Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er 12 dpo og frister veldig teste men er veldig redd for negativ. Har litt symptomer jeg ikke har hatt før og jeg har prøvd en stund. Noen som har testet så tidlig? Fått falsk negativ ? Eller positiv? 

Anonymkode: cb3ee...17e

AnonymBruker
Skrevet

Men ikke gidd. vent til du faktisk får svar. 

Anonymkode: d7ad4...add

AnonymBruker
Skrevet

Har testet positivt 10 dpo en gang, og 12 dpo en annen. Tester du med morgenurin i morgen, er det en god sjanse for å få en positiv test om du er gravid. Kommer nok litt an på hvilken type test du bruker.

Anonymkode: 2c9aa...b1b

Skrevet

Denne gangen testet jeg positivt allerede 8 dpo, men de andre gangene har det variert mellom 11-14 dpo.

AnonymBruker
Skrevet
Frk.Pøls skrev (8 minutter siden):

Denne gangen testet jeg positivt allerede 8 dpo, men de andre gangene har det variert mellom 11-14 dpo.

Men har du testet negativt på 11 dpo og 12 dpo før 14 dpo?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men har du testet negativt på 11 dpo og 12 dpo før 14 dpo?

ja 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Vært gravid og mistet 4 ganger. Hver gang har jeg testet positivt ved 10 dpo på sensitiv test, og fått utslag på normal test på 12 dpo. Med babyplan tester. 🙂 

Hvis du er gravid, og er sikker på eggløsningstidspunkt, så er det stor sannsynlighet for at du kan få en strek på 12 dpo dersom du er gravid. Men skal ikke mye til før det kan bli falsk negativ heller. Litt senere eggløsning enn antatt og litt senere implantasjon enn gjennomsnittet, og vipps blir man skuffa.

Hvis du vil skjerme deg for den emosjonelle berg og dalbanen tidligtesting innebærer, så test på første mensdag. 😊

Anonymkode: 49277...302

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Testet svaaakt positiv kveld 7 dpo denne gang (temping, så vet når el var). Tidligtest fra smilereader.

Tok ny 12 dpo som var knallsterk.

Anonymkode: 04e60...acb

AnonymBruker
Skrevet
Frk.Pøls skrev (40 minutter siden):

ja 🙂

Okei. Er det jeg er så redd for 🙈også har jeg kjøpt clearblue som ikke er billig heller. Får prøve holde ut til mandag eller tirsdag 😭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Okei. Er det jeg er så redd for 🙈også har jeg kjøpt clearblue som ikke er billig heller. Får prøve holde ut til mandag eller tirsdag 😭

Kjøp babyplan strimmeltester i stedet, de er gode og billige :)

Anonymkode: 2c9aa...b1b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg kjøpte strimmeltester, som nevnt over her. Tok ikke digital før jeg så strek 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg testet fra 9DPO til mens hver syklus. Kjøpte billigstrimler. De dyre ville jeg ventet med til mens var sen. 

Anonymkode: 5d225...10d

Skrevet

Testet positivt 8-9 dpo, er i uke 36 nå😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...