Jeg kjente att det ble “dyttet” en del vann inn…

Endret av TheaMK
Skrevet
TheaMK skrev (Akkurat nå):

Så det kan renne grumsete vann inn i skjeden uten att man har sex også? Jeg kjente att det ble “dyttet” en del vann inn…

AnonymBruker
Skrevet

Så det kan renne grumsete vann inn i kjeden uten att man har sex også? Jeg kjente att det ble “dyttet” en del vann inn…

Det er klart at ved å ha sex under vann så blir jo vannet "dyttet" inn i samme slengen. Jeg har troa på at det vil gå bra med deg denne gangen. Bare pass bedre på en annen gang. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
TheaMK skrev (2 minutter siden):

Så det kan renne grumsete vann inn i kjeden uten att man har sex også? Jeg kjente att det ble “dyttet” en del vann inn…

Skjeden.

Bruker normalt ikke å rette på skrivinga til folk, men akkurat her må jeg bare, fordi det ordet du bruker er noe helt annet enn det du mener, og det kan være fint for deg å få vite hva det egentlig heter, sånn til fremtidig bruk hvis du skal snakke eller skrive med noen andre.

Jeg retter ikke på deg for å være slem. Kun for å hjelpe deg. 

Anonymkode: fdf40...3b1

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det kommer til å gå helt fint.

Anonymkode: fc9d2...247

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...