AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:37 #1 Skrevet lørdag kl 19:37 Jeg har vært hjemme hos ham fire-fem ganger og det lukter skikkelig sånn som det lukter rundt omkring i Oslos parker en sommerkveld. Jeg er usikker på om det er hasj/marihuana, men noe er det… Hva hadde dere tenkt om saken? Anonymkode: 647a5...fa5
Mardina Skrevet lørdag kl 20:35 #2 Skrevet lørdag kl 20:35 Jeg hadde avsluttet det hele. Jeg har en eks som har røyket hasj og lukten er ikke til å ta feil av..... 🤢 Bruk av rusmidler av den slags, er no-go for min del. 9 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:39 #3 Skrevet lørdag kl 20:39 Jeg hadde latt det bli med de datene vi hadde hatt. For all del, det er ikke verdens største sak, men jeg ønsker for egen del ikke en partner som sitter hjemme og røyker weed. Anonymkode: 12348...4b8 7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:43 #4 Skrevet lørdag kl 20:43 Hadde passet meg perfekt 👌 Anonymkode: ca167...47e 10 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:45 #5 Skrevet lørdag kl 20:45 Du må bare ta stilling til om det er noe som er greit for deg eller ikke. Du kan ikke gå inn i et forhold basert på at du vil «endre»han. Og da må du tenke om du skulle bli gravid, og hele framtiden. Du kan IKKE tenke at han vil slutte det har du null garanti for. Også er det kun du som kan bestemme hva du ønsker. Anonymkode: 3ee6d...d57 2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:22 #6 Skrevet lørdag kl 22:22 Jeg krysser fingrene for at jeg finner en slik date også. 🤞 Anonymkode: 3e190...41b 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:31 #7 Skrevet lørdag kl 22:31 Usj, forpester hele huset. Anonymkode: c8aac...d66 1
SPOCA Skrevet lørdag kl 22:33 #8 Skrevet lørdag kl 22:33 Du må finne ut hva som er riktig for deg. For min del hadde jeg avsluttet og aldri sett meg tilbake. En som røyker hasj/marijuana hadde vært helt uaktuell for meg. 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:14 #9 Skrevet søndag kl 01:14 Bor han i leilighet eller hus? Det kan være lukten av naboen du kjenner. Cannabis har en veldig sterk lukt. Anonymkode: 598c1...25c 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:29 #10 Skrevet søndag kl 07:29 Det hadde vært en dealbreaker for meg. Anonymkode: eab32...d35 1 1
Majer Skrevet søndag kl 08:21 #11 Skrevet søndag kl 08:21 Ved å kjøpe på det illegale markedet støtter han barneprostitisjon, menneskehandel, drap på kvinner osv. Jeg lurer på hvordan sånne menn i det hele tatt klarer å komme seg i nærheten av kvinner 1 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:37 #12 Skrevet søndag kl 09:37 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bor han i leilighet eller hus? Det kan være lukten av naboen du kjenner. Cannabis har en veldig sterk lukt. Anonymkode: 598c1...25c Ja han bor i leilighet med mange naboer tett på seg.. jeg har vært inne på tanken om at lukten kan komme utenfra. Det har også vært tilfeller der vi har sittet på verandaen hans og lukten har kommet, uten at han røyket noe som helst. Ts Anonymkode: 647a5...fa5
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:54 #13 Skrevet søndag kl 09:54 Synes det er veldig rart at du ikke har spurt han. Det er ikke så vanskelig å bare si: "Hva er den lukten"? Anonymkode: b1808...e53 3 2
Snok1 Skrevet søndag kl 10:00 #14 Skrevet søndag kl 10:00 Jeg dømmer ingen, men for meg ville jeg tvilt på om våre livsstiler er kompatible. Jeg ville også følt ubehag ved at min partner var kun én armlengde unna kriminalitet.
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:00 #15 Skrevet søndag kl 10:00 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja han bor i leilighet med mange naboer tett på seg.. jeg har vært inne på tanken om at lukten kan komme utenfra. Det har også vært tilfeller der vi har sittet på verandaen hans og lukten har kommet, uten at han røyket noe som helst. Ts Anonymkode: 647a5...fa5 Kan være lukten kommer fra en nabo. Jeg bor i blokk i Oslo, jeg selv er plaget med en nabo som røyker hasj. Dessverre klarer ikke meg eller styre finne ut hvor det kommer fra, da det kan gå i ventilene fra noen som røyker på badet eller fra noen som sitter ute. Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg ikke brydd meg mye, men det er så ille at barna ikke kan sove på det ene soverommet, og noen ganger orker selv ikke jeg, grunnet enormt sterk mariuana lukt, og noen ganger lukter det i oppgangen og inn i gangen min. Har jeg vinduene åpne kan hele leiligheten lukte. Enkleste måten og finne ut av det er og si «det lukte veldig fra leiligheten din? Røyker du?» ikke spør på en dømmende måte da kan han fort lyve men mer åpen. Så får du svaret ditt også må du ta stilling deretter. Anonymkode: 3ee6d...d57
frivis Skrevet søndag kl 10:01 #16 Skrevet søndag kl 10:01 Majer skrev (1 time siden): Ved å kjøpe på det illegale markedet støtter han barneprostitisjon, menneskehandel, drap på kvinner osv. Jeg lurer på hvordan sånne menn i det hele tatt klarer å komme seg i nærheten av kvinner Det kan nok ha noe med "Ignorance is bliss" å gjøre
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:02 #17 Skrevet søndag kl 10:02 Jeg ville kommet meg unna. Også anmeldt eller varslet politiet. Anonymkode: 3fa18...261
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:06 #18 Skrevet søndag kl 10:06 Noe sånt ville jeg ikke involvert meg i. Gå rundt og kjøpe forbudte stoffer av kjeltringer og kriminelle, og sitte hjemme og ruse seg på dette... nei takk. Jeg har valgt å mer eller mindre kutte ut alkohol av livet mitt også, og liker ikke rus. Alkohol gir meg migrene, så jeg drikker ikke, men jeg har ikke noe i mot at venninner tar seg et par glass selvfølgelig. Men røyke hasj? Nei, et sånt menneske ville jeg ikke hatt noe forhold med. Aldri. Jeg er vokst opp på en kant av byen der hasjrøyking forekom tidlig blant ungdommer, og har mange ganger blitt tilbudt det selv. Men jeg har alltid sagt nei, og har ikke røyket hasj en eneste gang i hele mitt liv. Skjønner ikke at folk orker å være i forhold med en partner som sitter og røyker sånt og ruser seg, kanskje midt i uka eller flere ganger i uka også til og med!? Æsj. Anonymkode: 3fae9...747 1 1
Majer Skrevet søndag kl 10:19 #19 Skrevet søndag kl 10:19 (endret) frivis skrev (17 minutter siden): Det kan nok ha noe med "Ignorance is bliss" å gjøre Ja, men så fort man ikke tar ut av oppvaskmaskinen innen kl 20 kan de samme kvinnene som tidligere har godtatt menn som støtter barneprostitisjon plutselig bli sure på en samboer. Det er så frekt. Kvinner som har godtatt at en tidligere fyr har røyket hasj bør godta alt mulig fra en kjæreste Endret søndag kl 10:19 av Majer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå