AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Hei Jeg er ei jente i 20-årene, og har en match med en fyr som er noen år eldre enn meg, fra en dating-side. Vi har snakket litt, og han la meg til på Snapchat. Jeg har egentlig ikke vært så veldig interessert i ham, men han virker veldig interessert i meg. Han har blant annet sagt at jeg var hans "første kjærlighetsblikk" og at han har falt for meg. Vi har ikke møttes ennå, men har planer om å treffes i slutten av juli siden jeg jobber mye fram til da. Hva tenker dere? Er dette mulig? Eller er det et rødt flagg? Anonymkode: 3ac1e...355
AnonymBruker Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli Høres litt incel ut å det om sitt første kjærlighetsblikk? Anonymkode: 54bcb...cfc 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli #3 Skrevet 12. juli Hehe... At han har falt for deg etter litt kontakt på en dating app, det er bare tull. Kommentaren at du var hans første kjærlighets blikk, vel, vel.. han forsøker å sjarmere. ikke ta alt for god fisk. Anonymkode: 5dc11...a5c 6
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Han prøver seg vel på love bombing. Anonymkode: e273c...9aa 6
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli Men hvorfor vil du ha kontakt med noen du ikke er så interessert i? Anonymkode: 0df45...215 8
AnonymBruker Skrevet 12. juli #6 Skrevet 12. juli Møt ham og se hvordan har er irl. Kanskje han bare formulerer seg litt kleint. Anonymkode: 0c776...7a2
AnonymBruker Skrevet 12. juli #7 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høres litt incel ut å det om sitt første kjærlighetsblikk? Anonymkode: 54bcb...cfc Uhm hva er Intel?😅 Anonymkode: 3ac1e...355
AnonymBruker Skrevet 12. juli #8 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men hvorfor vil du ha kontakt med noen du ikke er så interessert i? Anonymkode: 0df45...215 Jeg har jo litt interesse , og Noen ganger trenger interessen litt tid på å vokse ettervært Anonymkode: 3ac1e...355 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #9 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Møt ham og se hvordan har er irl. Kanskje han bare formulerer seg litt kleint. Anonymkode: 0c776...7a2 Hm kan godt hende , skal sjekke det når vi skal treffes Anonymkode: 3ac1e...355
AnonymBruker Skrevet 12. juli #10 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Jeg er ei jente i 20-årene, og har en match med en fyr som er noen år eldre enn meg, fra en dating-side. Vi har snakket litt, og han la meg til på Snapchat. Jeg har egentlig ikke vært så veldig interessert i ham, men han virker veldig interessert i meg. Han har blant annet sagt at jeg var hans "første kjærlighetsblikk" og at han har falt for meg. Vi har ikke møttes ennå, men har planer om å treffes i slutten av juli siden jeg jobber mye fram til da. Hva tenker dere? Er dette mulig? Eller er det et rødt flagg? Anonymkode: 3ac1e...355 Hva er 'noen år eldre'? Ikke baser deg på at andre er interessert i deg. Baser deg på at du er interessert i den andre! Pass deg for lovebombing. 'Kjærlighetsblikk'? Hva i helsiken er det? Anonymkode: c3048...d53 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #11 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er 'noen år eldre'? Ikke baser deg på at andre er interessert i deg. Baser deg på at du er interessert i den andre! Pass deg for lovebombing. 'Kjærlighetsblikk'? Hva i helsiken er det? Anonymkode: c3048...d53 Jeg er 23 og han er 27 det er jo ikke akkurat en stor aldersforskjell. Jeg har selvfølgelig interesse ( vil gi en sjanse ) , ellers hadde jeg ikke brukt tid på å møte ham. Når det gjelder 'kjærlighet ved første blikk', så vet jeg ikke helt… Jeg har vært i forhold før, men har aldri opplevd at noen har sagt det til meg og det over melding 😅 derfor er jeg her og spør hva vil det liksom si? Synes dette er bare rart bare Anonymkode: 3ac1e...355
AnonymBruker Skrevet 13. juli #12 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Uhm hva er Intel?😅 Anonymkode: 3ac1e...355 Intel? Er ikke det noe datamaskingreier? Incel er vel noe helt annet. Anonymkode: 25bd6...434
AnonymBruker Skrevet 13. juli #13 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 12.7.2025 den 19.53): Høres litt incel ut å det om sitt første kjærlighetsblikk? Anonymkode: 54bcb...cfc Også ser vi hvordan kvinner slenger dette begrepet rundt om menn ja... Til alle dere som påstår at incel kun brukes om menn som hater kvinner: Kan dere holde kjeft fra nå av? Anonymkode: a7799...05c
AnonymBruker Skrevet 13. juli #14 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Også ser vi hvordan kvinner slenger dette begrepet rundt om menn ja... Til alle dere som påstår at incel kun brukes om menn som hater kvinner: Kan dere holde kjeft fra nå av? Anonymkode: a7799...05c Så fordi det er en kommentar som dette i tråden, så tenker du at alle kvinner i verden er slik? Anonymkode: 4c726...6a7
AnonymBruker Skrevet 13. juli #16 Skrevet 13. juli Skjønner ikke spørsmålet. Møt ham, så faller nok en del ting på plass. Vitsen med å analysere folk man ikke engang har truffet skjønner jeg ikke. Man blir ikke klokere av å overanalysere folk man ikke engang har truffet. Treff ham, så kan vi diskutere flagg. Om nødvendig. Antagelig vet du da om du ønsker treffe ham igjen eller ikke. Er han den store kjærligheten? Det kan ingen svare på nå. Steg for steg! Det som skjer det skjer, og det meste glir ut i sanden. Det er normalt. Anonymkode: 8e097...125 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #17 Skrevet 13. juli Hvis vedkommende er oppriktig, så er han ustabil. Hvis vedkommende ikke er oppriktig, er dette manipulerende lovebombing. Uansett hvilket av disse scenarioene det er, så ville jeg unngått det. Men du velger selv. Anonymkode: 60359...22e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå