Gå til innhold

Date som jeg tror røyker hasj/cannabis…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryddet for innlegg med forherligelse av brudd på norsk lov, brukerangrep,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Skrevet
Majer skrev (2 timer siden):

Ved å kjøpe på det illegale markedet støtter han barneprostitisjon, menneskehandel, drap på kvinner osv. Jeg lurer på hvordan sånne menn i det hele tatt klarer å komme seg i nærheten av kvinner

Sånn ser altså svartmaling ut, og når noen skal plassere etiketter på andre mennesker for å demonisere de, og fjerne alle tegn til humanitet. Trangsynt og fryktelig enkel tankegang, men det er man jo oppfosteret med i det rike og fantastiske norske samfunnet.

Man kan jo ikke gjøre annet enn å ta av seg hatten og bukke etter en slik forestilling.

Anonymkode: 3e190...41b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sånn ser altså svartmaling ut, og når noen skal plassere etiketter på andre mennesker for å demonisere de, og fjerne alle tegn til humanitet. Trangsynt og fryktelig enkel tankegang, men det er man jo oppfosteret med i det rike og fantastiske norske samfunnet.

Man kan jo ikke gjøre annet enn å ta av seg hatten og bukke etter en slik forestilling.

Nå har @Majer faktisk objektivt rett i det han skriver, mens det er du som deler ut negative merkelapper.

Snakker om å møte seg selv i døra….

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde kuttet ut fyren tvert og gått videre. Å være med en som støtter opp om det miljøet bak de som selger den møkka der ville jeg ikke vært i ett forhold med. 

Den lukta er til å bli skikkelig kvalm av og den stinker lang vei. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Snok1 skrev (19 minutter siden):

Nå har @Majer faktisk objektivt rett i det han skriver, mens det er du som deler ut negative merkelapper.

Snakker om å møte seg selv i døra….

Ja, jeg legger meg på samme nivå for å understreke poenget. 

Skrevet

Og svaret bekrefter jo det jeg skriver, så jeg har jo like mye objektivt rett i det jeg skriver. Det spørs jo hvilket perspektiv man har, og om man klarer å se andre perspektiv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og svaret bekrefter jo det jeg skriver, så jeg har jo like mye objektivt rett i det jeg skriver. Det spørs jo hvilket perspektiv man har, og om man klarer å se andre perspektiv.

Objektive sannheter er ikke avhengig av perspektiv, de er objektive sannheter.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, jeg legger meg på samme nivå for å understreke poenget. 

Kanskje verdens dårligste semantiske strategi.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan være lukten kommer fra en nabo. Jeg bor i blokk i Oslo, jeg selv er plaget med en nabo som røyker hasj. Dessverre klarer ikke meg eller styre finne ut hvor det kommer fra, da det kan gå i ventilene fra noen som røyker på badet eller fra noen som sitter ute. Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg ikke brydd meg mye, men det er så ille at barna ikke kan sove på det ene soverommet, og noen ganger orker selv ikke jeg, grunnet enormt sterk mariuana lukt, og noen ganger lukter det i oppgangen og inn i gangen min. Har jeg vinduene åpne kan hele leiligheten lukte. Enkleste måten og finne ut av det er og si «det lukte veldig fra leiligheten din? Røyker du?» ikke spør på en dømmende måte da kan han fort lyve men mer åpen. Så får du svaret ditt også må du ta stilling deretter. 

Anonymkode: 3ee6d...d57

Bare tips politiet! De kan finne ut hvor det er.

Anonymkode: cf9f4...eac

• Liker 1
Skrevet

Hadde selvsagt spurt han om det. ‘Synes det lukter hasj her, stemmer det?’ Og spurt litt om hvor mye han røyker. Hadde personlig ikke brydd meg om han gjorde det en sjelden gang i blant - måtte være andre ting i tillegg som evt hadde gjort at jeg takket for meg. 

Anonymkode: 3838c...d0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du er passe naiv om du tror politiet i Oslo bruker ressurser på dette.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva mener du ikke stemmer i innlegget?

Anonymkode: db34f...14e

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

De har dessverre ikke kapasitet i Oslo til gå og finne ut hvor hasjlukt kommer fra, det er overalt og ikke ulovlig til eget bruk… så ikke noe de prioriterer dessverre. 

Anonymkode: 3ee6d...d57

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg ville kommet meg unna. Også anmeldt eller varslet politiet.

Anonymkode: 3fa18...261

Gjør politiet noe med hasj røyking? 

Har ikke inntrykk at de er særlig interessert??

Anonymkode: 6e2b3...7f8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...