Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort og enkelt; er det vanlig å begynne å tvile på forholdet under svangerskapet? 
Er det hormoner? Går det over?
Erfaringer? 

Anonymkode: 5a83c...87e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kort og enkelt; er det vanlig å begynne å tvile på forholdet under svangerskapet? 
Er det hormoner? Går det over?
Erfaringer? 

Har lest om det her før. For noen gikk det over og for andre gikk det ikke over.

For meg gikk det ikke over. Hadde jeg tenkt nøyere på hva han faktisk drev med i svangerskapet så hadde jeg skjønt det. 

Anonymkode: e2ed5...ae8

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble meget usikker på mannen under graviditeten og såg for meg et liv som alenemor. Dette varte i flere måneder. Gren nesten hver dag for jeg angra på valg i livet…

Så fort ungen var ute elsket jeg mannen igjen og tankene som var der under graviditeten forsvant og kom aldri tilbake. Vilt hva hormoner kan gjøre…

hold ut!

Anonymkode: b0f9a...34c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ble meget usikker på mannen under graviditeten og såg for meg et liv som alenemor. Dette varte i flere måneder. Gren nesten hver dag for jeg angra på valg i livet…

Så fort ungen var ute elsket jeg mannen igjen og tankene som var der under graviditeten forsvant og kom aldri tilbake. Vilt hva hormoner kan gjøre…

hold ut!

Anonymkode: b0f9a...34c

Godt å høre❤️Tvilen føles så sterk, men vet alt det gode i bunn vi har og hvorfor vi er sammen, men det er kjempe vanskelig når hormonene herjer. 
TS

AnonymBruker
Skrevet

Vært super sterkt i tvil her også etter jeg ble gravid. Selv om mannen står på og helper meg så mye han kan. Ikke skjedd noe spesielt, bare føler brått ikke de gode følelser mot han lenger. Tenker på alt som gjør at vi ikke passer sammen, lengter etter ett annet type liv og mye mer. 
Håper det er hormonene.. 

Anonymkode: 09e83...011

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vært igjennom akkurat det samme.. både under graviditet og barseltid.. tenker det er en kombinasjon med hormoner og at man trenger litt mer omsorg/forståelse/kjærlighet. Er nok viktig å snakke om det når følelsene dukker opp, så man ikke dyrker det alene! 

Anonymkode: b663a...66a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

det kommer vel an på hvorfor du tviler. 

Hvis du plutselig blir klar over hvor mye tid han spill, festing, hvor gjerrig han er, hvor lite han gjør i husholdningen, hvor lett irritert han blir hvis han ikke får sovet ut.... slike ting.. da er vel tvilen berettiget.

Anonymkode: 58d4d...f35

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...