AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Jeg og kjæresten har gjort det slutt, og jeg sitter med så mange tanker. Vi har vært sammen i nesten 10 år, og de siste årene har det vært en del krangling og dårlig stemning. Sexlivet har også vært dødt, men det har på en måte gått greit for meg. Jeg har i alle fall ikke tenkt så mye på det. Men nå som det er slutt, og han har flyttet ut så savner jeg det vi hadde. Selv om jeg egentlig da følte jeg ikke hadde det bra. Hvis det gir noe mening. Det siste året vi bodde sammen hadde vi nesten ikke sex, og jeg savnet det ikke da, men NÅ savner jeg det. Det er så rart og veldig forvirrende. Jeg føler jeg blir litt smågal. Er dette vanlige følelser, og betyr det at jeg vil ha han tilbake eller er jeg bare litt forvirret fordi jeg nå for første gang på 10 år er alene... Håper noen andre har noen smarte innspill eller råd til meg. Anonymkode: 6e96b...5e7
AnonymBruker Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli Tid. Du bearbeider ikke over en natt Anonymkode: 1e2c8...a52
AnonymBruker Skrevet 12. juli #3 Skrevet 12. juli En annen ting er å se på hva bruddet har gitt deg. F.eks. som muligheten til å finne en partner som du har det godt sammen med, selvutvikling og hobbyer Anonymkode: 1e2c8...a52
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Det er greit å sørge over et forhold, selv om det var dårlig. Altså - du kan sørge over ett et dårlig forhold tok slutt, selv om du VET det var beste utfall at det tok slutt, fordi du jo ville at forholdet jo skulle funke. Det er også greit å sørge over tapet av selve ideen eller utopien om et bra forhold med dette mennesket. Sorg handler ikke bare om død, det handler om tap. Av muligheter, helse, relasjoner etc. Anonymkode: fec65...78c 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli Dette er helt normalt. Og du kommer til å bli ferdig med de tankene. Og da kommer du til å være takknemlig for at det ble slutt. For nå rommer de få positive tingene som var igjen veldig mye. Og du savner alt det positive som var før men ikke er lenger. Det går over. Bare grip fatt i alt annet du kan og hold deg fast litt til. For det var ikke så bra som du husker nå, og det ville aldri blitt bra igjen. Anonymkode: 0c179...d38 1 1
Mardina Skrevet 12. juli #6 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg og kjæresten har gjort det slutt, og jeg sitter med så mange tanker. Vi har vært sammen i nesten 10 år, og de siste årene har det vært en del krangling og dårlig stemning. Sexlivet har også vært dødt, men det har på en måte gått greit for meg. Jeg har i alle fall ikke tenkt så mye på det. Men nå som det er slutt, og han har flyttet ut så savner jeg det vi hadde. Selv om jeg egentlig da følte jeg ikke hadde det bra. Hvis det gir noe mening. Det siste året vi bodde sammen hadde vi nesten ikke sex, og jeg savnet det ikke da, men NÅ savner jeg det. Det er så rart og veldig forvirrende. Jeg føler jeg blir litt smågal. Er dette vanlige følelser, og betyr det at jeg vil ha han tilbake eller er jeg bare litt forvirret fordi jeg nå for første gang på 10 år er alene... Håper noen andre har noen smarte innspill eller råd til meg. Anonymkode: 6e96b...5e7 Jeg hadde det omtrent på samme måte med eksen min. Jeg savnet han i det øyeblikket han dro herfra for siste gang. Men så etter hvert kom jeg på det han hadde gjort mot meg (gikk bak ryggen min og var utro) og da ble det etter hvert lettere å komme seg videre. Jeg lever i den troen at man er ekser av en grunn. Jeg hadde ikke tatt tilbake eksen om han så hadde bedt på sine knær 😄 Det tar litt tid å komme seg over et brudd, når man har vært sammen så lenge. Man må bare bruke tid på å bearbeide de som har skjedd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå