AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Jeg er i en litt vanskelig situasjon med en mann jeg har vært i ett forhold til, tidligere. Det var ett turbulent forhold vi hadde, og jeg hadde det mye vondt. Ønsket å avslutte dette og det gjorde jeg. Men så da, kontakter han meg fra sykehuset. Er skadet i en ulykke. Å liksom trengte meg til å trøste seg. Føler vel mer det var en måte å få kontakt med meg igjen på. Jeg klarte ikke å bare avvise han. Fikk litt vondt av fyren. Men, så gikk det ikke lang tid med litt prat med mellom oss, før jeg kjente på ett veldig ubehag igjen. Jeg ble kjente at nei, dette blir helt feil for meg. Jeg har ikke noe å gi her. Jeg sendte en melding der jeg ønsket god bedring å sa at jeg ikke var inntr. i noe mer kontakt. Så blokkerte jeg. Nå sitter jeg jaggu med dårlig samvittighet og lurer på om dette er feil av meg, pga hans situasjon. Hva tenker dere? Er det innenfor det jeg har gjort? Anonymkode: 87a8c...c5f 1
Melus Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli Du gjorde det rette og skal absolutt ikke ha dårlig samvittighet! Trøst kan han få av noen andre, følg magefølelsen din!
AnonymBruker Skrevet 12. juli #3 Skrevet 12. juli Helst skulle du kanskje sendt en avsluttende melding før du blokkerte. Men gjort er gjort. Han kommer nok over det. Anonymkode: 749a4...9b1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Helst skulle du kanskje sendt en avsluttende melding før du blokkerte. Men gjort er gjort. Han kommer nok over det. Anonymkode: 749a4...9b1 Jeg gjorde jo det. Hva mer skulle jeg sagt egentlig? Anonymkode: 87a8c...c5f
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli Var han faktisk skadet da, eller var det noe han sa for å dra deg inn? Hvis du føler det blir feil for deg, så må du bare bryte. Dårlig samvittighet er ikke noe å bygge et forhold på. Anonymkode: 40618...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå