AnonymBruker Skrevet 13. juli #41 Skrevet 13. juli Portabel aircon funker fint. Ikke like bra som vanlig aircon, men det er jo ikke så mange dager i året den trengs. Ligger og kjøler meg ned med vår nå! Anonymkode: 3c4c8...c94
AnonymBruker Skrevet 13. juli #42 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er ikke ts, men det hjelper ikke en dritt her jeg bor iallefall 😂. Anonymkode: c63c6...bef Husk at solskjermingen må være utenfor vinduene. Anonymkode: 4bb55...e1c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #43 Skrevet 13. juli Sov i kjelleren eller reis til fjells! Går ikke an å sitte i ei leilighet i slik varme! Anonymkode: 161b9...fae
AnonymBruker Skrevet 13. juli #44 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Portabel aircon funker fint. Anonymkode: 3c4c8...c94 Jeg har det og det har reddet meg. Har stått på de siste 48 timene, nå som det har vært 28-30 grader. Jeg har stuevinduer på solsiden og det blir glovarmt. Bor i 11. etasje så det er ikke bare bare å få markise eller varmepumpe heller. Seriøst, i 2025 hvor planeten gir oss betydelig varmere somre enn tidligere, er aircondition et must. Anonymkode: 01e4a...0b8
AnonymBruker Skrevet 13. juli #45 Skrevet 13. juli Du må lufte på natta når det kun er 18/20 grader ute. Anonymkode: 76dcf...98c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #46 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har det og det har reddet meg. Har stått på de siste 48 timene, nå som det har vært 28-30 grader. Jeg har stuevinduer på solsiden og det blir glovarmt. Bor i 11. etasje så det er ikke bare bare å få markise eller varmepumpe heller. Seriøst, i 2025 hvor planeten gir oss betydelig varmere somre enn tidligere, er aircondition et must. Anonymkode: 01e4a...0b8 Teip aluminiumsfolie på innsiden av vinduene mot sola. Anonymkode: 76dcf...98c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå