Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du ligget med noen av eksene dine?
Lenge etterpå?
Hvordan var sexen?

Jeg har det med flere. Husker særlig en av dem. Hun og jeg tok noen uker der vi ikke møttes. Da bruddet var litt grodd lå vi sammen av og på i flere år. Spennende og deilig det. Tok litt bilder og film også. Angrer på at jeg slettet filene fra kameraet.

Anonymkode: 36a57...458

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var student hadde jeg samboer en stund, og da det ble slutt, hadde vi sex noen måneder etterpå før jeg ikke orka mer.  Det ble for vanskelig følelsesmessig. Å ikke ha han, men ha han likevel. 

Anonymkode: ec46d...12d

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Aldri.

Men...i ett tilfelle har jeg vært fristet til det og jeg fantaserer ofte om han. Jeg tror det hadde overrasket han veldig. 

Gjør det ikke fordi jeg ikke synes han fortjener bekreftelsen det vil gi han. 

Anonymkode: 7a640...9ec

Skrevet

Overhodet ikke aktuelt! 😄

AnonymBruker
Skrevet

Kun en av mine ex har jeg hatt sex med etter at det var slutt. Vi holdt på lenge med å være sexpartnere, men etter at vi begge fikk ny kjærest kuttet vi ut det seksuelle men er fortsatt gode venner. 

Anonymkode: 7b83a...4dc

AnonymBruker
Skrevet

To ganger.

Han det ble slutt med når jeg var rundt 18 hadde jeg sex med 1 gang sommeren etter (begge var single). Fant ut at det ikke fristet til gjentagelse, ble for komplekst.

Ca 10 år senere ble det slutt med neste kjæreste. Og vi ville ha hverandre som FWB frem til vi begynte å date igjen, så vi slapp å finne ny partner bare for sex. Men det fungerte bare en stund, han fikk sterke følelser igjen og da måtte jeg avslutte.

Anonymkode: 99780...bb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...