AnonymBruker Skrevet 12. juli #21 Skrevet 12. juli 22 grader har varmepumpe som blåser kaldt. Ute står det på 25 grader. Hadde vi ikkr satt varmepumpa på kaldt hadde det fort blitt 30 grader inne Anonymkode: 77598...a2b
AnonymBruker Skrevet 12. juli #22 Skrevet 12. juli 29 nydelige grader. Elsker varme 😍 Måtte det bli masse hetebølger i årene fremover! Anonymkode: cd136...326
AnonymBruker Skrevet 12. juli #23 Skrevet 12. juli Drøyt 22. Har vært flink til å lufte de siste nettene, og lukke igjen alt på dagen. "Bare" 23 ute nå, så da blir det ikke verre i hvert fall. Anonymkode: 0f2dc...7b4
AnonymBruker Skrevet 12. juli #24 Skrevet 12. juli 27 inne, fortsatt 29 på balkongen 🥵🥵 Anonymkode: c1ed4...638
AnonymBruker Skrevet 12. juli #25 Skrevet 12. juli Laveste: 24 (kjellerstue) Høyeste: 32,7 (kjøkken, 1.etg) Måler det via Verisure røykvarsler med temp måler i app. Har alt av vinduer og verandadører åpne. Stillestående, ingen vind, 31 grader ute. Anonymkode: fddaf...07a 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #26 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Laveste: 24 (kjellerstue) Høyeste: 32,7 (kjøkken, 1.etg) Måler det via Verisure røykvarsler med temp måler i app. Har alt av vinduer og verandadører åpne. Stillestående, ingen vind, 31 grader ute. Anonymkode: fddaf...07a Hadde persienner nede og gardiner trukket for tidligere i dag. Anonymkode: fddaf...07a
Gjest Peanut Skrevet 12. juli #27 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (28 minutter siden): 29 nydelige grader. Elsker varme 😍 Måtte det bli masse hetebølger i årene fremover! Anonymkode: cd136...326 Du vet ikke hva du ønsker. Her er det 28 grader på det store åpne rommet som rommer hall, gang, kjøkken, spiseplass og stue <_<
katties Skrevet 12. juli #28 Skrevet 12. juli 21. Vi har 2 varmepumper, lys farge på huset og markiser foran vinduene, så temperaturregulering er null stress 😎
AnonymBruker Skrevet 12. juli #29 Skrevet 12. juli I kjelleren 20 grader, i 2 etg 30-32 grader. I 1 etg er det ca 24 grader. Måtte krype til korset og sette varmepumpa i 1 etg på kjøling i dag, pluss finne frem de mobile AC’ene til de to soverommene som er i bruk nå. Når jeg våknet i over 30 grader var jeg helt i koma… Anonymkode: b411b...6cd
Maia70 Skrevet 12. juli #30 Skrevet 12. juli Det var 29 i stua tidligere i kveld. Nå er jeg på soverommet og gidder ikke gå ut for å se, er ganske varmt her også. Men varmen plager meg ikke, det er kulde jeg ikke liker.
AnonymBruker Skrevet 13. juli #31 Skrevet 13. juli 27 grader i stua da jeg våknet. Har varmepumper, men elsker varmen, og foretrekker at det er luft gjennom huset, så her åpnes dører på tre sider av huset. Anonymkode: 4f01c...95f
AnonymBruker Skrevet 13. juli #32 Skrevet 13. juli 32 i går, men vi kjøler ned deler av huset til rundt 20 grader så vi har et sted å rømme til når det blir for ille. Anonymkode: 85888...9f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå