AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Vurderer denne bilen, 2019/2020 mod, men har hørt litt negativt om ting som går i stykker/er på rep, og dyre deler. Men er det noen med erfaring? Vet at 2021 mod er bedre og oppgradert, men disse er også dyrere. Bør en gå for superforsikring i tilfelle store alvorlige feil tro. Anonymkode: 3de44...0c2
AnonymBruker Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli Vi er på vår 2. Jaguar . Den vi har nå har hatt litt under 1 år, den er vi kjempefornøyd med. Den forrige hadde vi problemer med 2 ganger, tror det var 2020/2021 modell, begge pga batteri feil. Kortslutning bl.a. Men vi tok sjansen igjen, og er veldig fornøyd. Kjøpt begge som nybiler da. Men bortsett fra det med batteri har det ikke vært noen andre problemer. Anonymkode: cd71c...306 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli Jaguar I Pace er, meg bekjent, den eneste elbilen som var så dårlig, at produsenten kjøpte bilene tilbake fra eier under NDA. ...og det er helt i tråd med imaget til engelske biler. Styr unna for harde livet!! Anonymkode: a7785...8c9 1 1
newman01 Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli Det er vel en unødvendig dyr bil med mange kjente feil og mangler som er dyre å utbedre. Hvis du kan leve uten Jaguarlogo på ratt og snute finner du definitivt bedre biler som er billigere i drift og med mindre risiko for å blakke deg fullstendig 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli Har 2019-modell, hatt den i 6 år snart. Helt super bil, har ikke hatt noen problemer med den (kjørt 140 000 km). Byttet 12-voltsbatteri en gang, men det er eneste jeg har måttet gjøre med den. Helt nydelig bil å kjøre, og jeg kjører mye bil. Eneste jeg gjerne skulle hatt er litt raskere ladetid på hurtiglader, men det er som oftest ikke et problem da jeg lader aller mest hjemme. Anonymkode: f32cd...b80 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli Vi har 2019 modell. Bilen er fantastisk, men ikke fri for trøbbel. Vi har hatt problemer med batteriet i to runder pluss et annet problem. Det har blitt fikset under garantien i løpet av en uke. Det er 7 års garanti på batteriet. Samtidig er vi litt bekymret for hvordan det blir når garantien på 7 år har gått ut. Det andre problemet skulle man tro var trivielt (relatert til en sikring) men det tok veldig lang tid å fikse pga mangel på reservedeler (pandemi) Det er ikke mange feil. Det har ikke vært et eneste mekanisk problem, stort eller smått. Anonymkode: c86d2...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #7 Skrevet 13. juli Det eneste jeg legger merke til med iPace er at eieren er veldig glad i å kjøre langt over fartsgrensen på motorveien. (Da snakker vi inndratt førerkort hvis politi). Anonymkode: 7204b...22f
AnonymBruker Skrevet 13. juli #8 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Det eneste jeg legger merke til med iPace er at eieren er veldig glad i å kjøre langt over fartsgrensen på motorveien. (Da snakker vi inndratt førerkort hvis politi). Anonymkode: 7204b...22f Jeg kan ikke si imot deg der, men Tesla-sjåfører er ikke noe bedre. De kjører forbi selv om jeg kjører altfor fort. Anonymkode: c86d2...7b3
AnonymBruker Skrevet 14. juli #9 Skrevet 14. juli Kjøper i forsikring. Bilen du nevner har stor skaderisiko på maskinskade. Forhandler har sluttet selge utvidet garanti. Flere forsikringsselskaper selger ikke maskinskadedekning eller den koster mye. Var en artikkel i media for litt siden om alle bilene forhandler hadde måttet ta i retur. Mange kunder har opplevd at bilene har vært på verksted i flere måneder. Anonymkode: 5c02e...bf0 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #10 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjøper i forsikring. Bilen du nevner har stor skaderisiko på maskinskade. Forhandler har sluttet selge utvidet garanti. Flere forsikringsselskaper selger ikke maskinskadedekning eller den koster mye. Var en artikkel i media for litt siden om alle bilene forhandler hadde måttet ta i retur. Mange kunder har opplevd at bilene har vært på verksted i flere måneder. Anonymkode: 5c02e...bf0 Veldig interessant! Doug DeMuro populariserte jo i sin tid at de pisseelendige bilene til Landrover og Range Rover ikke fikk aftermarket garanti. Det ble stort sett ikke tilbudt for disse merkene, bare han fant et smutthull - og utnyttet det på det groveste. Engelske biler altså. Anonymkode: a7785...8c9 1
Bokormsen Skrevet 15. juli #11 Skrevet 15. juli Mye tull med de bilene, kjenner en som ventet over et halvt år på nytt batteri. I tillegg er alle småting ekstremt dyre, som f.eks. nøkler om du mister de, eller styreservo, bremser, etc verkstedstimene er dyre og delene er dyre. Ville styrt unna, men mulig de nyere bilene er litt bedre. Jaguar har jo også en litt usikker fremtid. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #12 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kjøper i forsikring. Bilen du nevner har stor skaderisiko på maskinskade. Forhandler har sluttet selge utvidet garanti. Flere forsikringsselskaper selger ikke maskinskadedekning eller den koster mye. Var en artikkel i media for litt siden om alle bilene forhandler hadde måttet ta i retur. Mange kunder har opplevd at bilene har vært på verksted i flere måneder. Anonymkode: 5c02e...bf0 Mener du kampanjen ift H484 (batteri bytte) Så er ikke alle biler berørt, kun batteri prod mellom 1.mars-31 mai 2018. Full maskinskadeforsikring kan vel hjelpe godt på her. Anonymkode: 3de44...0c2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #13 Skrevet 15. juli Jaguar og alle engelske klassiske biler er folk som kan mekke og har masse penger til vedlikehold. Anonymkode: 82920...8fb
AnonymBruker Skrevet 15. juli #14 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mener du kampanjen ift H484 (batteri bytte) Så er ikke alle biler berørt, kun batteri prod mellom 1.mars-31 mai 2018. Full maskinskadeforsikring kan vel hjelpe godt på her. Anonymkode: 3de44...0c2 Full maskinskadeforsikring hjelper ja, men den dekningen koster skjorta på dette merket. Anonymkode: 5c02e...bf0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå