Sinsiew Skrevet 16. juli #81 Skrevet 16. juli Jepp, hver dag. Han er den første jeg ser når jeg våkner og den siste jeg ser før jeg går og legger meg.
AnonymBruker Skrevet 16. juli #82 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 12.7.2025 den 16.27): Har du kontakt med den første du lå med? Hva slags kontakt? Jeg tekster litt med den første. Vi var sammen 10 mnd. Lå sammen i to år etter vi gjorde det slutt. Etter det lite kontakt, men hyggelig med noen meldinger. Hender jeg har lyst på henne, men hun er i et forhold. Anonymkode: a9c1e...567 Nei, det var ikke noe god opplevelse heller ! Har aldri sett henne igjen, og vet bare fornavnet Det er over 40 år siden nå, og har aldri noen gang møtt henne igjen. Skulle vist bedre og skygget unna ! Men det er gammel dritt jeg aldri får gjort noe mer med. En seksuell derby som var helt på trynet Anonymkode: ad1dd...ff0
AnonymBruker Skrevet 17. juli #83 Skrevet 17. juli ikke nå, men vi møttes igjen etter 10 år og hadde sex på nytt. Anonymkode: 96ad1...35e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå