Gå til innhold

Lade el sparkesykkel i blokk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp flyttet inn i en blokk. I 1 etg ved inngangen har en ungdom i oppgangen en el sparkesykkel på lading der. Er det så lurt? Lading uten tilsyn. Jeg er redd å sove om natten pga dette. Min leilighet ligger rett over det den står. Bør jeg gi beskjed?

Anonymkode: 5a76b...5da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har nettopp flyttet inn i en blokk. I 1 etg ved inngangen har en ungdom i oppgangen en el sparkesykkel på lading der. Er det så lurt? Lading uten tilsyn. Jeg er redd å sove om natten pga dette. Min leilighet ligger rett over det den står. Bør jeg gi beskjed?

Anonymkode: 5a76b...5da

Bilde og melding til styret. 

Anonymkode: 6dc4c...199

• Liker 2
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Tenk så mye som står på lading rund om i leilighetene som du ikke ge tom, både elsparkesykler og elsykler. Bare p roe helt ned, det går helst fint. Røyking er farligere. Levende lys også.

Anonymkode: 814c2...cbd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville gitt beskjed. Det burde ikke ha vært lov.

Anonymkode: 80002...c5e

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke lov å lade elsykkel på jobb, du kan i hvert fall sjekke med styret om de kan klargjøre reglene. Samtidig, ett sted må jo ungdommen få lade. Jeg er ikke hysterisk på dette, det kan oppstå feil i alle elektriske apparater. 

Anonymkode: a82a2...b7a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Klager du slutter ikke ladingen. Han tar den bare inn i sin egen gang og fortsetter ladingen der.

Tenk alle leilighetene hvor det er mobiltelefoner på lading, tv'er på stand by og kaffetraktere som holder kaffe varm. Tenk også på hvir mange sparkesykler det er rundt omkring som ikke brenner.

Du kan ikke gå og bekymre deg for brann hele tiden, sjansen er så mikroskopisk.

Anonymkode: 1ca0f...0dd

AnonymBruker
Skrevet

Da lader han på felles strøm, det hadde iallfall ikke vært lov i sameiet jeg bor. Så her må ståmopedene lades inne i leilighetene. 

Anonymkode: 8469b...453

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sagt ifra til styret, ikke ok å lade uten tilsyn. 

I tillegg lades den ved inngangen, noe som vil medføre at man ikke kommer seg ut om den begynner å brenne.

Anonymkode: 9cecc...448

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...