AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Jeg har nettopp flyttet inn i en blokk. I 1 etg ved inngangen har en ungdom i oppgangen en el sparkesykkel på lading der. Er det så lurt? Lading uten tilsyn. Jeg er redd å sove om natten pga dette. Min leilighet ligger rett over det den står. Bør jeg gi beskjed? Anonymkode: 5a76b...5da
AnonymBruker Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har nettopp flyttet inn i en blokk. I 1 etg ved inngangen har en ungdom i oppgangen en el sparkesykkel på lading der. Er det så lurt? Lading uten tilsyn. Jeg er redd å sove om natten pga dette. Min leilighet ligger rett over det den står. Bør jeg gi beskjed? Anonymkode: 5a76b...5da Bilde og melding til styret. Anonymkode: 6dc4c...199 2 7
AnonymBruker Skrevet 12. juli #3 Skrevet 12. juli Tenk så mye som står på lading rund om i leilighetene som du ikke ge tom, både elsparkesykler og elsykler. Bare p roe helt ned, det går helst fint. Røyking er farligere. Levende lys også. Anonymkode: 814c2...cbd 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Ville gitt beskjed. Det burde ikke ha vært lov. Anonymkode: 80002...c5e 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli Vi har ikke lov å lade elsykkel på jobb, du kan i hvert fall sjekke med styret om de kan klargjøre reglene. Samtidig, ett sted må jo ungdommen få lade. Jeg er ikke hysterisk på dette, det kan oppstå feil i alle elektriske apparater. Anonymkode: a82a2...b7a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli Klager du slutter ikke ladingen. Han tar den bare inn i sin egen gang og fortsetter ladingen der. Tenk alle leilighetene hvor det er mobiltelefoner på lading, tv'er på stand by og kaffetraktere som holder kaffe varm. Tenk også på hvir mange sparkesykler det er rundt omkring som ikke brenner. Du kan ikke gå og bekymre deg for brann hele tiden, sjansen er så mikroskopisk. Anonymkode: 1ca0f...0dd
AnonymBruker Skrevet 13. juli #7 Skrevet 13. juli Da lader han på felles strøm, det hadde iallfall ikke vært lov i sameiet jeg bor. Så her må ståmopedene lades inne i leilighetene. Anonymkode: 8469b...453
AnonymBruker Skrevet 13. juli #8 Skrevet 13. juli Hadde sagt ifra til styret, ikke ok å lade uten tilsyn. I tillegg lades den ved inngangen, noe som vil medføre at man ikke kommer seg ut om den begynner å brenne. Anonymkode: 9cecc...448 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå