AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Jeg hadde murringer på kvelden 5+2. På morgenen 5+3 hadde jeg en moderat blødning med friskt blod (jeg kjente at det rant blod før jeg tisset, og hadde flere tørk med friskt blod). Etter det hadde jeg litt brunlig utflod i to dager, før det ikke har vært noe i dag. Jeg er fremdeles kvalm og har ømme pupper. Føler det burde vært lengre blødning og mer smertefullt ved SA? Jeg har hatt en MA tidligere, og da hadde jeg også en blødning selv om fosteranlegget ikke var i nærheten av å komme ut så jeg måtte til slutt ha utskrapning. Har noen lignende erfaringer? Anonymkode: 758cc...b9b
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Ta en clearblue med ukesindikasjon? Anonymkode: b0922...70d
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (På 12.7.2025 den 22.07): Jeg hadde murringer på kvelden 5+2. På morgenen 5+3 hadde jeg en moderat blødning med friskt blod (jeg kjente at det rant blod før jeg tisset, og hadde flere tørk med friskt blod). Etter det hadde jeg litt brunlig utflod i to dager, før det ikke har vært noe i dag. Jeg er fremdeles kvalm og har ømme pupper. Føler det burde vært lengre blødning og mer smertefullt ved SA? Jeg har hatt en MA tidligere, og da hadde jeg også en blødning selv om fosteranlegget ikke var i nærheten av å komme ut så jeg måtte til slutt ha utskrapning. Har noen lignende erfaringer? Anonymkode: 758cc...b9b En SA trenger ikke bety mye blod eller smerter. Ta blodprøve eller test hjemme og vent noen dager mellom testene Anonymkode: 5e40b...45f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå