AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Har du kontakt med den første du lå med? Hva slags kontakt? Jeg tekster litt med den første. Vi var sammen 10 mnd. Lå sammen i to år etter vi gjorde det slutt. Etter det lite kontakt, men hyggelig med noen meldinger. Hender jeg har lyst på henne, men hun er i et forhold. Anonymkode: a9c1e...567
AnonymBruker Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli Nei, har hatt null kontakt siden den gang... Anonymkode: d4393...3b1
Den anonyme Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Ja vi skriver litt med hverandre i ny og ne. Ikke noe flørting, bare om livet, hvordan det går og sånne ting. 🙂 Jeg var 13 når vi ble sammen, og vi var sammen i 4 år. Dette er nå over 30 år siden.
Helene Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli Nei, han døde i en trafikkulykke få mnd senere. Skikkelig fin fyr. 11
AnonymBruker Skrevet 12. juli #7 Skrevet 12. juli Nei. Heller ikke de jeg var sammen med eller hadde sex med, de senere årene heller. Far til barna hadde jeg kontakt med når ting handlet om barna. Nå er barna over 18, så eneste grunn jeg hadde tatt kontakt med han nå, var om noe alvorlig skjedde med barna. Er det slutt, så er det slutt. Anonymkode: 3ddbf...059 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #8 Skrevet 12. juli Nei, det ble slutt i 1986. Vi er venner på Facebook da, og han sendte en lang, hyggelig melding da vi ble Facebookvenner og fortalte litt om livet sitt osv, som jeg også svarte på. Anonymkode: 23477...b34 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli #9 Skrevet 12. juli Nei, vi var sammen i 5-6 år og hadde egentlig et ganske vennskapelig brudd, men det ble jo slutt fordi vi hadde vokst fra hverandre og hadde omtrent 0 felles... det inkluderte ingen felles interesser, forskjellige ønsker angående samlivsform, forskjellige ønsker om hvor i verden vi ville bo... Så vi gadd ikke engang å late som vi skulle være venner fortsatt. Nå er det snart 20 år siden jeg hørte et ord fra fyren, og godt er det. Anonymkode: 441d5...170
AnonymBruker Skrevet 12. juli #13 Skrevet 12. juli Det er mitt barns mor, så litt kontakt er det jo. Har ikke hatt noen siden. Anonymkode: 96a34...a04
AnonymBruker Skrevet 12. juli #14 Skrevet 12. juli Ja. Vi har vært sammen i 26 år. Har daglig kontakt. Anonymkode: 06aaa...1d4 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #15 Skrevet 12. juli Ja. Har fortsatt daglig kontakt med min første. Vi har vært gift i 26 år, og tenker å fortsette med det. Anonymkode: 0e4f3...04e
AnonymBruker Skrevet 12. juli #16 Skrevet 12. juli Nei! Det var et ons jeg ble lokket til, som jeg nevnte i en annen tråd. Jeg har blokkert ham på Facebook bare tilfelle, selv om jeg ikke tror vi har felles venner. Han var en dritt! Anonymkode: a9b49...61f
AnonymBruker Skrevet 12. juli #17 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei! Det var et ons jeg ble lokket til, som jeg nevnte i en annen tråd. Jeg har blokkert ham på Facebook bare tilfelle, selv om jeg ikke tror vi har felles venner. Han var en dritt! Anonymkode: a9b49...61f Dette er forresten litt over 30 år siden. Anonymkode: a9b49...61f
AnonymBruker Skrevet 12. juli #18 Skrevet 12. juli Ikke møtt han IRL på over 10 år, men hvis vi møtes igjen kan vi lett ta en prat over en kaffe. Er noe sporadisk kontakt på sosiale medier, har han på fb, insta og snap. Det er 30 år siden vi var sammen, så ingenting seksuelt altså. Bare hyggelige innblikk i hverdagen, også er han en fyr som er veldig naturlig morsom, jeg digger anekdoter og skråblikk han legger ut og ler meg skakk av de støtt 😁👌 Anonymkode: 4d69b...5af
AnonymBruker Skrevet 12. juli #19 Skrevet 12. juli Nei, vi var sammen i fire år og det var et stygt brudd. Han har tatt kontakt med meg i ettertid, senest for 1,5 år siden, ville møtes for å snakke, men det avslo jeg tvert. Anonymkode: 59e6a...12d
AnonymBruker Skrevet 12. juli #20 Skrevet 12. juli Helene skrev (2 timer siden): Nei, han døde i en trafikkulykke få mnd senere. Skikkelig fin fyr. Min også. Det er sjangsen man tar hvis man har sex med rånere😢 Anonymkode: 5bf8d...05c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå