Gå til innhold

Har du kontakt med den første du lå med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det en ting? Har aldri opplevd at noen har ropt navnet mitt unger en orgasme. 

Anonymkode: 9bb14...359

ikke? så rart. det opplever jeg ofte. "åh, Lars. nå kommer jeg!", roper damene.
jeeg roper:: "åh, grethe, nå kommer jeg dypt inni deg. ååå, ja!"

Anonymkode: a9c1e...567

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, vi var sammen noen måneder. Noen år senere ble han sammen med venninnen min og de er en mye bedre match, de er gift og har fire barn. Så vi møtes ofte men tenker aldri over at jeg har ligget med han 😅

Anonymkode: 71ff6...894

kan godt hende han tenker på at har hatt vært inni deg. og kona hans tenker sikkert på det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

ikke? så rart. det opplever jeg ofte. "åh, Lars. nå kommer jeg!", roper damene.
jeeg roper:: "åh, grethe, nå kommer jeg dypt inni deg. ååå, ja!"

Anonymkode: 81ef0...51d

Skrevet

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det var en one-night-stand. Jeg husker ikke engang navnet hennes.

Anonymkode: 20c73...aff

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 81ef0...51d

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg ikke.. 

Anonymkode: 61522...1ad

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er over 22 år siden, og jeg aner ærlig talt ikke hvor i verden hun er nå.

Anonymkode: 0d812...b45

AnonymBruker
Skrevet

Vel jeg var over 20 første gang jeg hadde sex, vi var kjærester når vi hadde sex, hadde vel vært sammen i et par måneder og kjent hverandre i et år på forhånd. Holdt sammen et par år og fikk barn før det ble slutt. Han døde kort tid etter på grunn av akutt sykdom.

Anonymkode: d67e6...1ec

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Vi kommer fra samme lille bygd, der "alle kjenner alle". Jeg flyttet til en storby et stykke unna for veldig mange år siden, han bor fremdeles på bygda. Jeg har jo truffet på ham tilfeldig av og til når jeg har vært "hjemme", og vi har da vekslet noen ord. Snakket sist med ham i forrige uke, i begravelsen til moren min. Som sagt: Liten bygd der alle kjenner hverandre!

Anonymkode: 539d4...55e

Skrevet

Nei, men det hadde vært hyggelig å snakke med henne. Det var en ferieflørt på en annen kant av landet for ca 40 år siden. Hun var en veldig søt og fin jente som var ett år yngre enn meg. Det var første gang for oss begge.

AnonymBruker
Skrevet

Nei han døde for snart 15 år siden, kun 30 åt gammel 

Anonymkode: f0d94...51a

Skrevet

Nei, den første har jeg ikke kontakt med. 

Skrevet

Ja, vi er gift på 23. året

Skrevet

Nei, gud bedre, aldri. Kunne ikke tenke meg det en gang. Ingenting med han fremstår som noe jeg kunne tenke meg å ha kontakt med. Har han som venn på Facebook. Vi var bare kjærester i to måneder eller noe, før han overlappet litt og fant seg en ny uten å si noe til meg med en gang. Ringte meg og gjorde det slutt først når han visste han var blitt observert med den nye dama av en venninne av meg (som selvsagt sladret til meg). 

Han var en tufs og jeg ville blitt overrasket om han viste seg å ikke være en tufs i dag også. Førti år senere.

Skrevet

Jeg har på ett vis alltid hatt en kontakt og seksuell relasjon til min første og selv om vi gikk hver til vårt etter ett par år har jeg alltid hatt kontakt med ham og nå i mer voksen alder møtes vi en gang i blant med min nåværende samboers samtykke og jeg kan ikke si annet enn at det er en av tingene jeg elsket ved samboeren min😊 Han er veldig grei og forståelsesfull rett og slett😊

Skrevet

Ja, han er fortsatt storebror til bestevenninna mi. Hender fortsatt vi har sex sammen også. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2025 den 16.27):

Hva slags kontakt?

Jeg tekster litt med den første. Vi var sammen 10 mnd. Lå sammen i to år etter vi gjorde det slutt. Etter det lite kontakt, men hyggelig med noen meldinger. Hender jeg har lyst på henne, men hun er i et forhold. 

Rart når du nevner det. Den første vil man alltid huske. 
Mitt var et ons. Aldri hørt eller sett noe fra henne før hun helt tilfeldigvis satte seg foran meg på t-banen i Oslo for noen uker siden. 
Rart fordi vi begge, selv etter 15 år, kjente igjen hverandre. Men småflaue vekslet vi ikke et ord med hverandre. Tror vi ble perpleks og ikke visste hvordan vi skulle reagere.
En sprø situasjon at der satt en dame foran meg som jeg hadde hatt samleie med for 15 år siden og nå satt vi der og latet som vi ikke kjente hverandre. 
Registrerte at hun hadde en ring på fingeren og at hun fortsatt var pen. 

Anonymkode: 2c624...d40

Skrevet

Snappet kjapt senest i dag. Ikke mye kontakt, men litt av og til selv om det er 40 + år siden vi møttes første gangen. 

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle man det ? Livet har gått videre....

Hender jeg har lyst på henne, men hun er i et forhold

Usunn tankegang. Hun han har lagt deg bak seg, gått videre, og ønsker sikkert ikke meldinger 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...