Morpheus Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Norges største pirat – nest etter Kaptein Sortebill – raser! Selveste Kaptein Sabeltann er forbanna fordi andre pirater piratkopierer hans pirateffekter... Temu selger ulovlige kopier av Sabeltann-produkter, og det tåler visst ikke den ubeseirede kongen på havet. Han kan røve gull, sølv og skatter i vei, men konkurranse fra andre pirater? Der går grensa. NRK: Temu selger kopier av norske merkevarer 1
Gjest Alaenera Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli Det handler om opphavsrett, så frustrasjonen er lett å forstå.
AnonymBruker Skrevet 12. juli #3 Skrevet 12. juli Det er en ære å bli piratkopiert! Anonymkode: 37f95...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli De kan bruke en sånn type teknologi som dette, bare litt mer avansert 👍Da er problemet løst Anonymkode: cd348...4b1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #6 Skrevet 12. juli En ting er at det er ulovlig å piratkopiere (ser forsåvidt humoren i innlegget til TS ) - og at opphavsretten er sterk, Kaptein Sabeltann AS taper penger. MEN piratkopier er å direkte støtte svart økonomi og terrorfinansiering. Det syns jeg faktisk er enda verre, enn at en av Kristiansands rikeste menn taper penger… Anonymkode: 507d3...4cd 5 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli #7 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): piratkopier er å direkte støtte svart økonomi og terrorfinansiering. Det syns jeg faktisk er enda verre, enn at en av Kristiansands rikeste menn taper penger… Anonymkode: 507d3...4cd Hæ..? Anonymkode: 57a44...659
AnonymBruker Skrevet 12. juli #8 Skrevet 12. juli Kaptein sabeltann er bare vås allikevel. Dessuten heter det verste, ikke værste. Anonymkode: e6e72...848 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #9 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hæ..? Anonymkode: 57a44...659 Piratkopier er svart økonomi og terrorfinansiering. Kjøper du svart, støtter du svart og terror. Anonymkode: 507d3...4cd 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #11 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (På 12.7.2025 den 19.19): Piratkopier er svart økonomi og terrorfinansiering. Kjøper du svart, støtter du svart og terror. Anonymkode: 507d3...4cd Hæ? Anonymkode: e6e72...848
AnonymBruker Skrevet 14. juli #12 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hæ? Anonymkode: e6e72...848 Men hva fa*n er det du ikke forstår. Anonymkode: 507d3...4cd 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #13 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (På 12.7.2025 den 18.36): En ting er at det er ulovlig å piratkopiere (ser forsåvidt humoren i innlegget til TS ) - og at opphavsretten er sterk, Kaptein Sabeltann AS taper penger. MEN piratkopier er å direkte støtte svart økonomi og terrorfinansiering. Det syns jeg faktisk er enda verre, enn at en av Kristiansands rikeste menn taper penger… Anonymkode: 507d3...4cd Hvordan støtter det terror? Om jeg setter opp en fabrikk der jeg kopierer Hermès som Hemnes og Bechamel Chanel-vesker, så hadde jeg brukt pengene på andre ting enn å støtte terrorformål? Klart noen fanatikere kunne satt opp noe slikt for å utdanne flere selvmordsbombere, men jeg tviler på at fabrikken som syr sabeltannflagg, lager noen tusen mer enn han bestilte og selger dem billig, bruker de penga på akkurat det… Anonymkode: cf081...1a2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #14 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvordan støtter det terror? Om jeg setter opp en fabrikk der jeg kopierer Hermès som Hemnes og Bechamel Chanel-vesker, så hadde jeg brukt pengene på andre ting enn å støtte terrorformål? Klart noen fanatikere kunne satt opp noe slikt for å utdanne flere selvmordsbombere, men jeg tviler på at fabrikken som syr sabeltannflagg, lager noen tusen mer enn han bestilte og selger dem billig, bruker de penga på akkurat det… Anonymkode: cf081...1a2 Fordi de som ofte står bak kopi produksjon er tung organisert kriminalitet Anonymkode: 57a07...406 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #15 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 13.49): Men hva fa*n er det du ikke forstår. Anonymkode: 507d3...4cd Og det måtte du banne til meg for? Anonymkode: e6e72...848
Morpheus Skrevet 16. juli Forfatter #16 Skrevet 16. juli Innlegget handlet om at Norges største pirat, ikke aksepterer at andre driver med piratvirksomhet med en humoristisk tone...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå